Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
T

Yüzbaşı
16 Haziran 2016
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
29 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
T
10 ay
Far ayarı hk.
Eskiden ara ara denk geliyordu ama bu aralar arabaların çoğunun far ayarı bozuk, özellikle sonradan takılan orijinal olmayan beyaz-mavi tarzı kullanılan ampullerin çoğu gözümü alıyor.

Lütfen far ayarlarınızı yaptırın. Eğer siz yaptırdıysanız, yaptırmamış olan yakınlarınızdan da rica edin. Teşekkürler.
T
2 yıl
İngilizce kelime ezberleme
Kelime ezberleme için en mantıklı uygulama hangisi?
Sorması gereken kelimeleri kendim yazabileceğim bir uygulama var mı?
T
3 yıl
2.0 dizel 177 hp 3 serisi triger zinciri.
177 hp lerin kronik zincir sorununu yaşayan, tecrübe eden bizzat sahibi olup da kopan vs var mıdır?
T
4 yıl
Debriyaja vuran tık sesi.
Arkadaşlar merhaba araç e90.

25 gibi bir hızı aşınca her zaman debriyaja bir şey tık ediyor böyle sanki ayağımın altına taş gelmiş gibi bir his az bir şey ses de yapıyor. Bunu sadece ilk çalıştırıp kalktığımda sadece ilk o hızı geçtiğimde yapıyor, bir daha yapmıyor. Debriyaja basılı değilken oluyor bu yani viteste ilerlerken oluyor.

Sizce bu bir sorun mu yani aracın bir sıkıntısı yok sadece merak ettim acaba e90 ların genelinde mi var bu durum?
T
4 yıl
Yakıt fiyatları hakkında.
Çok merak etmişimdir, bazı ülkelerde bir şeye çok fazla zam yapıldığında hatta küçük zamlar yapıldığında bile halk isyan edip bir şekilde o zammı geri çekebiliyor. Türkiye'deki yakıt fiyatları hatta çoğu şey yıllardır pahalı.

Sizce bu zamları, fazla vergi alımları engelleyebilecek bir protesto tarzı bir şey yapılsa yakıt fiyatları düşer mi? Amacım tartışma yaratmak değil sadece önümüzdeki 20 30 yıl boyunca sürekli zam mı göreceğiz, halk ne yaparsa bu fiyatlar normal hale gelebilir bunları merak ediyorum.
T
4 yıl
Havalandırmadan yanık kokusu.
Aracım ısınınca havalandırmadan yakın kokusu geliyor hafiften ve çok ısınıyor ama hararet normal. Böyle bir sıkıntı yaşayan var mı? Araç lpgli.
T
4 yıl
Egzoz manifold hakkında.
Egzoz manifoldumda kaçak varmış. Bazen şıkırtı sesi de yapıyor zaten. 10 bin kmdir aracın sesi gürültülü çalışıyor yani 10 bin kilometredir bu sıkıntı var ama bugüne kadar ne yakıtta problem yaşadım ne de başka bir şeyde.

Aracım 98 Accent bu araçların egzoz manifold onarımı ne kadar tutabilir ve parça mı değiştirmem lazım ne yapmalıyım?
T
4 yıl
Aniden kırmızı ışık yanması ve durmak.
Merhaba bugün trafikte yaşadığım an, kafamda birkaç soru işaretine yol açtı. Biraz uzun olacak kusura bakmayın.

Ehliyetimi alalı çok fazla olmadı acemiyim denilebilir. Bu yüzden midir bilmiyorum, trafik kurallarına genellikşe uyuyorum, hata yapmamayı deniyorum.

Bugün şehir içinde 2 şeritli bir yoldan 50 km hızla, sağ şeriten ilerliyorum. Bazen otobüsler enteresan bir şekilde arkama yapışıyorlar, bende hızlı gitmiyorum fazla max 60 şehir içi zaten yol fazla müsait denilemez yaya vb. çok oluyor.

Mevzu şöyle bugün yine arkama servis yapıştı ben aldırmadım isterse sollasın ilerden sağa döneceğim için sağ şeritten ilerliyordum. Şehir içinde kırmızı yanmadan yeşil yanıp sönmediği için pat diye kırmızı yandı, bende frene basıp durdum biraz ani oldu ama arabada abs yok kızaklama da olmadı yani aman aman bi fren değildi. O sırada arkamdaki otobüste büyük ihtimal duramayacağından emniyet şeridine doğru durdu yanıma biraz stres yaptım.

Gelelim asıl soruya. Böyle durumda durmam hatamıydı? Solumda da araba vardı o kırmızıda geçti ben durdum biraz kendimi suçlu hissettim sizce doğru olanı mı yaptım? Böyle durumlarda kırmızıda geçersem ceza yer miyim yada kaza riski var mıdır sizce?
T
5 yıl
SATİLİK TH9/ 98 LV
SADECE ANKARA İCİ, ELDEN SATİLİKTİR.

TH9 98LV. 4 İNSAATCİLİ, İSİM DEGİSTİRME HAKKİ VARDİR.





FİYAT 60 TL DİR İLETİSİM İCİN MESAJ ATABİLİRSİNİZ.

*****
-Okcu kralice 10. Seviyeye yukseltiliyor.
-1 kisla 11. Seviye 1 kislada 11. Seviye oluyor.
-99. Level olmak uzereyim.

*****
-Bir ihtimal google play hesabindan satis yapabilirim, iletisim icin mesaj atiniz.
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.