Donanım Haber

Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu

Binbaşı
29 Temmuz 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
6 üye
Görüntülenme (?)
36 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
4 yıl
Koşu bandını çalıştırdığımda internet kesiliyor...
Çok garip ama böyle bir sorunum var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

Modemimin markası TP link archer vr2800. Turk.net kullanıcısıyım. Internetimde normalde herhangi bir sıkıntı yok. Modemin bulunduğu odanın yan odasında Koşu bandım var. Koşu bandımın markası da Markası Dunlop trento. Koşu bandını çalıştırınca internet DSL ışığım gidiyor. Farkli odada prizlere bağlı.

Biraz araştırma yaptığımda adaptörün girdiği fişi ters çevirin diye yazmışlar ama bu çare olmadı. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Koşu bandında aynı zamanda tabletten internete de girmek istiyorum.
4 yıl
KABLO SEÇİMİ....
merhaba arkadaşlar... 30 m2 odama yeni 7.1.4 sistem düzenliyorum.... avr: denon x4300, center dali concept... ama opticon vocal ile değişecek ilk fırsatta. sub:dali basis100 o da svs sb4000 ile degişecek... frontlar dali ikon 6 mk2 ... surroundlar dali concept surr ve zensor 3 surr. tepegözler definitive technology Dİ 5.5r. kablo olarak amazondan kabeldirekt pro serisinden 2x2,5 mmlik kablo aldım... sizce uygun mu yoksa front ve centerı supra ply 2x3,4 gibi bi kabloyla mı bağlamalıyım? öneriniz ne olur saygıdeğer arkadaşlar????
4 yıl
DENON AVR-X 4300 9 KANALI NASIL 11 KANAL YAPARIM?
Arkadaşlar merhaba ben de aranıza x4300 alarak katıldım... size birkaç sorum olacak. 7.1.4 sistem yapmaya çalışıyorum elimdeki mevcut hoparlörler: frontlar: DALİ ikon 6 mk2
center: DALİ concept center
Subwofer: DALİ basis 100
Surroundlar: DALİ concept 1 surround,
Back Surround: Dali zensor 3surround

şu an durum 7.1 ama 7.1.4 yapıcam bunun için düşündüğüm atmos hoparlörler 2 çift klipsch rp 140sa
2 çift koyunca mevcut avr yetersiz kalıyor ve buna sanırım çift kanallı power ampli eklemek gerekiyor. öneriniz nedir ve bunu nasıl yapmam gerekiyor? yardımcı olursanız sevinirim...
9 yıl
Turkcell winn ile playstation'i online oynayabilir miyiz???
Arkadaslar bulundugum yerde internet hizini cepten olctugumde 1 mbit i gecmiyor ttnet ile... Fakat turkcell en kotu 4 mbit cikiyor olcunce... Acaba sinirsiz tcell winn alsam adam akilli psn den online oyun oynayabilir miyim?? Bunu yapan var mi???
9 yıl
MERCEDES GLA ANA KONU
Evet beklenen goruntuler...
9 yıl
Yeni otomobile ses yalıtımı yardım...
arkadaslar yenı araba aldım ve hazıranda gelecek, cok ses gecırmesede yınede altına ses yalıtımı yaptırmayı dusunuyorum...Aracı alınca boya koruma, motor koruma, kaput , tampon koruyucu film, pas koruma ve alt kısma ses yalıtımı dusunuyorum ziebarttan.... merak ettiğim alt kısma yaptıracagım ziebart ses yalıtımının cıdden faydası olur mu? bılgınız var mı bu konuda?
12 yıl
EN İYİ MKV OYNATAN BLURAY PLAYER
EVET ARKADASLAR BİRCOK TOPIKTE BU KONU BİR SEKILDE TARTISILMIS BEN BURADA TOPLAMAK İSTEDİM GELİN BİR KARARA VARALIM... SONY, PHİLİPS, LG, SAMSUNG, PANASONİC,DUNE.... PİO YAZMIYORUM MKV OYNATMIYOR... DİĞER FİRMALAR ARASINDA MKV TARZI DOSYALARI EN BASARILI, EN SORUNSUZ SEKILDE USB'DEN OYNATAN BLURAY PLAYER HANGISI ACABA??? DESTEKTE BULUNANLARA SIMDIDEN TESEKKURLERIMI SUNUYORUM...
12 yıl
EN İYİ SLR like veya COMPACT MAKİNE HANGİSİ???
Evet arkadaslar SLR harıcı en ıyı makıne sızce hangısı??? makıne almayı dusunuyorumm önerilerinizi bekliyorum lütfen....
14 yıl
FUJİFİLM F100FD Mİ? CANON İXUS 960İS Mİ?
EVET DOSTLAR IKISI ARASINDA KARARSIZ KALDIM YARDIMCI OLUN LUTFEN BU IKI MAKINE VEYA BUNLARIN CIVARINDA BI COMPAKT MAKINE ALMAK ISTIYORUM... TAVSIYELERINIZI BEKLIYORUM... AYRICA SATIN ALMA KONUSUNDADA YARDIMCI OLABILIRSINIZ.... ANKARADAYIM...
15 yıl
Harman Kardon HKTS-11 hop seti???
evet arkadaslar bu set nasıldır bılenınız var mı? yanına guzel bı receıverla cosarmı? bır yardım?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle