Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
K

Er
29 Mart 2020
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
4 üye
Görüntülenme (?)
156 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
K
geçen ay
Yurtta odama kertenkele girmiş yardım

Kykda kalıyorum biraz önce odaya girip ışığı açtım bi tane kertenkele yandaki yatağın altına girdi ne yapmalıyım?

K
geçen ay
Ben kitapyazanyazar foruma veda...

Yaklaşık 5 yıllık forum maceramın ardından 2020 yılında istediğim bölümü kazanaraktan foruma 1 senelik ara vermiştim yani bu sene içinde beni hiç görmediniz ta ki yerleştirme sonuçları açıklanmadan birkaç gün öncesine kadar

Kyk yurt işlemleri için ve birazcık da forumu özlediğim için yks yerleştirme işlemlerinden birkaç gün önce foruma tekrar geldim yurt başvuru ve bekleyişin ardından bugün sabah sonuçların açıklanmasından sonra tekrar sizlere ve bu güzel foruma veda ediyorum

Burda çok sinir bozucu troller olduğu kadar çok iyi ve yardımsever insanlar da var forumu kullanın kullandırtın espiri anlayışı çok güzel olan bir mecra burda çok güldüm hepiniz sağolun

Özellikle emrebaba184, takeanap, banasquatyapmayıöğret hocalarımı tanıdığım için çok mutluyum justflashc hocamla da ilk zamanlar çok ters düşüyorduk onlinecı olduğu için de sonra aradaki buzları erittik seni de iyi ki tanımışım hocam :)

Pazartesi okulum açılıyor buralara artık uğramam bu son konum çoğunuz pırlanta gibi insanlarsınız yolunuz bahtınız açık olsun arkadaşlar hoşçakalın.

K
geçen ay
Benim gibi hala bakamayan var mı edit: bakabildim sonunda

Sanki ben hariç herkes baktı 3 saati geçti aw daha giremedim sisteme

K
geçen ay
Siz nasıl bakıyorsunuz

2 saattir sayfaya girmeye çalışıyorum hala bakamadım siz nasıl nerden girdiniz çıldırcam

K
geçen ay
Bu hizmeti kullanarak mevcut eğitim öğretim dönemindeki...

Yurt sonucunu görüntüleyebilirsiniz diyor bu ne demek burdan sonra ne yapacam

K
geçen ay
Giren var mı

Ben hala giremiyorum yarım saat oldu

K
geçen ay
Bakan çıksın

Biz giremiyoruz siteye girip napıyonuz bakıp çıkın işte

K
geçen ay
Kyk sonuçları

Böyle bir şey olamaz abi benim pazartesi okulum açılıyor en geç pazar okuduğum şehre gitmem gerek ama bilin bakalım ne eksik?

Daha kalacak yerim yok hayır yani illa çıksın demiyorum çıkmazsa da gidip ev tutacam ama bu saatten sonra nasıl yetişecek bilmiyorum

Gsb yi arıyorum siteyi takip edin diyor ben zaten biliyorum siteyi takip edeceğimi ne zaman açıklanacağını söyle bana o kadar öğrenci mağdur oluyor.

Velhasıl kelam ziyan olduk ziyadesiyle.

K
geçen ay
Ping işlerinden anlayan

Yok mu hiç ya gsbnin sitesinde hareketlenme falan

K
geçen ay
Kyknın sitesine girebilen var mı

Bende girmiyor Server error/application hatası veriyor sizde de öyle mi

DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.