Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
B

Er
13 Nisan 2018
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
12 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
B
3 yıl
arabamın camları buğlanıyor
merhaba 1 2 gün önce yağmur yağdı 5 dakika hemen arabamın camları buğ oldu silince gidiyor içerden oldu nasıl gidecek aracım megane2 hb ne yapmalıyım buğlanmaması için ??
B
3 yıl
peuguot 207 mi megane2 hb mi
merhaba arkadaşlar ben 1 ay önce 250.000 de megane2 hb aldım memnunum fakat arkadaşımda pejo 207 var gönlüm onda kaldı meganı satıp onu alıyımmı sizce meganın parçaları çıkıyor onada gıcığım dağınık içi güzel gözüküyo ama düşüyo çıkıyo bazen araçtan memnunum ama pejo 207 de iyi sizce hangisi megane2 1.5 dynemiq 2004 250.000 de sizin fikriniz nedir ikiside güzel sizce hangisi kullananlar cevap verebilirmi lütfen bilmeyen ama onu seven insanlar yazmasın acil cevap lazım meganem 100 hp pejoya kötü diyorlar zorlanır kötü diyorlar benim baktığım 1.4 premium ne dersiniz 70 hp çıkıyor sizce hangisi pejo güçlümü
B
3 yıl
Xiaomi Mi Band 3
Arkadaşlar merhababen mi band 3 almayı düşünüyordum ama hb dan yorumları okuyunca korktum nedeni ise ingilizceye çevrilmiyor diyenler var internettekileri denedim olmadı yazanlar olmuş ve bağladıntan sonra telefona 2dk sonra bağlantısı kopuyor yazan olmuş telefon yanında bide bluetooth u ne zaman kapatsam yada tel den uzaklaşsam mi fit uygulaması cihazı görmüyor.yeni maille yeni bir hesapla bağlanıp cihaza reset atmanız gerekiyor.büyük hevesle aldım pişman oldum.alacak olanlar beklesin.global sürüm çıkınca alsın buda bana kaygıya yol açtı Almayın sakınnn...
Arkadaşlar ürünü almayın.Ben aldım pişmanım.İade edip miband 2 alacağım.Çince menüden ingilizceye geçilmiyor.İnternette anlattıklarının hepsini denedim olmadı.Miband 3 ü telefonuma bluetooth ile başladıktan 2 dakika sonra bağlantısı kopuyor(telefonun yanında olmasına rağmen.)Hiçbir işe yaramıyor kısacası.Zaten ürün kutu içeriğinden açık bir şekilde geldi.Yani ekranı açıktı kargoda. bunu yazan olmuş mi band 2 den hicbir farki yok. cunku bu cihazi gecen sene urettiler ama mi band 2 cok iyi sattigi icin piyasaya bu sene cikti. gidin 3de1 fiyatina band2 alin veya uzerine koyup gercek bir saat alin böyle yazan olmuş mi band 2 ile aynıysa 95 tl ye onu alacağım yardım edermisiniz hava durumu vb. güzel şeyler 2dk sonra kopması kötü birşey lütfen yardım arkadaşlar yazım yanlışım olursa özür dilerim yeniyim lütfen hepsini okuyup yardım edin
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.