Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
P

Binbaşı
18 Eylül 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
59 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
P
10 yıl
KİRALIK DİZEL MEGANE ile İTALYA ve ORTA AVRUPA TURU
-Öncelikle hepinize saygı ve selamlar forum ahalisi. Bazılarınızın da tanıyacağı 0nur! arkadaşımız Slovenya'nın Maribor ilçesinde erasmus eğitiminin sonlarına gelmiş bulunmakta artık ve bu sömestr tatilinde Türkiyeden ben ve bir arkadaşımız daha Viyana'da 0nur! ve onun bölümden bayan bir arkadaşıyla buluşup toplamda 4 kişi olarak 2 ayaklı tur düzenleyecez inşallah

-Tabi en başta bu gezileri planlarken yolculuklarımızda tren kullanacağımızı varsayıyorduk fakat özellikle italya'da trenlerin ki bilhassa hızlı trenlerin oldukça tuzlu olduğunu görünce alternatif yollar araştırmaya başladık ve işe zaten aklımızda olan araba kiralama ile başladık. Ufak bi araştırma sonucu baktık ki 4 kişi için araba kiralamak bariz daha ucuza gelecek, kesin olarak araçlı ulaşımda karar kıldık. Daha sonra başladık daha derin ve ince araştırmalara. Avant ve Sixt firmalarından alınan yüksek ücretler ve dizel araç garantisi alamamamız(yaklaşık 4000km yol yapacağımız için dizel bizim için zorunluluk bir nevi) bizi alternatif şirketlere yöneltti ve gene bu forumda yazın başlık açan transporter87 arkadaşımızın konusundan da yararlanarak aracı şirketler vasıtasıyla internetten araştırmalara başladık ve gerçekten uygun fiyatlar vardı. En son fastcarhire.co.uk sitesinden dizel megane için 13 günlük kiraya 319 EUR fiyat aldık, günlük 10 EUR da navigasyon eklendiğinde toplamda düz hesap 450 EUR'ya geliyordu. Belirteyim ki bu fiyata sigorta(ful sigorta değildi ama), kar lastikleri dahildi. Fastcarhire'ın güzel bi yönü de aracı ayırtmadan sağlayıcı firmanın görülebilmesiydi. Bu fiyattan bize araç sağlayacak olan firmanın Atet olduğunu gördük ve bizzat bu şirketin Maribor şubesiyle irtibata geçtik. Mevcut olan Erasmus indirimlerine ek olarak bir kampanyaları daha vardı fakat detaylara girmiyim. Aynı aracı toplamda 540 EUR'ya ayırttık. Bu fiyata 14 günlük araç kira bedeli(dikkat edin daha önce alınan fiyatlar 13 günlükdü), ful sigorta, ücretsiz 3 sürücü kaydı(ekstradan 2 sürücü, normalde şirketlerin geneli ekstra sürücüler için günlük ekstra ücret talep ediyorlar), slovenya vignette'si ve kış lastikleri dahil. Yapılan en güzel kolaylıklardan biri de depozito bedeli oldu, gene normalde çoğu şirketin araç kira bedelinin yaklaşık 2 katı kadarını kredi kartından bloke ettiklerini biliyorduk fakat bu şirket öğrenci olduğumuz için bizden 200 EUR talep etti depozito için ve nakit olarak da ödeme imkanı sundu.( Öğrencilere yapılan kolaylıklar). Yani araç kiralanacağı gün toplamda 740 EUR ödenecek. Araç tesliminde 200 EUR geri alınacak nakit olarak. Yaptığımız kaba taslak hesaplara göre arabanın mazot ve otoyollar dahil bize toplamda getireceği masraf tahmini 1000 EUR olacak ki kişi başı 250 EUR'ya tekabül ediyor. 14 gün oldukça makul bir rakam olduğunu düşünüyoruz

-Aşağıda 0nur! rotanın detaylarından resimleriyle bahsedecek. Bunların dışında her ne kadar geziye başlamamış olsak da konu hakkında sorusu olan arkadaşlar buyursunlar ve tabi özellikle bu konu hakkında deneyimli arkadaşlarımızdan veya deneyimi olmasa bile fikir belirtmek isteyen arkadaşlarımız olursa onlardan da mutlaka tavsiyelerini bekliyoruz.

-Herkese iyi forumlar.
P
11 yıl
BU ŞARKIYI BİLEN?
klibinde de bi kadınla adam vardı
ikiside hayatlarından bezmiş ofisten eve evden ofiise giden tipler
sonra metrodaki panoya boardmarkerla gökkuşağı fln çiziyolardı
kadın sarışın kısa saçlıydı
işe metroyla gidip geliyolardı
kadın mesela yağmurlu hava çiziyodu
bide kndini çiziyodu
sonra adam gelip kadına şemsiye tutan bi adam fln çiziyodu
klibin sonunda karşılaşıyolar fln

beyler şarkının klibi böyleymiş, şarkının adı lazım bana. burdan mutlaka bilen birileri çıkar
P
12 yıl
Samsung-Lenovo-LG
Lenovo Y550 59-022109
Samsung R522-FS03TR
LG R510-TAPMST

Arkadaşlar bu 3 model arasında kaldım, teknik özellik bakımından Samsung baya bir önde ve sıralama Samsung>LG>Lenovo diye gidiyor fakat diğer iki modeli de yabana atamıyorum. LG'nin avantajı Nümerik klavyeye sahip olması fakat piyasada bulunamaması ve ekran metşelerinin sorunlu olması gibi dezavantajları mevcut. Lenovo'nun artıları ise kullanıcı yorumlarına göre başta servisi, tasarımı 64bitlik vista ile gelmesi, DDR3 ram kullanması, yüz tanıma sistemi ve diğer 2 modele göre fiyatı. Şuan bu 3 üründe vatan bilgisayar izmir şubesinde stokta yok malesef, yarın çankayada falan bakıcam artık bu modellere. Bu aletleri uygun fiyata alabilceğim güvenilir internet sitesi veya izmirde mağaza tavsiyesinde bulunursanız güzel olur. Bunların dışında ve benzer fiyatlarda başka marka model tavsiyelerine de açığım, mutlaka olması gerekenler: E-sata,HDMI arayüzü, Wireless-N,web-cam, en az 512mb'lık paylaşımsız ekran kartı, T3400 T4200 tarzı eski core duo'lar dışında T veya P serisi işlemci, en düşük DDR2 800MHZ bellek. Bu aradığım özelliklerde 1000tl altında bir model varsa 10 üzerinden 12 numara olur

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
P
13 yıl
-Tiger Modeli-


arkadaşlar bu modelin tam model numarasını bilen var mı?

ve bu ayakkabının 43.5 numarasını internette nereden alabilirim? gg'de 2 satıcı var amerikadan getiren ve ikisi de tam numara getiriyorlarmış sadece ama bana 43.5 satan biyer lazım. izmirde normal mağazalarda zaten bu modeli bulamıyorum.

yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler
P
14 yıl
BMW M'in CAYDIRICILIĞI !!!
P
14 yıl
RUSYA'DA NELER UCUZDUR?
Arkadaşlar bir arkadaşım rusya'ya gidecek ve ona özellikle birkaç elektronik eşya sipariş etmek istiyorum. Buraya göre ne kadar ucuzdur elektronik konusunda ve başka neler daha uygundur?
P
14 yıl
Hava Filtresi Değişimi
http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=253249&productid=otm141190

Arkadaşlar bu ürünü A4 kasa (eski kasa) octavia'mıza taksak nasıl olur sizce? Özelliklerinde yazdığı kadar performans alınabilir mi? bu marka hakkında bildikleriniz neler, yazıldığı kadar kaliteli ve güvenilir bir marka mıdır? araç 1.6 102bg ve ne kadarlık bir güç artışı elde edilir? motora bir zararı olacağını zaten sanmıyorum.

Asıl yerinin burası olmadığını biliyorum fakat yöneticilere ricam, oto modifikasyon bölümüne pek uğrayan olmadığı için en azından tatmin edici yeteri kadar cevap alana kadar konuyu taşımamalarıdır.
P
14 yıl
MARTI KANAT EFSANESİ YENİDEN Mİ !?
Mercedes ve AMG 50 ve 60'lı yılların başarılı efsanesi Gullwing üzerindeki yeniden hayata geçirme çalışmalarına Avrupa ve Amerika'daki merkezlerinde devam ediyormuş. Projenin ilk ortaya çıkış tarihi olarak 2010 gösteriliyor ve son yılların en heyecan verici projesi olacağı öngörülüyor. Araç AMG tarafından geliştiriliyormuş ve yıllık 3000-5000 arası üretim planlanıyormuş.

Gelelim teknik özelliklere:

Araçta 620 beygir gücünde bir V8(bir bilgi yok fakat sanıyorum ki diğer AMG'lerdeki 6.2 litrelik V8'dir) görev alacakmış ve 2 koltuk bulunacakmış. Eski martıkanat'tan biraz kısa olacak aracın güç iletimi ise martıkanat'taki gibi arka tekerlerden olacakmış.

Fiyatının ise 150.000-200.000 euro arasında olması bekleniyormuş.



KAYNAK
P
14 yıl
MOVED: "LPG'Lİ CANAVAR" !
P
14 yıl
"LPG'Lİ CANAVAR" !
Sizlere Nardo'dan bir haber daha!

AC Schnitzer'in GP3.10 GAS POWERED adını verdiği modlu BMW'si Nardo'da bir dünya rekoruna imza atmış bulunuyor. Sitede belirtilmemesine rağmen video'da görlüceği gibi ya bir M3 ya da 3 coupe kullanmayı tercih eden AC Schintzer, araca elden geçirilmiş 552 beygir gücünde bir M5 V10'u takmış ve bunu LPG'ye uyumlu hale getirmiş. 0-100km/s ivmelenmesini 4.6 saniyede gerçekleştirebilen canavar 0-200km/s ivmelenmesini ise yaklaşık 13.6sn gibi bir rakamla tamamlayabiliyor. Son hızı ise bu dalda bir dünya rekoru olan 318.1 km/s !
Ayrıca aracın sadece dizayn çalışması için harcanan mebla ise tam 198.000 euro !

Ve işte video:

VİDEO

KAYNAK
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.