MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
P

Teğmen
14 Aralık 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
5 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
P
8 yıl
Sele Seçimi - Yardım
P
9 yıl
Teleservice dışında Motorola tamiri yapan servis var mı ?
Arkadaşlar motorola charm'ım sadece turkcell hatlar ile çalışıyor .

Bazenleri avea ile çalışıyor bazenleri çalışmıyor .

Vodafone ile hiç çalışmıyor .

yurtdışı cihaz olduğu için teleservice bakmıyormuş .

Genpa kvk gibi diğer servislere versem bakarlar mı .

Herhangi bir bilginiz var mı
P
9 yıl
Motorola Charm - Sim Kart Sorunu
Dün sahibinden üzerinden Motorola Charm aldım .

tüm hatlar ile çalıştığını yazmış ilanında .

Neyse telefon geldi . Avea ve Turkcell ile sorunsuz çalışıyor .

Ama Vodafone ile çalışmıyor . No Sim Card diyor .

Sim kartta sorun olabilir diye Sim kartımıda değiştirdim .

Ama sonuç aynı . sorun ne olabilir ne yapabilirim
P
9 yıl
Darp ve Tehdit edildim . Yardım
İyi günler . 2 ay önce Belediye otobüs şöförü tarafından darp edildim. Köşeye çekilip burada birşey yapamayacağımı en fazla yine dayak yiyeceğimi söyleyerek tehdit edildim. Darp raporu alıp şikayetçi oldum . Aynı zamanda 2 tanede şahidim var. Otobüs şöförüde kendisine ve annesine küfür ettiğimi iddia etmiş. Önceden şerefsiz dediğimi iddia ediyordu birden etmediğim küfürü değiştirme gereği duymuş. Zaten küfür etmediğime dair de şahitlerim var

Bugün uzlaşmacı atamışlardı yanına gittim. Otobüs şöförü eğer çocuk esirgeme kurumuna 400 lira yatırırsam şikayetçi olmayacakmış . Oysa ki hem darp edilen hem tehdit edilen benim . Birde yalan beyanda bulunuyor küfür ettiğime dair. Bende uzlaşmak istemedim . Bu dakikadan sonra neler yapabilir. Dava nasıl gerçekleşir . Teşekkürler
P
10 yıl
WD element external sorunu
Arkadaşlar yeni WD element 1.5 tb external aldım .

ama kullanamıyorum cihazı.

Sorunum şudur. 191 gb film arşivini externala atmak istediğimde atmıyor.

Daha sonra klasör açıp içine 2 kere 20 gb 20 gb boyutlarında attım mı 3.yü kabul etmiyor.

Ben hiçbir şey anlamadım bu olaydan .

Geldiğinde ntfs ye biçimlendirdim de zaten . İşin içinden çıkamadım bir türlü
P
11 yıl
5.1 yada 2.1 kararsızlığı
Evet arkadaşlar bu seçimi yapmak benim için gerçekten çok zor çünkü pek ilgi alanımda değildi ta ki bugüne kadar . Artık odunlaşmış seslerden sıkıldım .

Fakat kararsız kaldım çünkü okuduğum kadarı ile bir kısım arkadaş 5.1 ile müzik dinlerken verim alınamayacağını söylemiş . filmlerde güzeldir demiş .

Benim amacımda aslında hem müzik dinlemek hemde film seyretmek .

Bunun için düşündüğüm sistem logitech x 530 du . Fakat 540 ta olan bass sorunları sesi bastırması gibi nedenlerden dolayı şüphe duydum .

Bana daha dengeli ses gücü yüksek sistemler tavsiye ederseniz gerçekten sevinirim

Bütçem 135 gibi birşey . Şimdi den teşekkür ederim .
P
11 yıl
TTnet iptal ettirme sorunu
arkadaşlar ttneti iptal ettirmek istiyorum . fakat şöyle bir sorun var ben şu kampanyadan yararlanmıştım

SON SURAT YAZ FIRSATI %12 INDIRIM. bunun süreside ağustosun 13 ünde doluyor . büyük ihtimalde 12 ağustosta askere gitmiş olucam.

iptal ettirmek istesem şimdi ne kadar ücret öderim ttnete .

Zaten rezil bir hizmet sunuyorlar bana . günde 20 defa en az net kopuyor . yardımcı olursanız sevinirim .
P
11 yıl
İzmir Balçova uydunet geçme kararsızlığı
arkadaşlar şu ttnet beni deli etmek üzere .sürekli net kopuyor .

adamlara derdimi anlatamıyorum sorunu söylüyorum başka birşeyler yapıyorlar .

bunun üzerine uydunete geçmek istiyorum ama onunda sakıncaları olduğu belli acaba balçovada kullanan varmı ne durumda beni bilgilendirirseniz sevinirim .
P
11 yıl
ACER V223WBBD yada daha iyisi - Tavsiye
Arkadaşlar dvi girişli bir lcd istiyorum artık .

Aklımada ACER V223WBBD bu model yattı fiyatıda uygun ama halen kararsız kaldığım nokta şudur .

full hd bir lcd alıp analog mu kullanmak yoksa 22" alıp dvi mı kullanmak .

bu konuda baya kararsızım . zaten bütçemde en fazla 300 lira olduğu için sanırım seçenekler belli . yardımlarınızı esirgemezseniz sevinirim...
P
11 yıl
Ekran kartı için yardım...
AMD Phenom II X4 965 Black Edition = 367 tl

ASUS M4A785TD-V EVO = 198 tl

HI-LEVEL 4 GB (2X 2GB) DDR3 1333 MHZ RAM (SOGUTUCULU) = 184 tl

SAPPHIRE HD5750 = 277 tl

Ya da

ZOTAC GTS 250 = 284tl

WESTERN DIGITAL 500 GB SATA II HDD 32MB Caviar Black =121tl

LANCOOL PC-K56 = 166 tl


sistem bu şekilde ama kararsız kaldım ekran kartında hangisini almalıyım .

birde herhangi bir uyumsuzluk varmı bu aletler arasında ...
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.