MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
L

Yüzbaşı
28 Mayıs 2020
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
39 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
L
6 gün
Beyler YouTube kanalımı paylaşsam destek olur musunuz ?
Hatta siz de paylaşın birbirimize destek olalım.


Direk paylaşmak istemedim rahatsızlık vermemek için. Rahatsız olursanız silerim konuyu


Kanal Futbol üzerine kurulu
L
geçen ay
Radyo Sorunu
Merhaba arkadaşlar araç Hyundai Accent Era

Radyoyu açarken hiçbir sıkıntı yok, ama kapatmak için bastığım zaman sanki bass'ı patlar gibi bi ses çıkıyor 2-3 saniye ondan sonra radyo kapanıyor. Hatta o 2-3 saniyede araç bile titriyor o derece yüksek bi ses.

Bu sorunla karşılaşan var mı? Bu sorun in hangi ustaya gitmeliyim? Şimdiden teşekkürler.
L
2 ay
Meyveli Soda
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 2 hafta önce spor yapmaya ve vücut geliştirmeye başladım. Yememe içmeme dikkat ediyorum ve sağlıklı besleniyorum.


Neyse ben yemeklerin yanında bişeyler içmeyi severim ve özellikle pilavlı bi yemek yerken sodasız yapamam. Limonlu soda pilavla çok iyi gidiyor benim için. Limonlu sodanın şeker oranı biraz yüksek malesef. Sorum şu; soda vücut geliştirmede zararlı mıdır? Her zaman içmiyorum haftada 1-2 kez falan.
L
2 ay
Limonlu Soda
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 2 hafta önce spor yapmaya ve vücut geliştirmeye başladım. Yememe içmeme dikkat ediyorum ve sağlıklı besleniyorum.


Neyse ben yemeklerin yanında bişeyler içmeyi severim ve özellikle pilavlı bi yemek yerken sodasız yapamam. Limonlu soda pilavla çok iyi gidiyor benim için. Soda vücut geliştirmede zararlı mıdır? Her zaman içmiyorum haftada 1-2 kez falan.
L
2 ay
Kaportacıdan getirdiğim arabama 1 saat sonra tekrar vurup kaçtılar
Arkadaşlar arabayı kaportacıdan getirdim evin önüne koydum. Eve girdim üstümü değiştirdim yemeğimi yedim, zile bastılar "Abi arabana vurdu birisi" diye. İndim baktım adamın biri dedi ki "ben plakasını aldım numarasını zorla yazdırdım camın önüne koydu" dedi. Ama plakasını almış söyledi bana. Sürücü kadınmış bu arada "kocamın numarası" demiş

Kadın numara bırakmak istemiyomuş adam zorla almış. Neyse numarayı arayayım dedim. "Aradığınız numara kullanılmamaktadır" mesajı aldım. Şimdi elimde plakası var.

Kadının yanlış numara vermesi ayrı bi suç zaten. Yani elimde plakan var polise versem direk bulur neden yanlış numara veriyorsun ki.

Size ne gibi yollar izlemeliyim bunu sormak için bu konuyu açtım.
L
2 ay
Arabayı sanayiye bırakmak
Arkadaşlar merhaba,

Küçük bi kaza sonucu birkaç göçük ve boya için arabayı kaportacıya bıraktım. Kaportacı sanayinin içinde.

Neyse adam bana abi 1 hafta sonra ben seni arayacam o zaman gel dedi. Tam 1 hafta oldu aradı, dedi ki "Abi araya bi şeyler girdi 2 gün sonra gel" dedi. Tamam dedim 2 gün sonra tekrar aradı "abi çok ufak bi yer kaldı 2 gün sonra gel" dedi.

Söylediğine göre yarın alcam arabayı. Forumda görmüştüm işte parçayı değiştiler, aküyü değiştiler gibisinden. Yani sizin düşünceleriniz neler ? Forumda görünce biraz korkmaya başladım açıkçası ama kaportacı ne yapar ki diyorum içimden. Motor ustası olsa neyse
L
3 ay
Taksiciler neden böyle ?
Abi trafiğe çıkıyorum adamlar bi anda önüme kırıyor. Bugün 2 kere önüme kırdılar kaçıcam diye sağdaki adama vuruyordum az daha. Yol üstünlüğü bunlarda ya bir de hiç yol da vermiyorlar. Karşıdan gelen sağdan gelen arabayı görmezden gelip atlıyolar hemen yola. Anayola çıkarken de aynı. Mesela ışıklarda bekliyoruz adam ışık kırmızıyken de kornaya basıyor. Sonra sarı yanıyor daha yeşil yanmadan, öndeki araç ilerlemeden kornayı köklüyor.


Sol şeritteyim mesela görüyorum adamı arkadan geliyor. Hemen sinyal verip sağa geçiyorum adam yanımdan geçerken el kol hareketi yapıyor. Ortada bişey yok olay çıkarmaya yer arıyorlar.


Vallahi bi gün sinir, stresli bi günüme denk gelicek en son patlicam. Lütfen siz de şu taksicileri gördüğünüz an temkimli davranın uzak durun.
L
3 ay
Silinsin
.
L
3 ay
Nedir bu işaret ?
Arkadaşlar herkese merhaba, son 1 haftadır bu şekilde zaten 2 kere kontak çevirdim. Neyse anahtarı çeviriyorum daha çalıştırmadan 20-30 saniye bekliyorum arabayı öyle çalıştırıyorum ve bu işaret hep yanık kalıyor. Araba Hyundai Accent Era benzinli.

1 kere kısa mesafe yaptım gidene kadar yandı o işaret. Neyse arabanın kitapçığından baktım işaretin anlamına "soğuk su hararet göstergesidir, yandığı zaman aracınızı durdurup anahtarı kapatıp suyun ısınmasını bekleyin" yazıyor.

Dediğin aynen yaptım 5-10 dk bekledim fakat malesef hala yanıyordu. Sebebi nedir ? Ne yapmamı önerirsiniz? Şimdiden teşekkürler
L
3 ay
Nereden yakıt alıyorsunuz ?
Arkadaşlar ben benzinli araç kullanıyorum ve benzini hep Shell den alıyorum. Bazıları shellden alınmaz BP ya da PO dan al falan diyolar. Yok işte shellden dizel ve LPG ,BP den benzin alınırmış falan. Bide bunların power larıı falan var uzun yolda onu kullan diyolar. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ? Benzinli araca hangi benzinciden alayım ?

Dizel ve LPG kullananlar nerden alıyor onu da yazarsanız yardımcı olursunuz
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.