MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yarbay
08 Mart 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
8 üye
Görüntülenme (?)
70 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
geçen ay
Evde Unifi access-point kullanmak
Kablonet modemin Wi-Fi sinyali facia. Evin arka odalarına ulaşmıyor. Bu durumdan gerçekten bıktık. Kurumsal alanda kullanılan bir access point alıp sorunu kökünden çözmek istiyorum. Unifi Ap AC LR almayı düşünüyorum.
Sorum şu:
Bu tip cihazlar tavana montaj diye geçiyor. Tavana çakma şansım yok. Duvara monte etsem cihazın baktığı yöne doğru temiz bir sinyal yayar mı?

Ayrıca cihaza elektrik POE adaptör ile geliyor. Adaptörü modemin ethernet portuna taksam beslemede sıkıntı olur mu? 
https://www.n11.com/urun/ubiquiti-unifi-uap-ac-lr-80211ac-1200-mbps-5-ghz-dual-band-access-point-1054085?magaza=hkare
8 ay
Network Eğitimi için Kaynak önerisi
Selamlar, Server rolleri ve konfigürasyonu hakkında bir miktar bilgi sahibiyim. Fakat networküm zayıf. Örneğin Cisco ve firewall konularını bilmiyorum.

Network konusunda kendimi geliştirebileceğim internet üzerinde ücretli/ücretsiz, yerli veya yabancı kaynak önerir misiniz? Adım adım kurs şeklinde olursa daha iyi olur.

Ayrıca canlı ortamda hiç IT tecrübem olmadı, sanal makineler üzerinde eğitim aldım. Bu yüzden iş bulma konusunda sıkıntı yaşıyorum. Bu konuda ne gibi tavsiyeleriniz olur?
11 ay
Vodafone mobil net çok yavaş
Az önce çarkı çevirdim 20gb çıktı. Ben de beleş diye neti telden pcye verdim bi dosya indiriyorum ama 400-500 kb/s hızla iniyo. Ne anladım bu beleşten. 2.5gb dosya 2 saatte inecek.

geçen yıl
100 mbps tarifede 38 mbps hız !!
...
geçen yıl
Multimetre Akım Ölçmüyor
Selamlar, elimde Unit UT139C multimetre var ancak akım ölçemiyorum. probları doğru girişlere takıp kadranı ampere getiriyorum ve cihaza seri bağlayıp elektriği veriyorum ancak ekranda hiçbir kıpırdama olmuyor. Acemiyim kusura bakmayın. Bu arada sigortası 600ma. Acaba sigorta mı yanmış diyerek açıp baktım ama sigorta bembeyaz duruyor. Yanık bi tarafını göremedim elimde başka multimetre de yok. Diğer ölçüm fonksiyonlarında sıkıntı yok. Problem nerede olabilir yardımcı olursanız sevinirim?

Unit ut139C

geçen yıl
Kendiliğinden Çıkan Yangınlar
Afyonkarahisar'da 8 kişilik bir ailenin başı, son 1 ay içerisinde esrarengiz bir şekilde başlayan yangınlar ile dertte. Gittikleri her evde ve elbiselerinde çıkan ani yangınlar sonrasında aile beldede istenmeyen kişiler ilan edilirken kameralar önünde röportaj verdikleri esnada da elbiseleri tutuştu.

Haberin devamı:https://www.haberler.com/afyonkarahisar-da-akillara-durgunluk-veren-olay-12542735-haberi/

Yıllardır bu tür olaylar haber oluyor, bu da sonuncusu. İlginç geldi paylaşayım istedim.
geçen yıl
Sistem Admin'liği İçin 2. El Server Önerisi
Selam arkadaşlar, Sistem Uzmanlığı eğitimi süresince fiziksel Server'larla değil de sanal makinelerle çalıştık. Bu yüzden iş bulmakta zorlanıyorum. Kısaca evde kendim kurcalayarak her şeyini öğrenebileceğim bir Server almayı düşünüyorum. Orta ölçekli bir şirket senaryosunda bana hangi bileşenler lazım olur maksimum 5.000-6.000 TL bütçe ile ne önerirsiniz? Mesela şunlar nasıl?

1. sunucu

2. sunucu

3. sunucu

4. sunucu

@cumhuraltan yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.
2 yıl
Philips Bluetooth kulaklık vs Beats kablolu kulaklık
2 yıl
Laptop İçin Harici Powerbank Konusunda Yardım
kONU GÜNCELLENDİ

Kurdum arkadaşlar, yardımcı olan herkese tekrar teşekkür ediyorum.

2 yıl
VATAN BİLGİSAYARA ULAŞAMIYORUM
Selam arkadaşlar, vatan'ın internet sitesinden 3 gün önce 1500 liraya samsung tablet aldım. 3 gündür sipariş durumunda "sipariş hazırlanıyor" yazıyor. müşteri hizmetlerine 3 defa telefon ettim otomatik band kaydı çıkıyor, sipariş durumunuzu öğrenmek için 1'e basın diyor, basıyorum telefon kapanıyo.

işin kötüsü bugün kara cuma indirimleri var ve şu an vatanın sitesi bile açılmıyo. ürünüm nezaman kargolanır bi tahmini veya bilgisi olan var mı? Keşke mediamarkt'dan alsaydım pişman oldum.
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.