Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yarbay
16 Aralık 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
9 üye
Görüntülenme (?)
64 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
8 ay
Uzun yolda neden çok hız yapıyorsunuz?

Arkadaşlar sürekli olarak uzun yol yaparım ve genel olarak hız limitlerinde hatta altında giderim, bu konu hakkında biraz konuşmak istiyorum.

D yada E sınıfı bir aracım yok, genel olarak B ve C arasında değişiyor ara ara ve uzun yol ağırlıklı kullanırım.

Yolun durumu ne olursa olsun bölünmüş yada tek gidiş geliş pek farketmiyor 100km/s sabit hızla ilerlerim.


Geçenlerde Konya-Urfa yaptım sabit 100km/s hızla maksimum 110 olmuştur sollamalarda.

İnsanlar yavaş gidenlerin acemi olduğunu düşünüyor ama o iş öyle değil bakın anlatayım;

100km/s sabit hızla otobanda orta şeritte uzun süreler boyunca gidebiliyorsunuz, yorulmuyorsunuz geçmek isteyen geçip gidiyor sizi ilgilendiren bir durum yok.

Yol sesi az, rüzgar sesi az, hafif müzikle rahat şekilde yolculuk yapıyorsunuz.

800km yi tek molada gidebilirsiniz eğer araba dolu değilse, kişi sayısı artınca ihtiyaçlar artabilir tabi.

Hızlı giderseniz sürekli her aracın konumunu hesaplamaktan, tetikte olmaktan zaten yorulacaksınız ve normal süreden maksimum 2 saat erken gideceksiniz ama yol bittikten sonra dinlenme faslı çok daha uzun sürecektir.

Geçen yıl barış pınarı harekatı olduğu zaman ceylanpınardaki kardeşimi alıp dönmüştüm aynı gün içinde 1600km tek şöför 100-110km/s sabit hızla.

Bunu yüksek hızlarda yapabileceğinizi düşünmüyorum çünkü 100 yerine 200le giderek 8 saatlik yolu 4 saate düşüremiyorsunuz, yol şartları veya diğer sürücüler buna izin vermez.


Güvenlik kısmına hiç gelmedim daha yahu arkadaş hiç mi canınızın kıymeti yok ülke koskocaman bir tımarhane nereden ne çıkacağı belli değil ne cesaretle o hızlara çıkıyorsunuz gerçekten anlamıyorum.

Hafriyat kamyonları makas atıyor ülkede bi düşünün bi bakın.

geçen yıl
Bilgisayar anlık olarak donuyor, video izleyemiyorum.
Dostlar birkaç gündür bilgisayara bi haller oldu anlayamadım bir türlü.
Sürekli kasma yapıyor ve donuyor.
Video izlerken aşırı rahatsız ediyor, ekran kaydı aldım bunun nedeni ne olabilir?
Sırasıyla şu dakikalarda alenen sesli bir şekilde donuyor ama dikkatli izlerseniz birkaç saniyede bir kasma yapıyor.
00:15 , 00:25 , 00:48 , 01:03 , 01:48

2 yıl
Yeni HDD ve kopyalama hızının bir anda sıfıra düşmesi
Arkadaşlar yeni bi hdd aldım dahili.
Taktım biçimlendirdim sorun yok gibi gözüküyor ama büyük dosyaları kopyalamaya çalıştığımda ilk 3-4 saniye normal hızda kopyalamaya başlıyor sonrasında bir anda sıfıra düşüyor hız.
HDtune ile tarama yaptım hdd arızalı mı acaba diye herhangi bir sorun gözükmüyor.
Ne ile alakalı olabilir bir türlü aklım ermedi.


Güncelleme: HDD yi iade ettim arkadaşlar. Psu değiştirdim olmadı, pc formatladım olmadı, hdd formatladım olmadı en son geri iade ettim uğraştığım yanıma kar kaldı.
5 yıl
Akü değişimi sonrası marş sorunu


Arkadaşlar araç Fiat Tipo aküyü değiştirdim 72 lik vardı yine 72lik İnci akü aldım.
Bazen videoda ki ses çıkıyor marş basarken belli bir zamanı yok bazen marşı normal basıp çalışıyor bazen böyle yapıyor çözemedim.
6 yıl
Kapora verdiğim araç hacizli gözüküyor...
Pazar gün bir araç buldum 95 model Tipo alayım dedim adamla anlaştık haftasonu olunca noter satışı olmadı tabi,Tramer sorgusu felan yaptım 500 TL kapora verdim Cuma gün gelir alırım satışını dedim.Az önce aklıma geldi e-devlet üzerinden bir sorgulayayım dedim sonuç aşağıda,


Bildiğim kadarıyla hacizli aracın satışı yapılamıyor ya da yapılabiliyor mu acaba bir sıkıntı olmasın sakın?
7 yıl
Speedfan vs AIDA64 hangisi gerçek bir bakın hele
Dün gece pcyi downloada bırakıp yatıyım dedim fanların da sesini azaltmak için Speedfan kurdum.
Resimde görüldüğü gibi 90 derece felan gösteriyor,AIDA açıyorum 25 derece
Sistem stabildir yani kendi kendine çalışan çoğu zaman download yapılan bi makine.
Hangisi doğru bilemedim gönlüm AIDA'dan yana.
Ayrıca SSD 97derece gözüküyor sanırım çok ne yapmam gerek ona.


7 yıl
Jb yaptım hat gelmedi arkadaşlar 3GS 6.1.6
Arkadaşlar çok anlarmış gibi gidip restore yaptım telefona bana bi yardım edin

3GS i restore ettim 6.1.6 sürümüne,
Redsn0w ile tetheret jb yapıp aktivasyonu geçtim,
P0sixspwn kurup untetheret yaptım sonra ama hat bir türlü gelmedi.
Ultrasn0w felan yüklü.
Nerede yanlış yaptım acaba yardımcı olurmusunuz lütfen.

3GS New bootrom 06.15.00
7 yıl
ROCKS Green Tütün
Arkadaşlar bugün değişiklik yapıyım tütün alıyım dedim.
Arkadaşımın al bi dene diye getirdiği Old Holdborn çok iyiydi,ama Konya'da satan yer bulamadığımdan yine Muratti'ye devam ettik.
Daha öncesinde kilosu 40TL olan açık tütünlerden içmişliğim var o yüzden kağıdım,filtrem,makinem felan vardı.
Öğrenciyiz zaten birazda ekonomik olsun diye gittim ROCKS denen tütünü aldım,şansa dedim ne çıkarsa.
Ne kadar kötü olabilir ki diye düşündüm 50gr'lık paketi 12.5TL ye aldım yanında da 100lük makaron hediye veriyorlarmış.
Eve geldim sardım 3-4 dal,yaktım 1 tane allahım bu nasıl bir tat yoldan yaprak toplayıp sarıp içsem daha lezzetli olurdu sanırım,berbat ötesi allahtan evde Süzen filtre vardı(şu paketi 1.5TL olanlardan) onu taktım da biraz hafif oldu öyle bitirebildim.

Ben yaptım bir hata aman diyim siz yapmayın.Parasını felan geçtim sigaradan soğursunuz, bırakmak için güzel yöntem ama bu 50gr paketi bitirene kadar kanser olursunuz tadından.

Not: Konu bilgilendirme amaçlıdır.Bu tütünü gördüğünüz yerde kaçın.
7 yıl
2. el Pc aldım bir bakın fiyatlar nasıl?
Arkadaşlar malum dolar 2.20 sıfır ürün almak biraz tuzlu geldi bende arkadaşımın kasayı aldım.

işlemci: i3-2100 3.1
Anakart: Asus P8H61 M LX
Ekran Kartı: Powercolor AX5570 1gb 128 bit
Ram: Kingston 4+2 6gb 1333
SSD: Corsair 120gb ssd 560/535
HDD: Seagate 500gb 7200 16mb

Dvd Writer, Card Reader felan var
Boost kasa ile geldi bunlar işe yaramaz birşey kendi kasam olan Vento A9 u kullanacağım.
FSP 350W güç kaynağı bu donanıma yeterli olur mu?

Bu arada kasayı 700TL ye aldım SSD'in hatrına
Fiyat için yorum yaparsanız memnun olurum.
8 yıl
Pc donuyor
Arkadaşlar masaüstü pc birkaç gün önce donmaya başladı.
İlk başta browserda 2 den fazla sekme açınca donmaya başladı video izleyince felan donuyordu;
Ramlari çıkarıp temizledim birkaç gün donmadı sonra yine aynı şekilde donmaya başladı.
format attım bu sefer pc açılır açılmaz donuyor sadece güvenli modda açılıyor sıkıntı vermiyor ama dh ye bile girmeyince pek işime gelmedi
PSU yenilemiştim ondan değil büyük ihtimalle pc eski olduğu için yavaş yavş donanımları miladı doldu sanırım.
Bana bir akıl verin ramlerden mi acaba?

Anakart: K9N ultra
İşlemci: AMD 6000 3.0 x2
Ekran kartı: 8500gt
Ram: Kingston 2x1 ddr2 667sanırım
PSU: FSP 400w

ısınma problemim felan yok
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.