MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
29 Temmuz 2003
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
4 üye
Görüntülenme (?)
84 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
15 yıl
w810i TR cikis tarihi hakkinda bilgisi olan var mi?
w810i TR cikis tarihi hakkinda bilgisi olan var mi acaba?

Cep telimi ipodumu sattim bekleyisteyim hic haber yok se bayiilere soryom bilgisi olan yok.
16 yıl
Nec 3520a sahiplerine
Normal (4.7) bir dvd basacagim zaman %1i gecmesi 1dk yi buluyo nerdeyse, onceden teac ve asus8xdvdrw vardi da boyle bisi yoktu. Sebebini bilen var midir, veya cozmek icin bios update gerekiosa. Kullanip da tavsie edebilceiniz bir bios versiyonu var mi modlu modsuz. 8x dvd yazimi da 12 dkya falan gelyo bu sekilde, her dvdyi sorunsuz basiyo ama boyle bi olay yasatiyo, titretiyo beni.

Saolun simdiden.
16 yıl
Bilgisayaryum olmus biraz. Thinktank
17 yıl
Doom III Oyununda Performans
Size bir kac link ve bu linklerde gordugum ve uyguladigim bir kac taktigi aktaricam. Oncelikle artik su bilgisayarla kac fps su bilgisayarla calisir mi demeden once su linkteki hardware guide i inceleyerek hangi sistemde nasil calistigini sadece ekran karti deil ayri ayri islemcilerle de denenmis bu siteden gorebilirsiniz.http://www2.hardocp.com/article.html?art=NjQ0



Sonra d3 u kurduysaniz quality deil de performans daha da cekici geliyorsa surdakihttp://www.tweakguides.com/Doom3_1.html tweak guide dan belli

perf. tweakler yapabilirsiniz.



(Uygulamadan once doom3config.cfg nizi backuplayin nolur nolmaz) Ayrica cache ile ilgili acilan bir topic vardi. Orda anlatilan olay da ani load eden yerlerde kapi, asansor, storage vs... bi ferahlama saglar, oyunun direk pk dosyalari icinden deil de acik dosyalardan load etmesini saglar. Onu da su sekilde tavsiye ederim

512 ram icin sanirim

seta image_useCache "1"

seta image_cacheMegs "128"

seta image_cacheMinK "3072" veya daha fazla



512 ustu icin de 1 gb vs...

seta image_useCache "1"

seta image_cacheMegs "256"

seta image_cacheMinK "25600"





Ayrica kendi sistemimde kullandigim bir kac sey tavsiyem olur FX kartlar icin 61.76 + directx9.0c + reforce

Iyi oyunlar.
17 yıl
7610 alan, kullanan var midir acep ?
Trde spot satiliyo diye duymustum da, dogubanka falan gidip bakamadim. Alip kullanan varsa bi yorum yazsin cidden merak ettim ne kadardir nasildir? Almayi dusunuorum uygun bi fiyati varsa.
17 yıl
Alakam yoktur, ama 9X00 ciler icin baya hos.
17 yıl
8rda+ laa cu7000a alcu kullanan var midir aranizda
cu7000a alcu almayi dusunuorum, fakat sitesinde compatibility issue olarak clip must be cut off diyo. Garanti gider mider ayagina tirstim simdi delik acmaktan.



Kullanip cat diye takan birileri var midir ?

Saolun simdiden.
17 yıl
UPS Kullananlar bir zahmet baksin.
UPSmart veya UPScommander kullananlar var mi varsa comdan baglanti saglayip elektrik gidince shutdown edebilen var mi ?

Bende logoff yapiyo shutdown yapiyor ve cozum bulamadim.



Nette de arastirdim pek bisi bulamadim.

Ever-power 625va upsim var.
17 yıl
Barton2500 8rda+ 1 2 sorum olcak
fsp300w li aopen kasa icinde bunlara sahibim (yeni aldim islemci board)

bi de tt volcano 9 fanim var.



(200*11) 3200+ da voltage deismeden windows a girmiyordu defaultu 1.6 idi

1.8 yaptim vdimm de 2.60 sanirim

sizce bir sorun olur mu ?



ramim 256 twinmos mtech 333 60b kodlu

onda nasi bi deger tavsie edersiniz saolun iyi gunler...
18 yıl
Siemens SL 55 sahibi olanlar izlenimler bi zahmet
Almayi dusundugum bir telefon da kullananlar varsa izlenimler begeniler vs... yazabilir mi acaba ?



Saygilar...
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.