Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yarbay
13 Ocak 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
14 üye
Görüntülenme (?)
61 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
5 yıl
SESSIZ LAPTOP TAVSIYESI
Arkadaslar öncelikle merhaba,

Bana Laptop gerekli. Alirken benim için en önemli kriter ses'dir. Ses çiksin istemiyorum laptop'dan. Eski laptop'um 3-4 ay sonra ses çikarmaya basladi, sürekli isiniyordu. Bunun için önemli olan kriterler nedir ?

Oyun falan oynamicam. Sadece Hearthstone oynuyorum, oda pek performans gerektirmiyor.

Internette takilcam, arada sirada dizi film izlicem ve Excel kullancam.

2000 TL verebilirim.

Neye dikkat etmem gerektigini söylerseniz ve önereceginiz Laptop varsa tavsiyelerinizi bekliyorum
7 yıl
PC COK SES YAPIYOR OYUN OYNARKEN [SORUN CÖZÜLDÜ]
Beyler ben yeni PC dizdim 2 hafta önce :

Anakart : Asus M5A97
Ekran karti : MSI GeForce GTX 770
Islemci : AMD 8320 FX

Internette falan takilirken nerdeyse hiç ses gelmiyor PC'den fakat Diablo 3, Far Cry 3, Mordor gibi oyunlari oynarken, oyunu açtiktan 5 dakika sonra PC nerdeyse süpürge kadar ses yapiyor (ama oyunlar 1080p yüksek FPS de çalisiyor orda sorun yok) Bunun nedeni ne olabilir arkadaslar ?
7 yıl
HOPARLÖR SORUNUM (ARKA PANELI GÖRMÜYOR PC SANIRIM)
Merhaba arkadaslar 2 gündür ugrasiyorumda hoparlörü bir türlü çalistiramadim. Resime bakarsak sadece ön panel seçenekleri var, arka panel seçenekleri yok ve bende ön panel yok (kulaklik ve mikrofon için yer varda oraya takincada çalismiyor)

Yardimci olacak biri var mi ?


7 yıl
Ekran kartı sorunu
Merhaba beyler, yeni PC dizdim anakartim M5A97 evo R2.0 ekran kartim Sapphire Dual X R9 280X.

Simdi benim arkadaslada konustumda sorun su : ekran kartini takmak için iki tane yer var dedi arkadas, bi yere takinca iyi performans veriyormus, digerine takinca daha düsük performans veriyormus. Ben bu ekran kartini daha düsük performans veren yerine takinca PC çalisiyor ama iyi performans veren yere takinca PC açilmiyor (yani görüntü gelmiyor). Bunun nedeni ne olabilir ?

Iyi performans veren yere takinca, VGA LED yazan bi yere yakin, kirmizi bir isik yaniyor (sorun ordan mi geliyor? peki nasil çözerim sorunu ?)

Yanlis kelimeleri kullandiysam su resimde özetledim nerenin ne oldugunu :



https://store.donanimhaber.com/b8/90/3b/b8903b18a3a91366878d1f8394f3dcd4.jpg
7 yıl
ASIRI ISINMA SORUNU
Merhaba arkadaslar, benim laptop artik çok çabuk isiniyor (5 yillik) Hearthstone (kart oyunu) oynarken bile asiri isiniyor, sizce neden dolayi olabilir ?

Bilgisayarin tozlanmasindan olabilir diye okudum bide termal macun falan sürmem lazimmis, eger bunlar yapilirsa isinmasi kesin geçer mi ona göre bilgisayarciya götürcem pc'yi ?
9 yıl
UZATMALAR NASIL HESAPLANIYOR ???
Evet arkadaslar soru gayet açik.

Mersin - Galatasaray maçinda oyun o kadar çok durduki dakika 60a gelince kronometremi aldim ve dedim bide ben zaman tutayim ne kadar tutacam diye.

Dakika 60dan itibaren tam 8 dakika tuttum kronometremle. Ve verilen uzatma dakikasi sadece 4 oldu.

Açiklayacak biri ?

Taça çikinca sayilmiyor mu yoksa, yada kornere çikinca ? yada oyuncu degisince ?

Toplam süre 2ye mi bölünüyor 3e mi bölünüyor ?

O kadar sinir oluyorum ki suna... Her deplasman maçimizda böyle oluyor maçin hiç zevki kalmiyor...
9 yıl
MATEMATIK SORUSU (OLASILIK)
Bir adam cep telefonunu 5 farkli yolda unutabiliyor (ya A yolunda unutabiliyo, ya B ya C ya D yada E) adam cep telefonunu unutmus ama nerde unuttugunu bilmiyor. A yolunda olmasi ihtimali 1/2. Diger yollarda unutma ihtimali hepsi için 1/8 (B=1/8 ; C=1/8 ; D=1/8 ; E=1/8) bu adam B yoluna gidiyor ve bakiyo cep telefonu orda yok. Bu durumda cep telefonu A yolunda olma ihtimali kaç oluyor ?


Edit : imla
9 yıl
Riera'dan şok hamle!
quote:

Felipe Melo'dan yediği dayak sonrası kaşına dikiş atılan İspanyol futbolcunun, görüntülerin medyaya sızdığı gerekçesiyle kulübün sağlık sponsoru Medical Park aleyhine 100 bin liralık dava açtığı ortaya çıktı.


Evet beyler ne düsünüyorsunuz ?

Farkli görüsler olabilir o yüzden konuyu açayim dedim...

Bana göre adam hakli...

Kaynak fanatik.
9 yıl
DERBININ HAKEMI FIRAT AYDINUS
10 yıl
PLAYOFF ILE ILGILI...
Beyler Playoff'ta puanlar yariya bölüncek diyorlar dogru mu ?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.