Donanım Haber

Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu
C

Yüzbaşı
29 Eylül 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
72 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
C
2 hafta
FC5 1.5 VTEC E LPG SORUNSALI..

Merhaba arkadaşlar. Konuyu Civic tarafında da açtım ama bi cevap alamadım. Genel olarak sizlere de sormak istedim. Şuan aktif olarak 1.6 Etorq Egea kullanıyorum. Senede 70.000 km yaptığımdan dolayı (full uzun yol) Egeanın artık değişme zamanı yaklaştı. Rampalarda üzmemesi, yakıt konusunda da memnun etmesi açısından Lpgli ve turbolu araç arayışım var. Malumunuz Japon sorunsuzluğu ve Civic'e olan hayranlığımdan dolayı Civic almak istiyorum fakat baktığım ilanlarda 2020 ve üzeri modellerde lpgli ilan hiç yok. 1.5 182 BG versiyonlara lpgde bi sorun mu var neden takan yok kafama takıldı. Şimdi Honda da durum böyleyken 1.6 132 lik Corolla da düşünmeye başladım malum lpgye gayet uyumlu fakat o da atmosferik olduğundan dolayı Egeadan çok farkı olacağını düşünmüyorum.

C
3 hafta
FC5 1.5 VTEC E LPG SORUNSALI..

Merhaba arkadaşlar. Şuan aktif olarak 1.6 Etorq Egea kullanıyorum. Senede 70.000 km yaptığımdan dolayı (full uzun yol) Egeanın artık değişme zamanı yaklaştı. Rampalarda üzmemesi, yakıt konusunda da memnun etmesi açısından Lpgli ve turbolu araç arayışım var. Malumunuz Japon sorunsuzluğu ve Civic'e olan hayranlığımdan dolayı Civic almak istiyorum fakat baktığım ilanlarda 2020 ve üzeri modellerde lpgli ilan hiç yok. 1.5 182 BG versiyonlara lpgde bi sorun mu var neden takan yok kafama takıldı.

C
4 ay
Otomobil film tavsiye..

Malum yaz zamanı çoluk çocuk memlekette akşamları tek otururken hiç değilse filmlere sardım. Hızlı ve öfkeli tarzında eski yeni farketmez her türlü ana konusu arabalar olan film önerilerinizi bekliyorum.

C
geçen yıl
Max. 5.000 TL ye Kadar Telefon Önerisi...

Başlıktanda anlaşılacağı üzere max 5000 e kadar telefon arıyorum. Çift hatlı olması şart arkadaşlar. Sıfır takıntım yok ama kesinlikle yurtiçi olmalı. Her türlü önerilere açığım. Şuan Xiaomi Mi A3 kullanıyorum. Mümkün mertebe bu markayı istemiyorum. Aktif sosyal medya, bol miktarda telefon görüşmesi , bol miktarda telefondan dizi film izlerim. Ara sırada olsa Call Of Duty oynarım.

C
geçen yıl
EN VERİMLİ LPG MARKASI HANGİSİ ??

Uzun dönem dizel kullandıktan sonra 1.6 e torq Egeayla yeniden lpg ye dönüş yaptım. Eskiden lpgli araç kullanırken en çok verim aldığım marka bp ydi. Son dönemde yeniden bp yle başladım fakat eski verimi yokmuş gibi geldi bana. Daha kısa menzil verdi Bp. Uzun yolda gazın bitmesinden ötürü Lukoilden aldığım gazla 360-400 arası giden depo 450 ye dayandı. Tabi ki yol, hava, yük de önemli fakat bu kadar da fark edeceğini düşünmüyorum.

Sizler özellikle hangi markanın gazından memnunsunuz. En iyi performans ve menzil aldığınız marka hangisi ?

C
geçen yıl
Dsg ciler Gözünüz aydın. Vw manuelden vazgeçmeye başladı..

Alman otomobil üreticisi Volkswagen (VW), otomobillerinde manuel şanzıman kullanmamaya başlandığını duyurdu. VW, Passat ve Tiguan modellerinde artık sadece otomatik şanzımanın yer alacağını açıkladı.


Diğer Volkswagen modelleri ise manuel şanzımana model değişikliğinin bir parçası olarak kademeli olarak veda edecek. 2030 yılından itibaren Çin, ABD ve Avrupa’nın büyük pazarlarında manuel şanzımanlı bir Volkswagen modeli olmayacağı tahmin ediliyor.



Kaynak :

milliyet
Ünlü otomotiv devinden tarihi karar! Bu modellerde Manueli tamamen bırakıyor
https://www.milliyet.com.tr/galeri/unlu-otomotiv-devinden-tarihi-karar-bu-modellerde-manueli-tamamen-birakiyor-6586534/5
C
geçen yıl
1.6 E TORQ URBAN OTOMATİK Mİ 1.3 MJET URBAN MI ?

Şuan 1.6 105 Trekking Doblo kullanıyorum ve otomobile geçmek istiyorum. İstanbul içi ve uzun yol olacak şelikde senede 60.000 km yapıyorum(20.000 ş.içi 40.000 ş.dışı). Bu kadar kullanımda olunca haliyle otomatik istiyorum ama bi taraftan da sorunsuzluk önemli. 1.3 mjeti zaten bilmeyen yok garanti sorunsuz araba ama maalesef onunda otomatiği yok. Etorq içinde hiç kötü bi yorum okumadım ama onunda kmleri hep az. Yani 200.000 km üstü kullanıcı yorumu bulamadım bende sizlere sormaya karar verdim.

Siz benim yerimde olsanız kullanıcısı olarak hangisini tercih ederdiniz ? Etorq olursa zaten direk lpg takılacak fiyatları da yakıtlarıda araştırdığım kadarıyla aynı seviyelerde.


1.1.6 Dobloyu konfor bakımından arar mıyım ?

2.1.6 E torq çekiş olarak 1.3 den aşağı kalır mı ?

3.E torq da yağ eksiltme yakma gibi kronik bi sorun var mı ?

4.Lpg baş ağrıtır mı ?

5.Yakıt benimde araştırdığım gibi aynı mıdır ?

C
2 yıl
Bluetooth Kulaklık Önerisi.

Merhaba arkadaşlar. Max. 250 TL bütçeyle bluetooth kulaklık arıyorum. Aradığım en önemli özellik 250 TL yi aşmaması ve konuşma sistemininin çok iyi olması. Daha önce Ttec ve i99 tws kullandım ve özellikle mikrefonlarından hiç memnun kalmadım.

Karşı tarafın sesimi net alacağı benim net duyacağım tws kulaklık önerilerini bekliyorum. İş ortamında yani biraz sesli yada sokak ortamında sesimin net gitmesi en önemli nokta.

C
2 yıl
Araç Folya Kaplama Hakkında;

Merhaba arkadaşlar. Nasip olursa 0Km Berlingo aldık. Bu araca çizilmeye, taş izlerine önem olarak komple folyo kaplama yaptırmak istiyoruz. İstanbul içinde tavsiye edeceğiniz yerler var mı ? Ortalama fiyat nedir ?

C
2 yıl
1.5 Sanderodan 0.9 Easy R a geçilir mi ?
Merhaba arkadaşlar. 2015 Model siyah ilk sahibi olduğumuz 85000 km de hatasız sorunsuz kusursuz Sanderomuz var. Aslında araçtan memnunuz. Fakat orjinal temiz sanderoların 100.000 TL civarı yaptığını görünce acaba sıfırlayıp 0.9 otomatik alsak nasıl olur diye düşünmeye başladık.
Bu benzinli otomatikler ne yakar?
Şanzuman sorunu var mıdır?
Bizim aracımızda kronik herhangi bişey yok. Bu makyajlılarda kronik bişey var mı ?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle