Donanım Haber

Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu

Yüzbaşı
03 Ekim 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
38 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
10 yıl
Excel'im iyi diyenler bakabilir mi?
selamlar,

Aşağıdaki gibi büyük bir tablom var ve verileri sağdaki tabloya aktarmak istiyorum ama yapamıyorum,bunun bir formülü falan var mıdır? bu konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba?

Şimdiden çok teşekkürler..


11 yıl
yardım
ıphonenin çift hoparlörü calısıyormu yoksa tekimi çalısıyor yardım edermisniz yoksa serwise götürcem teki calısıyorda
11 yıl
yardım
yenı ıphone aldım ama nasıl muzık atıcagımı bılmıyorum yardım edermısnız
12 yıl
İnternet tabanlı database
Merhaba arkadaşalar,

biz internet tabanlı bir database kurduk mysql ile acaba arayüzleride internet tabanlı mı geliştirmek zorundayız bu konuda bilgisi olan yardım edebilirse çok sevinirim. Database i internet tabanlı kullanıp arayüzleri kendi localimizde geliştirebilme şansımız varmı windows application lar gibi ??


Teşekkürlerr....
12 yıl
Asus 14'' ekran catlaması
Arkadaşlar Asus F8VR marka laptobumun 14'' ekranı catladı. Teknosaya götürdüm ama kullanıcı hatasına dahil olacağını dolayısıyla garantiye girmeyeceğini sölediler. Ben yinede servise yollattım PC yi. Başına böle bişi gelmiş arkadaşlar fiyat olarak ne kadara hallolur? yardımcı olabilirlerse sevinirim.. teşekkürler..
12 yıl
Şu sılanın alain delon klibi...
Ne güzeldir yahu da orda oynayan esmer çocuğun adı nedir bilen var mıdır (klipte alain delon a benzetilen şahıs sanırım)
12 yıl
Rüzgar sörfü hakkında >>>
Son zamanlarda rüzgar sörfüne merak sardım,istanbulda bu meretin derslerini alıp öğrenebileceğim yerler var mı acaba? Bir kurs buldum 14 saatlik eğitim 600 lira diyodu..daha uygun fiyata bulunabilir mi acaba bilgisi olanınız var mı?
12 yıl
Facebooktan anlayanlara bi sorum olacaktı??
Etiketlenmiş fotoğrafları kimse görmesin diye ayarlamıştım ama şimdi nerden nasıl yaptığımı unuttum..nasıl eski haline değiştireceğimi bileniniz varsa yardımcı olabilir mi?
12 yıl
İos4 hakkinda yardim
Merhabalar oncelikle iyi gecelet
benbu ios4 denen sey hakkinda bilgi almak istiyorum
-bu ios4 nasil yuklerim
-ne gibi ozellikler gelecek telefonum hhizlancak mi
yorumlarnz icn smdiden tskler :)
-ayrica telefonum 3gs 3.1.2 ios4 yuklemek icin 3.1.3 yuklemem gerekir mi?
12 yıl
Solidworks bileniniz var mı acaba bi sorum olucaktı?
arkadaşlar elimde bi resim var,bu resmi solidte çizilmiş dikdörtgen şeklindeki bi kutu üzerine nasıl yerleştirebilirim bileniniz var mı acaba?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle