Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
18 Temmuz 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme (?)
36 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
5 yıl
laptop ekranı garip renklenmeler ve şekiller cıkıyor YARDIM
sebebini hiç anlamadıgım bı sekılde garip şekiller cıkıyor parça parça ekran kararıyor
bi 2 kere yaptı resetledm duzeldı suan tekrar oldu ve duzelmedı resetde bende fanı falan soktum macunları yenıledm ama hala aynı aklımada başka birşey gelmedi ekran kartı sıkıntısından başka görüntü aynen boyle
6 yıl
illaki tartışılmışdır ama black mamba kobe vs king lj
herkez gerekçeleriyle açıklarsa konuda daha çok tutar gibime geliyo ben bi kaç benzetme alıntı yapıcam istatistiklere girmeden
kobe ufak dokunuşlar ve keyifli bir önsevişme ile ulaşırken, lebron hardcore'dan şaşmaz
en onemlisi de lebron fanlari kobe'ye saygi duyar, kobe fanlari ise lebron'u cekemez. bu bakimdan kobe mika hakkinen'se lebron michael schumacher'dir.
lebron, takım gibi oyuncudur. takıma her alanda devasa katkı yaptığı istatistiklerine bakılarak görülür.
kobe ise takıma maçı kazandıran oyuncudur. buzzer beater olayının duayenidir. (michael jordan gibi) ama bu istatistik açısından doğrulanmamış bişeydir lj nin maç sonlarında genelde sorumluluk almaması nedeniyle bu belki söylenebilir clutch oranları çokta farklı değildir.
lebron gelmiş geçmiş sıralamasındaki yerine göre en mütevazı yıldız olabilir. adam şampiyonluktan sonra "ben akron, ohio'dan çıkma biriyim, buralara bile gelemem gerekiyordu*" dedi.
ayrıca süperstar eklentisi gibi görünen parke dışında problemi yok. tarihte koç kovdurmalar, adam dövmeler, tecavüz davaları vs saymakla bitmeyecek süperstar problemleri varken adam örnek rol model gibi. lise aşkıyla evli, iki çocuk babası, foundation'lar falanlar filanlar.
draftından sonra "lekırs'ı istiyom banane banane lekırsı istiyom" tavırları vardı mesela kobe'nin. shaq sonrası takımı beğenmeyip arkadaşlarına küsen, beceriksizliklerini medyaya yakınan, yöneticilere trip atan bir adam oldu ara ara.
bir mj düşün, evet o tapılan mj. sırf sıkıldığı için milyonlarca sevenini yüzüstü bırakıp "ben beyzbol oynayacam aga sıkıldım, babam öldü gelmeyin üstüme" tavırlarında. rezil olunca don paça "i'm back" dedi. kimse de sanki bana döndün demedi çünkü tapıyorlardı. sonra yine jübile, yine "i'm back". rezillik üstüne rezillik. koskoca mj'in yaptıklarına bir bak hele.
çok alakasız çıkarımlar gibi gözükebilir aslında ama fanlıktan öte hem fizik hem oyundaki sorumluluk bakımından lebronu kobeden önde buluyorum hem takımını oynatıyor hem kendi oynuyor onun dışında ekleme yapmak istediğimde editliyecem bu arada kobeye ve mj ye saygım var basketbola katkılarını gözönüne aldığımızda
edit:1 çoğu Lj haterı çok iri olduğunu ve fiziki üstünlüğü olduğunu söyler ama bu fiziği çalışarak koruyup basketbola aktarmasıda ayrı bir yetenekdir ayrıca bu cüsseye rağmen oldukca estetik turnikeler ve smaclarıda vardır Kingin estetik yönünden kobe daha iyi gözükebilir ama maçı estetik değil istatistik kazanır estetik bastebolcunun daha iyi olduğu izlenimi mjden sonra daha çok reklam olmuştur
edit2: all in one olarak nitelendirelen en iyi basketbolcudur king bunuda atlamayalım
edit3:bilmiyorum katılırmısınızda kobe bi shaq bide gasolla oynarken efsane zamanlarını geçirdi hala iyi ama lebron genelde tekti cleveland sadece basketbol değil çoğu spor alanında iyi bi şehir değildir los angeles ise tam tersi spor anlamında efsane takımları vardırki kobenin nba e başladığı zamanlarda örnek oyunucu alabilecek bişeyler katabilecek abileri ve koçu vardı lebron bazı dönemler lise takımı oynatamıyacak koçlarla uğraştı
edit4: Lj lise draftından beri star olduğu için bütün Amerika ve Nba ondan tek başına Cavsı şampiyon yapmasını istedi yıllarca yüzüğü yok diye eleştirildi hep üzerine baskı vardı halada var sırf cavs da tek başına bişey yapamıyor diye miami gitti herkes loser falan dedi ama Shaqta takım takım dolaştı süperstarların gölgesine girdi Cavs e gelirken Kingi korumaya geldim falan dedi hiç böyle eleştiriler almadı nedense Ljnin çok hateri var ama adam olabildiğince karşı takıma tribünlere saygılı sayamayacağımız kadar taraftarlara sarılıp öpmesi taraftarla tribünden paslaşması vs ne biliyim miaimideyken 3lükle 75.000 dolar kazanan adama koşup sarılıp yerlerde yuvarlanması falan ne Mj nede kobede göremediğimiz ve göremeyeceğimiz şeyler gibi
6 yıl
lenovo y560p sorunlar silsilesi
Laptop kucagimdayken bir anda ekran karardi uyku moduna gecti sandım actım kapadım alet aciliyor ekran gelmiyordu neyse tamirciye götürdüm bga çipi bozulmuş dedi fiyat verdi bende 4.5 yıllık bilgisayara masraf yapmiyim diye geri aldım aleti eve geldim bir daha denedim bu sefer güç kesiyodu hic bi fonksiyon göstermiyordu geri verdim tamirciye ben verdigimde en azindan pc calisiyor ekran gelmiyordu falan dedim tamam hallediyim dedi simdi geri aldım suan tamir et dememe rağmen laptop aciliyor yüksek gürültülü fan sesiyle birlikte ne hikmetse ekranda aciliyor ama belli bir süre sonra fan durup laptop güç kesiyor sizce sorun çiptemi yoksa fandamı şuan açinca güc kesip kapaniyor simdiden yardimlariniz icin tesekkurler
7 yıl
silinebilir
7 yıl
laptopun uzerine kustum
neyse detaylari anlatmaya gerek yok iyice temizledm kuruttum suan acilirkan windows baslangic onarma diye bi yazi cikiyo entera basamiyorum oyle kaliyo tuslara basilmiyo bu arada lenovo y560p model biip tarzi otuyo ne yapabilirim kalvyesini falan sokup temizliyimmi yoksa anlamadim baska bi sorunmu var tamirciyemi gotiriyim
8 yıl
Bot aldım SS'li

8 yıl
Adanada yaşıyanlar ve Çukurova Ünide okuyanlar bakın hele
Çukurova Üniversitesi diş hekimliği kazandım şehir ve üniversite hakkında bilgi verirseniz sevinirim özellikle öğrenciler hangi mahallde kalır kira miktarı vs.
8 yıl
Bu site güvenilirmidir
worldteknoloji.com xperia z almak istiyorum en uygun bu site ama önceden alışveriş yapmış veya bi bilgisi olan arkadaş varsa yorum yapabilirmi
8 yıl
Ban
Uzun zamandır oynamıyordum patchleri attırdım oyuna girdim entera bastım yüklenmeden kapandı oyun ekranı gelemdi bile bi daha girdim banlanmış acaba neden olablir koxp vs hiç bir şey açık değildi sadece google chrome açıktı
9 yıl
konyadaki patlama mynet
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.