Donanım Haber

Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu
A

Çavuş
29 Ağustos 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
0 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
A
16 yıl
LÜTFEN YARDIM 2004 VECTRA
ARKADAŞLAR 2004 VECTRA COMFORT ALMAK ÜZEREYİM.ARAÇ 31.000 DE ORJİNAL.27000 İSTİYOR.ŞEHİR İÇİ SAKİN KULLANIMDA NE KADAR YAKAR.YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.BİRDE EN ÇOK NE KADAR VERİYİM.ŞİMDİDEN SAĞOLUN.
A
16 yıl
2004 golf fsı
arkadaslar 2004 cıvıc sedan es otomatik arabamı yıne 2004 model olan golf fsı ıle takas yapmak uzereyım.Sızce degermı? Yoksa hıc geregı yokmu? Lutfen fıkır....
A
16 yıl
LÜTFEN YARDIM C MAX
ARKADAŞLAR HERKEZE SELAM. PARAM BUNA YETTİĞİ İÇİN 2 NCİ EL 2004 2005 CİVARI BENZİNLİ C MAX ALMAK İSTİYORUM. YAKITI, SERVİSİ NASILDIR? KRONİK ARIZASI VARMIDIR? ŞU AN 2004 CİVİC KULLANIYORUM....BUNA GÖRE ARTILARI VE EKSİLERİ NELER..YANİ ALMAYA DEĞERMİ...
A
16 yıl
OTOMATİK CİVİC
ARKADAŞLAR OTOMATİK CİVİCLER NİÇİN 4 VİTES? BU ZAMANDA ARTIK 6 İLERİ ŞANZIMANLI OTOMATİKLER ÇIKARKEN HONDANIN OTOMATİKLERİ NİÇİN 4 İLERİ? BU ARABA HİÇ 5 İNCİ VİTES
E İHTİYAÇ DUYMAZMI? Bİ BİLENVARMI?
A
16 yıl
civic ses yalıtımı
arkadaşlar makyajlı kasa veya daha önce ki civic lerde yalıtım problemi varmı? bende 2004 var arabanın içine acayip asfalt ve lastik sesi geliyor ve ayrıca yağmurlu havalarda su sesinin bile çok net duyuorum.bu durumu yaşıyan varmı? çözüm bulan oldumu? mesela ziebart ses yalıtımı işe yararmı?
A
16 yıl
EKSPERTİZ...
Satın aldığım 2004 civic es ot. aracımı park honda ya götürdüm ekspertiz yapılması için.Neyse aldılar arabayı baktılar,raporu çıkardılar.Kaportayla ilgili sorunu yoktu.Mekanik olarakta arkada biyerde krank keçesimi ne öyle biyerde yağ terlemesi var bide motor kulakçığı kopuk dediler.Şaşırdım ,honda gibi bir arabada böyle şey olmaz diye düşündüm.Gerçi garantiden değiştiririz dediler.Aracın birde 30.000 bakımı gelmişti.Bu sefer honda cem e götürdüm bide aldığım raporu gösterdim.Bıraktım aracı.Aradılar araç hazır gelip alabilirsiniz dediler.Gittim almaya.Adama sordum dedim o rapordaki arızalar ne oldu.Adam raporda yazan iki problemin araçta mevcut olmadığını söyledi.Şimdi size soruyorum ...Bu arada 90 ytl bayıldık bu raporu almak için...Honda servislerinin kaliteleri işçilikleri verdikleri ekspertiz rapoları farklı olmak zorundamı yoksa banamı denk geldi? Bide 30.000 bakıma 170 ytl verdim.Faturaya bi baktım 70 ytl sadece işçilik almışlar.Sizce servis yerine özel servislere götürsek karlı olurmuyuz...yoksa fark eden bişey olmazmı...
A
16 yıl
EN İYİ SERVİS HANGİSİ?
ARKADAŞLAR BENİM ARACIN SAĞ ARKA ÇAMURLUK VE HEMEN ALTINDA TAMPONU GARAJDAN ÇIKARKEN FENA BİR ŞEKİLDE ÇİZİLDİ VEDE ÇOK HAFİF İÇERİ GİRDİ.ŞİMDİ KASKODAN YAPTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM.İSTANBULDA EN İYİ KAPORTA HİZMETİ VEREN SERVİS HANGİSİ BİLİYORMUSUNUZ BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM....HERKEZE HAYIRLI RAMAZANLAR..
A
16 yıl
2004 CİVİC OTOMATİK
ARKADAŞLAR HERKEZE SELAM.YAKLAŞIK İKİ HAFTA ÖNCE FİAT PALİO 2004 1.2 16 V EL ARACIMI SATTIM VE AYLARDIR İSTEDİĞİM ARACI ALDIM.2004 CİVİC ES OTOMATİK.ŞİMDİ SİZLERE BİR SORUM VAR.BİLEN VEYA TEST EDEN VARSA LÜTFEN Bİ CEVAP VERSİN.PALİO Ş.İÇİ ÇOK YAKARDI YAKLAŞIK 250 LİRA FALAN.BANA HEP OTOMATİK CİVİC AZ YAKAR AZ YAKARA ONDAN AL DEDİLER BENDE ZATEN İSTİYORDUM.ARABAYI ALDIKTAN SONRA IŞIK YANDIĞINDA HEMEN GİDİP 60 YTL LİK BENZİM ALDIM VE 212 KM DE TEKRAR IŞIK YANDI.KLİMA SADECE BİR KEZ AÇTIM VE HEP Ş.İÇİ YAPTIM.SİZCE BU DEĞER İYİMİ.YANİ YAKLAŞIK 280 LİRA FALAN YAKTI.BANA SÖYLENİLENLERE GÖRE ÇOK YAKTI.EĞER FAZLA DİYORSANIZ SERVİSE GÖTÜRÜP Bİ BAKTIRCAM.CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM.HERKEZE HAYIRLI GÜNLER.
A
16 yıl
2004 CİVİC ES OTOMATİK
Arkadaşlar arabamı sattım ve ısrarla civic otomatik almak istiyorum.Bir tane buldum.2004 otomatik.Full sunroof dahil.Araba 34.000 de orjinal.30.000 bakımı yapılacak bide sağında solunda çizikler var.Adam 24.000 dedi bende 23.500 dedim.Sizce ne kadar vermeliyim.Bide bana aldıktan sonra ne kadar masraf çıkarır.Bilgilendirirseniz sevinirim.
A
16 yıl
2004 HONDA CİVİC İES OTOMATİK
Arkadaşlar arabamı sattım.Honda civic almayı çok istiyorum.Bir tane buldum.Araba 34.000 de orjinal.Full ve otomatik olan modeli.Yalnız biraz bakımsız.30.000 bakımı gerekiyor.Bide sağında solunda çizikler var.En son 24.000 istedi.Bende 23.500 dedim.Bu arabayı bakıma soksam ne kadar masrafım olur.Dediğim fiyatlarda iyimi.Bilgi verirseniz çok sevinirim.
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle