Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
Y

Teğmen
24 Eylül 2020
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
22 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
Y
geçen yıl
cat6 kablo önerisi

Herkese iyi forumlar modemden bilgisayara kablo çekmek istiyorum yaklaşık 13metre mesafe var hız kaybı yaşatmayacak bir 15metre civarı kablo önerebilir misiniz şuanlık hes markasını düşünüyorum fiyatı 70tl değer mi sizce yoksa daha ucuza alternatifi var mı görüşleriniz lazım :d

Y
geçen yıl
Rezilsin TT
Bir türknet kullanıcısıyım 20 gündür devam eden arıza kaydım var 5dk önce yan binama modemimi kuran ekip başka bir arıza kaydına gelmiş.Kendilerine benimde 2 haftadır arıza kaydım olduğunu söyledim onlarda bizim elimizde başka arıza kaydı yok dediler.Gene de ilgilenmesini rica ettim fakat acil işleri varmış kaçarmışçasına hemen gittiler. Sitelerinde çözüm aşamasında olan bir arıza kaydı onlara nasıl yansımıyor?Bu kaçıncı görmezden gelişleri.Süreç içinde 2 kez gelmişler ben evde yokmuşum inanın 2sindede balkonda oturmama rağmen araçları bile geçmedi evin önünden hadi geldiler diyelim evdeyim ulan neyse hadi bunada yok diyelim telefonum bile çalmadı tamamen rezil bir ekip ekibi şikayet etmek için arıyorum umurlarında değil şikayet bile oluşturmuyor TT, yöneticiden çalışana aynı bunlar reziller rezil!!!
Y
geçen yıl
Bu nedir hizmetiniz bu mu?

Bu sabah internet hizmetim aktive edildi fakat aldığım hız bu şekilde bana vaat edilen 100mbpsydi...
Umarım bu şekilde kalmaz destek ekiplerine ilettim bakalım sonuç ne olucak

Edit1: 1saat 40dk dır arıza kaydım sözde değerlendiriliyor..

Edit2: Forumda diğer kullanıcılar türknetten cevap alırken ben umursanmıyorum teşekkürler..

Edit3: 24 saattir beklemedeyim sonuç aynı.. Sadece forum yetkilisinden dönüş alabildim

Edit4: Beyler elde avuçta olanda gitti modemin ışığı bi kırmızı bi mavi oluyor hayırlısı bakalım bekliyorum 26.saatteyiz

Edit5: İnceleme için TT ekip yolluyor gene bekliyorum..

Edit6: Hala TT ekibi gelmedi fakat türknet oim üzerinden hız sorununu 48 saatin sonunda çözdüklerini belirttiler TT hazretleri teşrif edip sorunu çözselerde baksak bi

Edit7:Arıza kaydı üzerinden 72 saat geçti hala gelen giden bir ekip olmadı TT yi arayınca BİZİM müşterimiz değilsiniz yanıtını aldım.. Peki müşterisi olduğum firma ilgilense keşke hızlansa artık süreç 17 gün oldu ON, YEDİ, GÜN!

Edit8: Hala TT ekipleri gelemedi beyler bugünün akşamı Tt yi basmaya gidiyorum show haberde izlersiniz

Edit9: bu nedir ya kimsenin umurunda değil hizmetiniz batsın arkadaş 18 günde bağlantı kuramadınız bi yeter btkya şikayette bulundum eş dost sakın geçmeyin türknete aklınızdan bile geçirmeyin pazartesi yolluyorum evrakları iptal için

EDİT10: SON EDİTİMİ PAYLAŞIYORUM TT EVİME GELMİŞ BULAMAMIŞ EVDE YOKMUŞUM bu konudaki tüm sitemim öfkem türk telekomadır..

4 5 günlük mevzu türk telekom sayesinde 20 güne ulaşmıştır arkadaşlar bugün gelmişler evde yokmuşuz yalan dolan resmen hadi diyelim yokum insan bir arar 1 haftadır evden çıkmıyorum

25 gündür aynı mevzu ekleri aşağıda belirttim
Y
geçen yıl
Modemin ışıkları olması gibi yanıyor fakat bağlantı yok
Bugün saat 2 30 civarı tt ekipleri gelip modemi kurdular sinyal vs testini yaptılar gittiler bizede geri kalan işin Türknette olduğunu belirtip beklememizi söylediler bu esnada modemin üstündeki internet ışığı kırmızı yanıyordu 1 saat sonra türkneti arayıp ne zaman aktif olacağına dair bilgi istedim onlarda işlemi hızlandırıcaklarını beyan ettiler görüşmeden 10 20 dk sonra modemin üstündeki internet ışığının kırmızıdan maviye döndüğünü fark ettim hallettiler galiba dedim fakat bağlantı hala yok 5 saattir neredeyse mavi yanıyor wifi ye internet bağlantısı olmadan bağlanıyorum modem ayarlarından hızlı kurulum gerçekleştirdim tekrardan fakat sonuç hala faydasız desteklerinizi bekliyorum
Not:Modem ayarlarında tarihi 1970te gözüküyor bir ilgisi var mıdır varsa nasıl değişebilirim ayarını bulamadım
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.