Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
Y

Yüzbaşı
02 Aralık 2004
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
14 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
Y
10 yıl
Ekrana Görüntü Gelmiyor!!!
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar...

Gün itibarı ile kendime yeni bir kasa topladım. Ancak satın aldığım mağaza çok yoğun olduğu için ancak pazartesi kasayı toplayabileceklerini söyledi. Bende bekleyemediğimden kasayı evde kendim topladım. Herşeyi sorunsuz taktım topladım. Ancak şimdi bilgisayarı çalıştırdığımda bütün fanlar vsler. çalışıyor ancak ekrana hiçbir görüntü gelmiyor.

Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Y
10 yıl
Optik kablo bağlayamıyorum. Yardım!
Herkese iyi geceler.

Playstation 3 ile Pioneer VSX-609RDS model amfimi optik kablo ile bağladım. Playstationdan gerekli bütün ayarları yapmama rağmen hiçbir ses alamıyorum. Optik kablom ışığı net bir şekilde veriyor yani bozuk olduğunu sanmıyorum.
Herşeyi denemem rağmen ses alamadım yardımınıza ihtiyacım var.
Şimdiden teşekkür ederim.
Y
10 yıl
Yurtdışından Tablet getirtmek?
Arkadaşlar başka bir topicde daha bu soruyu sordum ancak bir cevap alamadım. Kısa bir süre içinde internet üzerinden sipariş ederek ONDA Vi30W model bir tablet sipariş edeceğim.

Satın alacağım fiyat 175$. Ürün çinden gelecek. Samsung cihazlar kadar gelişmiş bir cihaz olmasada işimi göreceğini tahmin ediyorum.

Size bu konuda 3 sorum olacak.

Konuya vakıf olan arkadaşlara soruyorum; bu cihaz hakkında fiyat/performans açısından bakarsak ürün almaya değermi?

İkincisi bu cihazlarda cep telefonları gibi gümrükte takılma yaşıyormu? ( çünkü bildiğim kadarı ile cep telefonları katii suretle geçmiyor gümrükten )

Üçüncüsü internette herhangi bir bilgi bulamadım cihazın özelliklerinde 3G yazıyor ancak içine Sim Kart takabiliyormuyuz acaba?

Şimdiden teşekkür ederim.
Y
12 yıl
Yazı şifreleme sistemleri
Arkadaşlar benim elimde şuanda bir kod var.
Kod:
4297f44b13955235245b2497399d7a93

Bu bir yazım şifreleme sisteminde şifrelenmiş. Tahmin ediyorum genel bir şifreleme sistemi tarafından şifrelenmiş. HEX ve ASCII denedim bunlar değil. Benim bu sistemin ne olduğunu bulmam gerekiyor.
Bu konuda yardımcı olursanız sevirim...

DİPNOT: Kodun "deneme" anlamına geldigini tahmin ediyorum....

Saygılarla....
Y
12 yıl
Corolla mı Focus mu?
Herkese selamlar...

Önümüzdeki günlerde kısmetse 1.4 d-4d elegant corolla yada titanium 1.6tdci focus almayı planlıyorum ancak ikisi arasında kararsızım
Biraz corolla agır basmakta olsada birde burada sizlere danışayım istedim...

Kıstas olarak

Ekonomi
Konfor
Performans
Görsellik

olarak sıralayabiliriz.

Şimdiden herkese teşekkürler...
Y
13 yıl
Bilgisayara hiçbir oyun kuramıyorum! Yardım!
Bilgisayarıma son dönemde oyun yüklemeyi denediğimde oyunlar yüklenirken hep "File is Corrupted" gibi mesajlarla sorun veriyordu.
Bende sorun çözülür maksadıyla yeni bir windows Cd si ile makineme format attım. Ancak sorun gene çözülmedi. Aksi gibi bu işi 4 - 5 farklı oyunla denedim hiçbirini makineme kuramadım. Setup sırasında hep bir sorun veriyor. Aynı oyunlar ise başka bilgisayarlarda çalışıyor.

DVD-Rom da sorun olabilir mantığıyla oyunları makineye kopyalayıp kurmayı denedim gene sonuç alamadım.

Sebebini bilen biri varsa yardımcı olabilir mi?

Şimdiden Teşekkürler.
Y
13 yıl
Acilen almanca bilen arkadaşların yardımına ihtiyacım var!
Arkadaşlar yarın almanca sınavım var ( basit seviyedeyim henüz )
Konumuz ilanlar vs.

Calısırken Kl. diye bir kısaltma gördüm. Ev kiralamak ve benzeri işlerde kullanılıyor. Bulmacada K_L_N

olarak verilmiş ama aralarını dolduramadım. Kelimeyi bilen varmı. Yarına lazımda.

Teşekkürler
Y
13 yıl
Crusaders Thy Kingdom Come Yardım!
Herkese öncelikle iyi geceler...
Eve gelirken bi oyun alayım gece oynarım dedim 40 yılın başı "Crusaders thy kingdom come" adlı oyunu aldım.
Herşey sorunsuz kurulum vs. tamamlandı , oyun acılıyor menuden oyunu başlatıyorum loadingden hemen sonra windows bir hatayla karsılastı vs. cıkıyor.
Bu problemi nasıl yok edebilirim bir bilgisi olan varsa ve beni aydınlatırsa çok sevinirim...
Saygılar
İyi geceler...
Y
14 yıl
Garmin ETrex Legend sorunu
Selamlar...
Garmin Etrex Legend cihazına sahibim. Ancak kullanırken haritada ( istanbul anadolu yakası ) sapmalar oldugunu farkettik. Örnegin hic alakamız yokken bizi D100 karayolunda gosteriyor veya D100 de iken başka biyerde gösteriyor. Aşagı yukarı 0.8 - 1 Kmlik bir sapma var. Ne yapmalıyız.

Yeni haritamı yüklemeliyiz , yüklemeliysek nasıl?

Yardımcı olursanız sevinirim...

Saygılar
Y
15 yıl
Reklam arıyorum...
Arkadaşlar ben eski "Dalin" ve "Pınar Sosis" reklamlarını arıyorum. Hani şu seni yerim sosiss vardıya o.
Yeni olan değil. Bir de o eski civcivli dalin reklamlarını.
Bulmamın bi yolu varmı? Googlede falan çok aradım bulamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Saygılar
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.