MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Çavuş
08 Ağustos 2017
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
119 (Bu ay: 16)
Gönderiler Hakkında
dün
Üniversiteli gençler eylenmek için okulların açılmasını istiyor

Tabi okumak kolay , gelsinler benim dükkana 2 gün çalışsınlar bakalım nasılmış hayat? Ekonomik sıkıntı var diyorlar gençlerin elinde hep akıllı akıllı telefonlar. Benim o kadar işim gücüm var elimde hala 7 yıllık telefon. Ve eski bir doblo arabam var. İstesem en iyi telefonları alırım ama almıyorum. Neden ? Çünkü yetiyor..


demem o ki gençler şikayet etmeyi bırakın ve çalışın. Kalın sağlıcakla..

geçen ay
Yayla bakliyat bazı ürünler 1₺
2 ay
Macbook neden alınmalı?

Evet soru başlıkta? Neden windows yerine macbook tercih etmeliyim? Video edit falan uğraşmıyorsam?

2 ay
Okumamış ev kızıyla evlenip yuva kurmak istiyorum

Bazılarınıza bu düşünce çok ezikçe geliyordur hatta muhtemelen çoğunuza böyle geliyordur. Ama ben böyle düşünmüyorum. İyi bir insan olsun okumuş okumamış farketmez.

3 ay
Çocuk yapmak

Abi çocuk yapma hakkını medeni insanlar olarak kendimizde nasıl görüyoruz. Yani bu çocuk doğacak sonra benim gibi varoluşsal sancılar çekecek. Acılar sevinçler çekecek. Sonra ölecek. Cennete veya cehenneme girecek. Cehenneme gitme riski var. Çok riskli bir durum. Bu hakkı kendimizde nasıl buluyoruz?

3 ay
avm'de birisi telefona bakarken çiftin birine omuz attı

Omuz attıktan sonra hızlı hızlı yürümeye başladı. Tam yanımdan geçerken gözüm telefonuna ilişti. Dh diye bir yerde geziyordu yanlış hatırlamıyorsam. Deri bir tayt giyiyordu. İğrençti be..

3 ay
Telefon tavsiye

S10+

poco f2 pro

s20 fe

xiaomi mi 10 t pro


arkadaşlar bunlar arasında kaldım. Şuanda iphone 6s kullanıyorum. S10 plus 2 yıl oldu çıkalı diye tereddüt ediyorum. Siz ne önerirsiniz? Önceliklerim şarj ve güzel ekran. Fazla oyun oynamıyorum. Telefon biraz kibar olursa da iyi olur aslında. Xiaomi falan çok takoz gibi geliyor gözüme. Bu markalar dışında da tavsiyelere açığım. Bütçe 5 k civarları.

4 ay
üniversitelerin açılmasını isteyenler

Ya sevişmek için istiyordur ya da kafelerde sürtmek için aksi iddia edilemez

4 ay
Cafeler bir kahveye 10-12₺ alırken üzülüyorlar mıydı müşteriye?

Ben neden üzüleyim ki onlara?

4 ay
İlerde görücü usulü birisiyle tanışınca

ona sorduğumda geçmişteki ilişkilerini falan anlatacak sonra bana soracak ben de dicem ilişkim olmadı.. sorucak hiç mi olmadı?


HİÇ

DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.