Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
[

Yüzbaşı
03 Ekim 2001
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
4 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
[
19 yıl
Döngüsel artıklık ?
arkadaşlar bazen oyunları yüklerken

" Veri hatası ( döngüsel artıklık denetimi ) "

şeklinde bir hata mesajı alıyorum .. sizce neden olabilir ?
(lg 16x dvd-rom)
[
20 yıl
ehehe 10 ların gücü :)
[
20 yıl
bad sector nasıl ayrılır??
evet elime beleş 6.4 gb lık bir hdd geçti .. fakat ucuz etin yahnisi olayı gibi bad sectorlü.. bu bölümü fdisk yada benzeri bir programlar ayırıp kalanı normal bir şekilde kullanabilir miyim <img src=icon_smile_question.gif border=0 align=middle> kullanabilirsem bunu nasıl yapıcam <img src=icon_smile_question.gif border=0 align=middle>
ayrıntılı bir şekilde anlatırsanız sevinirim..

<center><font color=blue><font size=2><font face=Comic Sans MS>Icq: 118415009
Mail: ugurcan_turcan@hotmail.com</font id=Comic Sans MS></font id=blue></font id=size2></center>
[
20 yıl
bu güün bayramm..
<font size=4>tüm forumun bayramını kutlarım...</font id=size4>

<center><font color=blue><font size=2><font face=Comic Sans MS>Icq: 118415009
Mail: ugurcan_turcan@hotmail.com</font id=Comic Sans MS></font id=blue></font id=size2></center>
[
20 yıl
Unlocking the Multiplier on Intel Processors
<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

http://dwpg.com/content.php?contid=2&artid=89

--118415009--
[
20 yıl
MSI K7N420 PRO yu nasıl bilirsiniz ?
evet bu anakartı almayı düşünüyorum .. kullanan varsa tecrübelerini anlatabilir mi ?

--118415009--
[
20 yıl
deeeeep purple
yahu şu veletlerin hastası oldum yaa cnbc-e deki konserlerinden sonra..adamlar süper..var mı başka beğenen <img src=icon_smile_question.gif border=0 align=middle>
birde biliyosanız son cd sinin ismi lazım bi koşu alıcamda <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>...

--118415009--
[
20 yıl
işte soğutucu dediğin ...
böyle olur <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src='http://www.x-bios.3dgames.ru/img/cool.jpg' border=0>

--118415009--
[
20 yıl
win2000
bazı programlar ( 3d mark ın hepsi acrobat reader filan.. ) o hani setup a girmeden önce setup programını yükleyen yer varya , işte tam orda bitio ..
yani o ilke başta yüklenen ŞEY ( hemen biten ) bitio ama arkası gelmiyor. yani bir türlü yükleyemiyorum.. yardımmmm.
<img src='http://www.pcmagazine.com.tr/animgifarsiv/arsiv/UFO_ANIM.GIF' border=0>

<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>--118415009--<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Edited by - poseydon on 18 December 2001 22:18:07
[
20 yıl
alınık divx..
beyler ya bursa da olan varsa , divx film satan bir yer var mı ???
geçen dvd-vcd vs. satan bir yere divx dedim adam bana ---- ONLAR ARTIK TEDAVÜDE DEĞİL dedi ---
<img src='http://www.pcmagazine.com.tr/animgifarsiv/arsiv/UFO_ANIM.GIF' border=0>

<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>--118415009--<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.