Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
24 Şubat 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
0 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
5 yıl
Otomobil Sahipleri için Bilgi Alma Anketi
Herkese merhaba,
Ben Bilgisayar Mühendisliği son sınıfta okuyan bir DH üyesiyim. Bitirme Projem olan Akıllı Araç Öneri Sistemi ile alakalı bir veri kümesi oluşturma amacıyla araç sahiplerine yönelik bir anket hazırladım. Projenin amacı insanların sosyal özelliklerine bakarak kişiliklerine en uygun aracı önermek.
Bu anketi dolduran kişilerin sağladığı bilgiler bir havuzda toplanacak ve Akıllı Öneri Sistemi'nin önereceği araçları oluşturacaktır. DH üyelerinden ricam, 3-4 dakikalarını alacak bu anketi doğru bilgilerle doldurmaları ve arzu ederlerse muğlak sorularla veya soru önerileriyle alakalı bu konu veya özelden bana geribildirimde bulunmaları.

Anket linki alttadır, ilgililere şimdiden teşekkürler..

Anketi doldurmak için araç sahibi olmak zorunludur zira aracın sahibinin özellikleri ile araçlar eşleştirilmeye çalışılmaktadır.
http://goo.gl/forms/qq28WrCz9j

Not: Ankette İsim,Adres,Telefon vb. hiçbir özel bilgi istenmemektedir.
7 yıl
Dış Konu
10 yıl
Rarlanmış Dosyayı Partlara Bölmek
Beyler sorunum yanlış anlaşılabileceği üzere partlar halinde rarlamak değil, rarlanmış bir dosyayı açmadan partlara bölmek. oluru var mıdır bu işin ?

yanlış yerdeyse kusuruma bakmayın biraz aceleye geldi
11 yıl
CMD komutlarını verdiren program?
arkadaşlar merhabalar

bana istediğim şeyleri istediğim yere atan,kopyalayan vs. program lazım mesela onu dosyaların yanına koyucam çalıştırdığım zaman bu dosyaları hedef klasör isteyerek atıcak. bunları CMD komutlarıyla yapabilir miyim diye düşündüm ama onları nasıl program haline getirip çalıştırırım işin içinden çıkamadım bi yardımcı olur musunuz acil bi durum da kısıtlı zamanım?

teşekkürler şimdiden
12 yıl
PES 09 kurarken sorun
arkadaşlar meraba öncelikle neden ayrı konu actıgımı söyleyim : işim biraz acele de evde net yok cafedeyim diger konu biraz yogun görülmez mesaj diye actım .. af buyrun..

ben pes 09da manuel olarak dosyaları CD ye kopyaladım sonra crack i de aldım USB ile kendi bilg. ime attım
fakat kurarken eger C ya da D ye KONAMI adında bir dosya acar icine PES9 vs koyup da oraya attıktan sonra yükleme yapmaya calısırsam Install Shield Wizard da Next e basamıyorum.kitleniyor. eğer KONAMI adıyla degilde rasgele bi isimde klasör açıp da içine pes9 dosyalarını atarsam cs0d bulunamadı vs dior ve Abort ıgnore Retry seceneklerini verior Retry hicbi ise yaramıyor.. anlatabildiysem ne mutlu bana .. en son Daemon düşünüyorum önerileriniz ?

şimdiden saolun !!
12 yıl
Mouse ve Klavyemde sorun hemde feci
arkadaşlar fare ve klavye bir oldu beni yedi bitirdi.
GTA Sa oynarken birden kendi kendine ateş etmeye başladı
sorun şu: fare tıklar vaziyette takılıyor öle kalıyor keyfi gelirse düzeliyor şu metni bile 10 dk dır uğraşıyorum siliyo seçiyo tıklıyo bişeler yapıo sonra klavye yazmamaya başlıyo berbat bi durum allah kimsenin başına vermesin ama nasıl düzeltebilirm? sorun gider çözümlerini denedm yeni yazılım diyo son sürüm diyo sürücüyü baştan yükledim yok anam yok bilg. e virüs bulaştı gibi gibi hissediyorum size zahmet bi ilgilenseniz neler yapabilirm ?

şimdiden saolun
12 yıl
AÇILMAYAN OYUN?
arkadaşlar herkese kolay gelsin bu sorunumla ilgili konuyu çok aradım ama ne google ne de burda bulamadım açıyorum:

ben GTA 4 yükledim WLive Games falan patch1 2 razor crack falan hepsi tamam bilgisayarım da destekliyor.
ilk 1 hafta oynadım bayagı kaydettim tekrar açtım tekrar oynadım hatta başlangıca aldım RGSC yi fakat;
ne olduysa artık bişeyler oldu ve artık oyun açılmıyor..
açıyorum RGSCden falan yada oyun acıldıgında ekrana gelen pencereden SkpLogin>PLAY ile açma komutu veriyorum ama oyun açılmıyor
aşağıda R simgesi beliriyor bkz: RGSC

lütfen bir yardım tekrar tekrar da açabiliyorum RGSC yi ama her PLAY den sonra CMD ekranı ve bekle allah bekle .. imdat!


herkese teşekkürler şimdiden.
12 yıl
PUNISHER Loading Error
beyler oyunu yükledim açtım girdim bölüme fakat yıllar geçti Loading geçmedi 2 saat oldu bitmedi bi türlü yaw......... nasıl çözcem ?
12 yıl
GTA San Andreas SIKIŞTIRMA!
adı üzerinde GTA San Andreas ı DVD ye atmak istiyorum fakat bölüp de atmıyor sahibi, ayrıca kendi 5.6 GB ve DVD 4.7 GB arkadaşlardan görmüştüm 1.xxx GB filmleri 80 MB a kadar indirip iPod larına atıyorlardı nasıl yapıldığını ya da programın ismini söylerseniz çok sevinirm...
13 yıl
C yardım...
Beyler biri bana C tabanlı bir programın çalıştırıldığında DOS ekranında nasıl duracağını söyleyebilir mi?
"return 0;"
adamı öldürüyor ...
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.