Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Binbaşı
02 Ağustos 2016
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
7 üye
Görüntülenme (?)
133 (Bu ay: 3)
Gönderiler Hakkında
2 hafta
Unity / Playfab Hile yapmak

Bildiğim kadarıyla, client tarafından yapılan herhangi bir değer, oyuncu tarafından kolayca değiştirilebiliyor. Bu yüzden değiştirilmesini istemediğim değerleri, playfab database'inde saklıyorum.


Para kazanma, seviye atlama vs. gibi olayları, client tarafından değil de, playfab serverında hallediyorum. Ama aklıma bazı sorular takıldı.

Bazı değerleri değiştirebilmem için, client'ten mutlaka bir değer yollamam gerek. Şunun gibi ->


Alıntı

metni:
  public void addItem01()  {    Static_Values.WaitTillLoad.SetActive(true);    PlayFabClientAPI.ExecuteCloudScript(new ExecuteCloudScriptRequest()    {      FunctionName = "additem",      FunctionParameter = new       {         level = 1,        type = (int)Random.Range(0,5),        OnThisHero = 99,        WhichSlot = 99               },    },

Level / type gibi değerleri mecburen bu şekilde yazmak zorunda kalıyorum. Bu şekilde yaptığım takdirde, veya başka bir int/float değer tanımlayıp onunla atama yaparsam, değerlerin oyuncular tarafından değiştirilme şansı var mı?

Eğer varsa, bunu önleyebileceğim, veya en azından çok daha zorlaştırabileceğim bir yöntem var mı?

4 ay
9000₺ ye Bilgisayar Toplamak

Amacım daha çok, unity /blender gibi programları olabildiğince hızlı kullanabilmek. Şimdiki bilgisayarım bunun için çok yavaş kalıyor. Arada oyun da oynarım diye ekran kartını çok düşük tutmamaya çalıştım.


Bilgisayar parçaları hakkında zerre bilgim yok. Ancak hazır bir bilgisayar aldığımda, fiyata nazaran özellikleri epey düşük kalıyor. O yüzden parçaları tek tek toplamak istedim.


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/0f/2f/1d/0f2f1df8d9ad1c19edcf3f008f28dd8f.png&t=0&width=480&text=1



Bir taslak oluşması için şu şekilde parçaları topladım. Kafama takılan tek şey, bir parçanın, başka parçalarla uyuşmaması gibi bir şey söz konusu olabilir mi?

4 ay
Unity'de oyun yapmak için Bilgisayar almak

Yeni bir masaüstü bilgisayar almak istiyorum. Şu anki bilgisayarımla programları açmak vs. çok uzun zaman alıyor. Almak istediğim bilgisayarda, unity blender gibi programlarda en rahat işlem yapabileceğim şekilde olmasını istiyorum.


8000₺ civarı bütçem var. Ama parçalarla ilgili zerre bir bilgim yok  Birazcık bilgi edinip kendimce şöyle bir şey yaptım:




Neye dikkat edeceğim konusunda pek bir fikrim yok. Topladığım örnek bilgisayar iş görür mü?


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/18/5f/92/185f92ba3d4628ed70813b88147e912e.jpeg&t=0&width=480&text=1

.

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/ec/44/16/ec4416d7d5f9871275e354366138958d.jpeg&t=0&width=480&text=1
4 ay
Database Oluşturma /Mysql / php hakkında sorularım

Oyunum için, mysql'i kullanarak bir veri tabanı oluşturmayı, ve bu veritabanımı unity içinde kullanmayı öğrendim.


Bunu yaparken tutorial izleyerek yaptım. Veri yollama/alma işini .php şeklinde yapıldığını gördüm. Bu kısım kafamı çok karıştırdı. C# dan farklı olan $, varchar, echo vs. gibi terimler var. (C#'ı, oyun yazmaya yetecek kadar biliyorum) Kendi yapacağım oyun, tutorialda gösterilen ID şifre oluşturma vs. gibi şeylerden daha komplike. Sistemini kafamda oturttum ama, nasıl yazacağım hakkında en ufak bir fikrim yok.

.php dışında, başka nasıl yapılabilir? Yöntem biraz ilkel geldi bana, arayüzü çok daha düzgün formlar vardır diye düşünüyorum. Bu konu hakkında da hiç bir bilgim yok  


Tutorial linki->  

4 ay
Unity/Blender - 3 Boyutlu karakterlere farklı kıyafet tasarlama sorunu.

Unity'de oyunuma gerekli olan 3 Boyutlu karakterleri Blender'da fbx formatında çıkarıp Unity'ye aktarıyorum.

Bunu yaparken, karakterlerin üstünde kıyafetler de oluyor. ve kıyafetler, olması gerektiği gibi gözüküyor/çalışıyor.


Benim aklımı kurcalayan soru, oyun içinde karakterimin kıyafetlerini değiştirmek istediğim zaman, bunu nasıl yapabilirim? kıyafetin modelini karakterin herhangi bir bölgesine child olarak atadığım zaman, bütün iskelet sistemini taklit etmiyor.


Bileklik,silah gibi objelerde bu pek sıkıntı olmuyor. Nihayetinde, bağlı olduğu tek bir uzuv var ve objeyi direk child olarak atadığım zaman bir sıkıntı çıkarmıyor.

Ancak tişört gibi, vücudun bir çok yerini (kol/göğüs/bel vs.) kaplayan objelerde, birden fazla yerden büküldüğü için, hiç bir zaman karakterin üstünü tamamen kaplamıyor.


Bunu blender'da birleştirip yapabiliyorum. Ama oyun içinde nasıl yapılabileceği kısmında hiç bir fikrim yok.

geçen yıl
Unity ile Yaptığım Oyun - RPG Store - Craft & Fight!
> OYUN LİNKİ <

Uzun zamandır uğraştığım en büyük oyun diyebilirim.
Oyunun amacı basit, eşya üretiyorsunuz ve bunu gelen müşterilere satıyorsunuz. Kazandığınız para ile dükkanınızı geliştiriyorsunuz, ve daha iyi eşyalar üretiyorsunuz.
Ürettiğiniz eşyaları şampiyonlarınıza takıp, dungeonlarda savaştırıp ganimet elde edebiliyorsunuz.

Oyun geniş çaplı olduğu için, her şeyi tek tek kontrol etmek çok zor, dolayısıyla bug/hatalar vardır elbet.

Oyun için herhangi bir fikriniz/öneriniz/eleştiriniz varsa, paylaşırsanız çok sevinirim.

Oyun şimdilik sadece bilgisayar üzerinden oynanıyor.
Kongregate hesabı olanlar, puanlarsa çok sevinirim.






geçen yıl
YENI OYUN - RPG Store - Craft & Fight!
> OYUN LİNKİ <

Uzun zamandır uğraştığım en büyük oyun diyebilirim.
Oyunun amacı basit, eşya üretiyorsunuz ve bunu gelen müşterilere satıyorsunuz. Kazandığınız para ile dükkanınızı geliştiriyorsunuz, ve daha iyi eşyalar üretiyorsunuz.
Ürettiğiniz eşyaları şampiyonlarınıza takıp, dungeonlarda savaştırıp ganimet elde edebiliyorsunuz.

Oyun geniş çaplı olduğu için, her şeyi tek tek kontrol etmek çok zor, dolayısıyla bug/hatalar vardır elbet.

Oyun için herhangi bir fikriniz/öneriniz/eleştiriniz varsa, paylaşırsanız çok sevinirim.

Oyun şimdilik sadece bilgisayar üzerinden oynanıyor.
Kongregate hesabı olanlar, puanlarsa çok sevinirim.

Bu konuyu niye burada da açtığıma gelecek olursak, Lol ve Tft ile ilgili esinlendiğim şeyler, referanslar var.









geçen yıl
Silinebilir
.
geçen yıl
Unity - Yeni Oyunum - Rewind
OYUN LİNKİ



Oyun basit bir platform/puzzle oyunu. Zamanda geri giderek, yıldızları toplayıp bölümü bitirmeye çalışıyorsunuz.
Şimdilik sadece kongregate'e koydum. Bilgisayar üzerinden oynanılabiliyor.
Eğer beğendiyseniz, siteden 5 yıldız vermeyi unutmayın. =P

Fikirlerinize açığım.
geçen yıl
Unity - WebGL 'de Ses sorunu
Edit: Sorunu çözdüm. Ses dosyalarına tıklayıp "Override for WebGL" tikini işaretleyince düzeldi.

Oyunu WebGL olarak build ettiğimde hiç bir şekilde ses alamıyorum.
Oyunu PC için build ettiğimde böyle bir sorun olmuyor.

*5 farklı tarayıcıdan denedim, hepsinde aynı sorun.
*Google'dan sorunumu aratıp 5-6 farklı yöntem denedim. Bazıları benim sorunuma yakın sorunlar olmuş, çözümleri denedim olmadı. Kimileri benim sorunuma yakın olmasa bile denedim, yine olmadı.

Sürekli test de yapamıyorum, oyunu WebGL olarak build etmem 5-7 dakika sürüyor, bu sürede bilgisayarı çok yavaşlatıyor.
Bu konu ile ilgili bilgisi olan varsa, paylaşırsa çok sevinirim. Nereye bakacağımı bilmiyorum.

Not: Oyunda, sadece Audio.Play() komutunu ve PlayOnAwake()'i kullanıyorum. Eski oyunlarım da böyleydi, ama sorun çıkarmamışlardı.
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.