Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yarbay
13 Temmuz 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
36 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
5 yıl
Yazıcı tavsiyesi acil
Arkadaşlar selam. 1. Hamur 40 gram tek yüz kuşe kağıda baskı yapmam lazım. Yalnız rulo şeklinde basılacak kağıt kesilmeyecek. Buna uygun printer önerisi verebilirmisiniz. Teşekkürler.
8 yıl
Laptop wireless gücünü arttırma
Arkadaşlar evim okuluma kuş uçuşu yaklaşık 50 60 metre uzaklıkta.Laptopumun okulun wireless bağlantısını çekmesi için ne yapabilirim.Elimde tp linkin TL-WR842ND modelli routeri var işe yararmı ?
8 yıl
Şarj Adaptörü Arıyorum
Arkadaşlar adaptörüm bozuldu bilgisayardan şarj ediyorum ayrıca araba içinde adaptör alacağım bu ikisi için tavsiye edeceğiniz bir ürün varmı hepsiburada da bir set halinde ama yorumlarda araçta şarj ederken dokunmatiğin düzgün çalışmadığı yazıyor.
8 yıl
iPhone görüntüsünü tvye aktarma
Arkadaşlar digiturkwebtv kullanıyorum laptopum yok hdmi kablosu alsam digiturkwebtvdeki anlık yayını led tvme aktarabilirmiyim.Programla veya direk nasıl oluyorsa artık.
9 yıl
İşte Oğuzhan Özyakup
Milli maçı izleyenlerde görecektir ki selçuk çıkmasına rağmen ilk yarı oynanan futbol devam etti ta ki oğuzhan çıkana kadar.Genç yetenek pişecek lafına isyan bu çocuk.Çıktı takır takır topunu oynuyor.Genç futbolcu dediğin bu yaşlarda çıkacak topunu takır takır oynayacak.Serbest oynadığında neresi tıkansa gidiyor açıyor.İbrahim Altınsaya bir kez daha teşekkür ediyorum bu oyuncuyu alperin 6.25 + 2 futbolcu ettiği piyasada Beşiktaşa 500bin euroya kazandırdığı için.
9 yıl
Siyaset Bölümü Açılsa ?
Siyasetle ilgili ne zaman konu açılsa kısa sürede kilitleniyor.Bu mu yani forumun amacı insanlar düşüncelerini tartışamaz mı.Propagandanın ve hakaretin yasak olduğu bir siyaset bölümü açılmalı diye düşünüyorum.
9 yıl
Masaüstü pcnin internetini paylaşma
Arkadaşlar laptopumu kablolu internetle kullanıyordum.Laptopun wirelessi ile lan arasında köprü kurup telefona wireless sağlıyordum.Bu işlemi masaüstü bilgisayarda yapmam gerekiyor.Bu işi yapabileceğim cihazlar varmı ?
9 yıl
"Orjinal" iMoving Arıyorum !
Başlıktada söylediğim gibi orjinal kutusunda iMoving arıyorum.Nerede bulabilirim bu cihazı ?
9 yıl
Tüketici Hakem Heyeti Red Kararı Verdi
Arkadaşlar babamın aldığı bir takım elbisenin pantolonunun diz kısmında ilk giydiği gün ip attı.Daha sonra ürünü götürdüler mağazaya ve doğal olarak kabul edilmedi.Hakem heyetine gittik red kararı verdiler.Biz itiraz etsek herhangi bir masraf çıkıyor mu yine red kararı verilirse.Ayrıca ben bu işte şaibe olduğunu düşünüyorum.Hakem heyetindeki üyelerin çoğunun mağazayla kesinlikle yakınlığı olduğuna inanıyorum.İlçenin esnaf odasının başkanı hakem heyetinde olurmu arkadaş.Zaten babamla birlikte bilir kişiye götürdüğümüzde red kararı alacağımızı tahmin etmiştim çünkü bilir kişi eminönünde büyük bir kumaşçıydı kesinlikle ilişkileri olduğuna inanıyorum adamın konuşmalarından falanda huylanmıştım.Ürün Sarar marka takım elbise maltepe gencallar mağazasından almıştı babam.O mağazada çalışan bir personel bize hak vermişti ama meymenetsiz bir müdür var bunları uyardı ve bir daha kimseyle muhattap bile olamadık.Müdür gömlek vs. teklif etti.Böyle zihniyete sahip insanlara kaybetmek çok koyuyor pantolon umurumda değil açıkçası.

Ayrıca pantolonu mağazaya verdikten sonra merkeze gönderdiklerinde ip atan kısma işlem yapmışlar.Düzelmemiş ama oradaki iplerin dengesizliği kaybolmuş.Daha çok soyulmuş gibi duruyor.Biz mağazaya pantolonu tamir edilmesi için vermedik değişim için verdik.Bizden habersiz işlem yaptıklarını itirazıma yazmıştım.Ama bize gelen raporda benim itiraz kısmımda bu geçmiyor.
9 yıl
Shanghai 5lisi
Avrupa birliği yerine Shanghai 5lisine ne dersiniz ne düşünüyorsunuz.
Ayrıca başbakanın putine bizi alın dediğini sağda solda okudum varmı hakikaten böyle birşey.
Çünkü avrupa birliğine girmemizi amerika istiyor.Ülkedeki amerikancılar batıcı liberaller gırla giderken olma ihtimali var mı ?
Amerikayla işlerin iyi gitmediğini düşünüyorum açıkçası ama bir yandanda suriye politikamız bu shanghai 5lisinin en büyük ülkeleri rusya ve çinin çıkarlarına ters.
Ama bir de bakıyorum bu filistin olaylarında amerika israil kontrolündeki basın mısırın büyük rolü varmış gibi göstermeye çalışırken birden putin ülkeye geliyor anlaşmalar falan yapılıyor.
Şimdide bu atıldı ortaya.

Kangallarla falan konuyu parçalamazsak sevinirim bence ciddi bir konu Türkiye'nin dış politikasını tamamen değiştirebilecek bir konu.
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.