Donanım Haber

Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu
L

Yarbay
01 Temmuz 2003
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
76 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
L
11 yıl
WTA CHAMPIONSHIPS FİNAL BİLETİ
Arkadaşlar yarınki final maçına fazla bir tek biletim var, ve gerçekten tenisle yakından ilgilendiğine inandığım bir arkadaşa bu bileti hediye etmek istiyorum. O yüzden bir soru sorucam ve saat 24:00 e kadar en iyi cevabı veren arkadaşı burdan açıklayıp yarın saat 16:45 de Sinan Erdem in önünde final biletini kendisine teslim edicem. Soru şu:

Bu sezon bayanlar ya da erkekler tenisinde yapılan bütün maçlar içinde sizce en etkileyici an hangisiydi?
L
11 yıl
Gece Gunduz oynamaktan sıkılmayacagınız oyun!!
Size oyle bir tenis oyunu soyliycem ki, alip oynayinca bana hayir duasi edeceksiniz :

Tennis Tour, lite i da mevcut.

Artik diger oyunlarinizla vedalasabilirsiniz
L
13 yıl
WII deki en iyi yarış oyunu: EXCITE TRUCK!
Bu oyunu bitirebilen var mı?
Varsa tebrik edicem; acayip zor ve bir o kadar da eğlenceli bir oyunmuş


L
13 yıl
Nintendo DS dalya demeye hazırlanıyor
Şu an DS satışları 97.37 Milyon da, yakında 100 milyon olacaklar, sonrası için ise sky is the limit
Tebrikler Nintendo, Tebrikler DS





http://www.vgchartz.com/
L
14 yıl
Madal of Honor: Heroes 2
Şu oyunu EA Nations da oynayan var mı? Bir iki gündür oynuyorum, çok sağlam bir online FPS, tavsiye ederim.
L
15 yıl
GAMESPOT REVIEW SKANDALI!!!
L
15 yıl
Super Mario Galaxy anısına... R.I.P
L
15 yıl
Ekran kartı acemisi
Arkadaşlar selam,

Uzun süredir bilgisayarı upgrade etmiyordum, geçenlerde GF2 ekran kartım yandı, değiştireyim dedim, şöyle ucuzundan ATI 9550 aldım, eve geldim takıyım dedim, bi baktım kartın girişi benim AGP slotuna göre ters... Dumur oldum, Standartlar ne zaman değişti, şimdi ne yapmalıyım arkadaşlar? Anakart-işlemci ram upgrade'ine gitmeyi düşünmüyorum henüz. Kartı iade edip yeni bi kart alayım diyorum, bana hangi kartı tavsiye edersiniz, Benim sisteme hangi kart olur? Yardımlarınız için teşekkürler...
L
15 yıl
DS 50 MİLYON ADET SATTI!!!!
DS breaks 50 million sales milestone
Wednesday 26-Sep-2007 9:53 AM But PSP is making a charge
2 Comments
Nintendo's pockets are getting fatter and fatter as its dual screen handheld breezes past the 50 millions global sales mark.

The relatively small island of Japan still leads the rush for the portable, snapping up 19.41 million consoles - more than five million more that the US, where 14.39 millions units have sold. 16.48 million units have sold in Europe and elsewhere in the world, according to the VG Charts figures.

While PSP still trails with just 23.37 million sales worldwide, recent weeks has seen Sony's console gain pace as Sony launches the slim version of the console - Japanese consumers have purchased over 300,000 PSP Slims in the three days since the system was launched.

PSP software sales are also up this week in Japan as big games like Final Fantasy VII: Crisis Core and Metal Gear Solid Portable Ops draw in the punters. Exact figures are yet to be confirmed.

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=172632

<(Zafer sigarası)
L
15 yıl
Wii sports'da tennis rating'iniz kaç?
Benim 1698, ve sürekli artıyor
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle