Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
R

Teğmen
17 Mayıs 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
22 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
R
geçen yıl
Infinitum [H/Twisting Nether] [CN 10/10 HC] [SoD 4/10 HC]
https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/2b/ed/ea/2bedea785f1a88e0cd27b118c0fd502f.png&t=0&width=480&text=1



Infinitum , Shadowlands ek paketinin çıkışının hemen ardından Twisting Nether sunucusunda kurulmuş bir Horde guild’idir.


Realm: Twisting Nether

Faction: Horde

9.1 SoD Progress: 4/10 HC

9.0 CN Progress: 10/10 HC

Raid Günleri: Pazartesi, çarşamba, perşembe, 21:00 - 00:00.


Başvuru & iletişim


Başvurular için: https://infinitumgaming.gg/basvuru

Başvuru ve sorularınız için bizimle discord ya da battle.net'ten iletişime geçebilirsiniz.


  • battle.net: Bonesoul#2655 discord: Bonesoul#8471
  • battle.net: Demonaz#2802, discord: Eray#9223



Videolar



9.0 HC Sire Kill

R
8 yıl
[Litecoin][Pool][PPLNS] CoinTurk.net | 0% Kesinti | Stratum
Bildiğiniz üzere geçtiğimiz ay içerisinde önce blogumuzu devreye almıştık. Yaptığımız çalışmaların devamında LTC pool'umuzu da devreye aldık ve şu anda beta testerini yapmaya başladık. Eğer isterseniz testlere sizde katılabilirsiniz.

Mining'e yeni başlayacak olanlar, başlangıç rehberimize göz atabilir.

Genel bilgi
  • Pool'ahttp://ltc.cointurk.net/ adresinden ulaşabilirsiniz.
  • %0 kesinti - üyelerimizin kazançlarından herhangi bir kesinti yapmıyoruz. İsteyen üyelerimizin %1 veya %2 gönüllü bağışı ile havuzu çalıştıracağız.
  • Stratum - sistem eski longpoll yerine stratum protokülü üzerinden çalışıyor.
  • PPLNS - üye katkıları "Pay Per Last N Shares" üzerinden hesaplanmakta, böylece sürekli pool değiştiren kullanıcılara karşı önlem almış durumdayız.
  • 20 konfirmasyon - üyelerimizin bulunan blok ödemelerini 20 konfirmasyon sonrasında yapıyoruz.
  • Otomatik ödemeler açık - İsterseniz 1 - 250 LTC arası otomatik ödeme alabilirsiniz.
  • Avrupa merkezli sunucular - sunucularımızın hepsi avrupada yer almakta.
  • Sunucular - sistemde web, veritabanı ve coin sunucusu olmak üzere 3 adet farklı sunucu yer almakta.
  • Yedekler - Sistem yedekleri otomatik şekilde 2 farklı lokasyona alınmakta.

Beta
  • Sistem şu anda beta durumda ve testleri yapılmakta.
  • Halen pool sunucumuzun arayüzünü geliştiriyoruz ve güncelliyoruz.
  • İlerleyen saatlerde detaylı bir başlangıç klavuzu da hazırlayacağız.
  • Sistem halen beta olduğu için bazı aksaklıklar olabilir, sürekli takip etmekteyiz.
  • Pool ile ilgili önerilerini, fikirlerinizi ve eleştirilerinizi lütfen belirtin!


İlk 3 bloğa ödül!
Pool'a katılım yapan ve ilk 3 bloğu bulan 3 üyemize 1'er LTC ödül verilecektir!

Pool
Bağlantı Bilgileri
STRATUM:	stratum+tcp://ltc-pool.cointurk.net 
PORT: 3333

CGMiner için örnek bat dosyası
cgminer.exe -o stratum+tcp://ltc-pool.cointurk.net:3333 -u KULLANICIADINIZ.WORKER_ADI -p WORKER_SIFRESI --scrypt -I 13 

* KULLANICIADI.WORKER_ADI kısmını kullanıcı adınız ve worker sayfasında yarattığınız yeni worker'ın ismi ile değiştirin.
* WORKER_SIFRESI kısmını worker sayfasında yarattığınız yeni worker'ın şifresi ile değiştirin.

Destek
  • Sistemle ve mining ile ilgili sorularınızıwww.cointurk.net adresinde veya bu konu başlığı altında sorabilirsiniz.
  • IRC kanalımızdan (irc.freenode.net - #cointurk) canlı destek alabilirsiniz.


Blog
Alt-coin mining hakkında blog'umuza http://blog.cointurk.net adresinden ulaşabilirsiniz.
R
8 yıl
Powercolor 7970 (AX7970 OC) görüntü sorunu [ekranda titreme ve komple mavi/pempe/kırmızı renk]
Bugün sistemime yeni bir powercolor 7970 oc ekledim ve bozuk görüntü problemi yaşıyorum

öncelikle sistemim şöyle;
asus rampage extreme iv
thermaltake thoughpower 750w
sapphire 7970

Yukarıda ki sistemime aldıgım powercolor 7970 oc editionı ekledim. monitor baglayınca goruntu bozuk geliyor. vga/dvi kablosunu hanı tam takamadıgımızda komple mavi, pembe veya kırmızı renk olacak şekilde, görüntü oldukça titremeli gelir ya, aynen bu şekilde görüntü alıyorum. monitor kablolarını test ettim, aynı kablolarla sapphire 7970 uzerınden temiz goruntu alırken powercolora gectigimde goruntu anlattıgım sekılde bozuluyor.

powercolorı kontrol ettım, üzerinde herhangi bir sıkıntıya rastlamadım. fikri olan var mıdır? aynı sistemde calısan sapphire 7970 sapasaglamken, kartın fabrika çıkışı sıkıntılı olma ihtimali varmı?

fikirlerinizi bekliyorum.
R
9 yıl
Satılık Guild Wars 2 HeadStart'lı Pre-Purchase Digital Deluxe Edition
Oyunun beta testlerine girmeden arkadaşların gazıyla oyunu aldım fakat oyun bana göre değil.

Headstart olan yani an itibari ile hemen oynamaya başlayabileceğiniz, digital deluxe edition'lı EU account'umu satıyorum, account'ta hiç bir sıkıntı yok. Dediğim gibi oyun pek sarmadı.
Digital deluxe editon içeriğini şuradan görebilirsiniz;https://buy.guildwars2.com/en/

Fiyatta 110 tl, ilgilenler pm atabilir.
R
9 yıl
Indie Game Engine: Voxeliq - Minecraft tarzı blok motoru
Bir süredir minecraft tarzı bir block motoru üzerinde çalışıyorum. açıkcası aklımda daha iyi bir fikir olmadığından ve birazda notch java/opengl/lwjgl ile yapmış bakalım ben c#/xna'da yapabilecEk miyim diyerekten başladığım ve o günden beri aralıklarla da olsa üzerinde çalıştığım bir proje.

Güncelleme: Her ne kadar minecraft gibi bir blok motoru olsa da ve elimde şu anda başka bir proje olsa da (http://forum.donanimhaber.com/m_63659943/mpage_1/f_/key_//tm.htm#63660166 ), bittiğinde minecraft'tan ve türevlerinden farklı bir oynanış fikri var kafamda. Olay ortaya çıkmaya başladığında detaylandıracağım.



Ekran görüntüleri;







Birazda detaylı bilgi aktarayım.

  • Dil & framework; .net 4.0 - c#, xna 4.0
  • Minecraft chunk'ları 1.2 güncellemesinden önce 16x16x128 boyutunda idi (yani 32768 block içermekte - 1.2 yamasıyla birlikte 16x16x256'ya yükselttiler) voxeliq ise şu anda 16x16x128 chunk'lar kullanmakta.
  • minecraft'ta multiplayer modda viewrange default olarak 10 chunk olarak kullanılmıs (3 veya 15 arasında ayarlanabilmekte). voxeliq'de ise view range 10, cache range ise 15 chunk'tır (şu an için).
  • yani voxeliq 961 chunk'ı cacheler ve bunların 441 tanesini ekranda gösterebilir.
  • cache-range içinde ki chunk'lar sadece generate edilir (yani perlin-noise kullanarak terrain şeklillendirilir).
  • view-range içindeki chunklar ise artı olarak ışıklandırılır ve vertex build'ı yapılır.
  • cache-range'de yaklaşık 31.5 milyon block yer almaktadır ki bu durumda yaklaşık hafıza kullanımı (managed) 200mb civarındadır.
  • view-range'de yaklaşık 14 milyon block bulunmaktadır ve toplu olarak sahnede gösterilebilir.
  • infinitive-world desteği vardır (tabiki minecraft'ta olduğu gibi ekstrem değerlerde bir sınırı vardır)
  • gece & gündüz değişimlerini destekleyen, sun-lightning desteği vardır.
  • basit bir pick-axe yani kazma mevcuttur, kazı yapılıp basit binalar inşa edilebilmekte


Videolar

Voxeliq IX @ MonoGame (OpenGL) desteği


Voxeliq VIII - Hız Testi


Voxeliq VII - Bloom Efect


mart 2012- gece & gündüz ışıklandırması


kasım 2011 - ışıklandırma & pick-axe


techno visualizer - eski bir video


Daha eski video'lar;

IV - Infinitive Terrain 2.0


III - Infinitive Terrain


II - Kasım 2011 ilk videolardan


I - Kasım 2011 ilk videolardan
R
9 yıl
Indie Game: ArchStone
Son zamanlarda üzerinde çalışmakta olduğum indie game projemin konusunu açayım diye düşündüm.

Öncelikle ArchStone, bir clone oyun. Fable II oynamış olanların yüksek olasılıkla denk gelmiş olduğu, pub'larda oynanan KeyStone'un clone'u. KeyStone şahsen benim oldukça sevdiğim bir mini-game olduğu için ve mobil platform marketlerinde gözüm hep bir KeyStone clone'u arar oldu ve en sonunda kendim yapmaya karar verdim. Açıkcası clone olduğu için tepki görebilir ve hak veriyorum da, ama KeyStone o kadar çok sevdiğim bir mini-game idi ki, bunu denemekten kendimi alıkoyamadım.

Öncelikle ilk hedeflenen platformlar mobil olsa da ileride duruma göre pc versiyonuda planlarım arasında olduğu için şimdiden steam greenlight oylarınıza talibim :)

TLDR; İlk etapta mobil platformları hedeflediğim, Fable II mini-game KeyStone clone'u.


11 Temmuz Güncellemesi






Eski güncellemeler

3 Mayıs

Oyun için bir modelci ve music composerla çalışmaya başladım. Oyunda kullanacağımız sound track'lerden kısa bir preview video'su hazırladık;





26 Nisan

İlk prototype görüntüleri;









R
9 yıl
7970 aşırı ısınma sorunu
Sapphire 7970 ekran kartı + Cooler Master Cosmos Silver kasam mevcut. Kasanın altında 120'lik içeri hava alan bir fan, tepesinde 120'lik 2 adet dışarı üfleyen fan, ve arka kapağında h70'dan dolayı içeriye hava üfleyen bir fan mevcut.

idle'da 68-69, diablo 3 de mesela 85-90'ı çok rahat görüyor. sizce sorun nerede?

Detaylı sistem özellikleri ve güncel sorun;
quote:

Here's my system info;
CPU: Intel / Core I7 3820 3.6 GHz
H70 liquid cooler
RAM: Corsair Vengeance / 24 GB (6x4GB) / 1600Mhz
Motherboard: Asus Rampage Extreme IV
Videocard: Sapphire HD7970 3GB OC
PSU: Thermaltake 750W
Monitors: Samsung Syncmaster T240 (over DisplayPort using a DVI to DP converter) + Samsung Syncmaster 2233BW (over DVI)
SSD: Corsair CSSD-F12 120gb
HDD: 2xSamsung SP2504C, 2xSegate ST3400620AS, Western Digital WD1002FAEX-00Z3A0
Opticals: LG HL-DT-ST GH22NS30
OS: Windows 7 Ultimate 64-bit
GPU Driver: 12.4 (12.6 and 12.7 beta causes BSOD's and hard-freezes on my system).
Motherboard drivers; latest rampage extreme iv drivers and bios.
Case: CoolerMaster Cosmos 1000 Silver

Basically I'm running a multi-monitor setup and my GPU is overheating most of the time even in idle mode (60+ degrees). Here's screenshots of the values I'm getting;

Dual-Monitor Idle Values [both t240 (over DisplayPort using a DVI to DP converter) and 2233 (over DVI) on]


Single-Monitor Idle Values [only t240 (over DisplayPort using a DVI to DP converter) on]


---

So with dual monitor setup, gpu memory clock tops to 1425Mhz in idle with 63 degrees. GPU core is running at 500Mhz (that's understandable as dual-monitors are on). But how come gpu memory clock tops?

I also tried disconnecting one of the displays and gpu-core clock reduces to 300Mhz as expected and gpu-memory clock reduces to 150Mhz which leads 54 degrees in idle. Isn't also lot hotter than it should be?

---

1) I've just cleaned all my case and replaced most of my fans with brand new ones. My Cooler Master Cosmos 1000 Silver has the following fans;
Bottom fan - INTAKE - replaced it with a 60 cfm , 12cm fan.
Rear fan - INTAKE - using a quite new cooler master 12cm fan. Using it as intake as H70 manuals advice so.
Top fans - EXHAUST - 2x 12 cm fans.
I'm also using the cases wind tunnel for gpu.
Given all these, with single monitor setup, isn't 54 degrees is high for my idle 7970?

2) Isn't it strange that in dual-monitor setup the gpu memory clock tops to 1425 Mhz and getting a lot hotter in idle (63 degress). I've found that he had a a dual monitor DP+DVI setup and he fixed it by replacing DP to DVI (he has dual 6870's). Do you think I may also have problems related to this?

3) On heavy-load I see values around 70-83 degrees. Is it all okay?

And for your information here's my all system status in dual-monitor setup;

R
10 yıl
sappire 7970'de kitlenme sorunu
merhaba, bi ay once sapphire 5870 oc editionmı yine sapphire 7970 oc edition ile degistirdim, ama 5970'de hıc bır zaman basıma gelmeyen kitlenme sorunları yasıyorum. hangi oyun olursa olsun, ozellikle yuksek ayarlarda, bilgisayar direk kitleniyor ve hoparlorlerden gavurların buzzing sound dedigi o kıtlenme sesi geliyor.

biraz arastırma yaptım ve ornegin totalwar forumlarında hd7xxx series kitlenme sorunları dıye 70 sayfanın uzerınde konu var ve herkesin derdi aynı.

bu problemi baska yasayan var mı? varsa cozum hakkında fıkrı olan? (sapphire'in official forumlarında problemden bahsediyor ama hic bir cozum verilmemis)

gerekirse diye sistemim,
x58a-ud3r rev2, 1600 corsair vengenance.
R
10 yıl
Gerçek Limitsiz/Kotasız (yeni üyeliğe kapalı) paket'lere AKK uygulanabilir mi?
Arkadaşlar AKK malum hepimizin başının belası oldu. 2 tür kullanıcı mevcut biliyorsunuz, son zamanlarda yeni bir internet paketi alan ve TTnet'in adil kullanım kotası maddelerini sunduğu sözleşmeye dahil olanlar ilk tür oluyor ki her ne kadar bu arkadaşların çektiği sıkıntıyı anlasam ve hak versemde yaptıkları sözleşme itibari ile tamamen TTNET insiyatifindeler.

Bu başlığı açmamın nedeni 2. türk kullanıcıları biraraya gelebilmesini sağlamak. Burada bahsettiklerim, TTNet'e en az 2-3 senedir üye olan ve ilk etaptan itibaren 4limitsiz gibi kotaya/limite dahil olmayan paketleri kullanan ve tt pazarlama elamanlarının bütün tacizlerine rağmen bu paketini inatla değiştirmeyen kullanıcılar.
Malum 4limitsiz paket en son 89 TL idi ve 90 üzerine cıkacak yakın zamanda.

Öncelikle, bundan çok da uzun olmayan bir süre öncesine kadar TTNet'in gerçek kotasız/limitsiz (4Limitsiz mesela ki bu paketler uzun suredir yeni uye alımına kapalı) olarak tarif ettiği ve diğer kullanıcılardan çok daha fazlasını ödediğimiz bu paketler AKK kotasına dahil midir? Dahil olabilir mi? İlk yapmamız gereken sanırsam buna dahil olup olamayacagımızı hukuki olarak ogrenmek. Sonucta AKK uygulaması cıkmadan cok once satın almıs oldugumuz / yaptıgımız bir sozlesme var.

* TTNet bizim imzalı onayımız olmadan sözleşme şartlarında değişiklik yapabilir mi? Sözleşmemizde bize taahhüt ettiği kota veya hız limitlemesi olmaksızın örneğin 4Limitsiz paketi için olan 4GB hıza, AKK uygulayabilir mi?

* Sözleşme şartlarında tek taraflı bi değişiklik yaptı ise ne gibi haklarımız vardır?

* Sözleşme şartlarında onaylı bir değişiklik yapmadan bize AKK uygulaması durumunda bu taahhüt ettiği hizmeti sağlamadığı için ayıplı hizmete girmez mi?

Bu soruların cevabını bekleyen sanırsam benim gibi birçok kullanıcı vardır. Bunları burada ortaya koyabilirsek sanırsam birleşip bir çözüm arayışına gidebiliriz.

---

Dipnot: Az önce ttnet müşteri hizmetleri ile baya tartıştım ve paket gözetimi olmaksızın AKK uyguladıklarını söyledi. TTNet call-center operatorlerinin genel itibari ile konulardan bi haber olmasından yola cıkarak bu ne kadar dogrudur bilemiyorum.
R
10 yıl
voxeliq - minecraft tarzı block motoru
merhaba arkadaşlar,

bi süredir minecraft tarzı bir block motoru üzerinde çalışıyorum. açıkcası aklımda daha iyi bir fikir olmadığından ve birazda notch java/opengl/lwjgl ile yapmış bakalım ben c#/xna'da yapabilecek miyim diyerekten başladığım ve o günden beri aralıklarla da olsa üzerinde çalıştığım bir proje.

Dev-blog:http://www.voxeliq.org/
Youtube:http://www.youtube.com/voxeliq

önce birkaç screenshot vereyim;





Birazda detaylı bilgi aktarayım.
  • Dil & framework; .net 4.0 - c#, xna 4.0
  • Minecraft chunk'ları 1.2 güncellemesinden önce 16x16x128 boyutunda idi (yani 32768 block içermekte - 1.2 yamasıyla birlikte 16x16x256'ya yükselttiler) voxeliq ise şu anda 16x16x128 chunk'lar kullanmakta.
  • minecraft'ta multiplayer modda viewrange default olarak 10 chunk olarak kullanılmıs (3 veya 15 arasında ayarlanabilmekte). voxeliq'de ise view range 10, cache range ise 15 chunk'tır (şu an için).
  • yani voxeliq 961 chunk'ı cacheler ve bunların 441 tanesini ekranda gösterebilir.
  • cache-range içinde ki chunk'lar sadece generate edilir (yani perlin-noise kullanarak terrain şeklillendirilir).
  • view-range içindeki chunklar ise artı olarak ışıklandırılır ve vertex build'ı yapılır.
  • cache-range'de yaklaşık 31.5 milyon block yer almaktadır ki bu durumda yaklaşık hafıza kullanımı (managed) 200mb civarındadır.
  • view-range'de yaklaşık 14 milyon block bulunmaktadır ve toplu olarak sahnede gösterilebilir.
  • infinitive-world desteği vardır (tabiki minecraft'ta olduğu gibi ekstrem değerlerde bir sınırı vardır)
  • gece & gündüz değişimlerini destekleyen, sun-lightning desteği vardır.
  • basit bir pick-axe yani kazma mevcuttur, kazı yapılıp basit binalar inşa edilebilmekte

neyse video'lara geçelim

En yeni video - video 6 - mart 2012- gece & gündüz ışıklandırması


video 5 - kasım 2011 - ışıklandırma & pick-axe


techno visualizer - eski bir video


Daha eski video'lar;

IV - Infinitive Terrain 2.0


III - Infinitive Terrain


II


I
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.