MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
Z

Onbaşı
05 Ekim 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
0 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
Z
13 yıl
nwz a serisi için şarj adaptörü
Z
13 yıl
avi uzantılı videoları ıtunes ıpod a uygun formata çeviriyor mu?
arkadaşlar avi uzantılı videoları ıtunes ıpod nano ya uygun bir şekilde çevirebiliyor mu? yoksa ilk önce bir convertor programı kullanıyomusunuz?
Z
13 yıl
CONVERTOR PROGRAMLARIYLA DÖNÜŞTÜRÜLEN VİDEOLARDAKİ PROGRAM REKLAMLARI HAKKINDA
arkadaşlar sony A816 kullanıcısıyım.total video convertor programını kullanıyorum.ancak programın reklamı var sol üst köşede bunun bir formülü yokmu?ıpod nanolarda böyle bir problem varmı?onlar ıtunes tan çeviriyor galiba
Z
13 yıl
görüntü boyutu?
arkadaşlar bende sony a816 var ama ıpod nanoyla değiştirebilirim.nanolarda klip attığınızda tam ekrandamı seyrediyorsunuz ? bu tam ekran olayı attığınız kliple ilgilimi?

ikinci olarakta ben a816 klip yüklemeden önce total video convertor dan ıpod mpeg formatına dönüştürüyorum.sizce bu sağlıklımı yani ıpod alırsam ses ve görüntü daha mı farklı olucak direk ıpod video formatı çünkü sony formatı yok hiç bir convertor da

yardımcı olursanız sevinirim ürünü teknosadan aldım daha 12 günüm var değiştirmek için olmadı ıpod nana alıcam
Z
13 yıl
ciddi bir problem yardım!!!
A816 kullanıcısıyım.total video convertor ve allok video convertor ikisindede denedim sonra çevirdiğim dosyayı media player 10 dan mp3 çalara atmayı denedim ama hata mesajı veriyor.
Çevirileri ıpod mpeg4 ve ıpod AVC olarak çevirdim ikisindede sorun yaşadım.ürünü teknosadan aldım acaba 15 gün daha dolmadı acaba ıpod nano 3.nesil mi alsam bunu verip videoları çevirmemde yardımcı olursanız sevinirim
Z
13 yıl
şarkıları nerede düzenliyosunuz?
arkadaşlar sony A-816 aldım 1 gün önce.tamam sese hiç bir şey diyemem gerçekten ıpod u cebinden çıkarır ama şarkıları atarken problem yaşıyorum nasıl bir problem böyle bir problem :) şarkıları düzenleyerek atmak istiyorum albüm ismi şarkıcı ismi kaç yılında çıktığı vs. winampta düzeltme yapıyorum ama olmuyor nedensse siz nerde düzenleme yapıyorsunuz??
Z
13 yıl
HANGİ VİDEO FORMATI DAHA KALİTELİ?
merhaba arkadaşlar sony nwz a816 modeli mp3 çalara video atmak istiyorum.en kaliteli format hangisi bilmiyorum.total video converter programını indfirdim.sizce hangisini seçmeliyim?mp3 çaların içinde spider-man 3 ün fragmanı var görüntü çok güzel ve sesler harika.onun gibi görüntü ve ses için ne yapmalıyım?

mobile başlığı altında bu seçenekler var:
_mpeg4 video
_ıpod mpeg4
_H264/AVC MPEG4
_PSP MPEG4
_3GP VIDEO
_NOKIA CELLPHONE
_ASF/WMV(ZUNE)
_SONY CELLPHONE
_DIGITAL CAMERA


MS AVI başlığı altında da bu seçenekler var:
_divx/xvid avi
_MS mpeg4 avi
_mjpeg avi
_lossless avi
_h264 avi
Z
13 yıl
a816 video
sony a816 aldım arkadaşlar içinde spiderman 3 ün fragmanı var acaba hangi formatta ve nasıl atıcam mp3 ün içine yardımcı olursanız sevinirim(fragmandaki gibi görüntü ve ses için)
Z
13 yıl
acil yardım!!!
arkadaşlar sony nwz -a816 ya şarkı atıyorum mesela tarkanın albümünü atıyorum ama 9 şarkıyı metamorfoz albümünün içinde gösteriyor 10.şarkıyı başka bir metamorfoz albümünün içinde gösteriyor yani albümler kısmında 2 metamorfoz albümü var birinde 9 şarkı diğerinde tek şarkı nasıl düzelticem bu olayı
Z
13 yıl
kararsızlık!!!
arkadaşlar iki model arasında kaldım lütfen yardım edin
sony A818 8GB (SİYAH) mı yoksa apple IPOD NANO 3.NESİL 8GB(SİYAH) MI??
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.