Donanım Haber

Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu

Yüzbaşı
15 Temmuz 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
2 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
11 yıl
ASUS N53-SV (i7-2630QM_NvidiaGT540_500GB_4GB)














İşlemci İşlemci Tipi Intel Core I7
İşlemci / Hızı Intel Core i7-2630 2.0GHz Turbo up to 2.93G / 6M Ön bellek
İşlemci Hızı Aralığı 2 Ghz - 2.9 Ghz


Hafıza (Ram) Bellek Yuvası 2
Sistem Belleği MHz 1066 MHz
Sistem Belleği (Ram) 4 GB


Ekran - Grafik Ekran Kartı Hafızası 1 GB
Ekran Boyutu ( " ) 15.6"
Ekran Kartı nVIDIA GeForce DDR3 NVidia GT540M Harici 1Gb
Ekran Özelliği 15.6" / 1366x768 HD LED backlight,Color-Shine (Glare-type),Asus Splendid Video Intelligent Technology



Sürücüler Sabit Disk Hızı 5400 RPM
Hard Disk (Sabit Disk) (GB) 500 GB
Optik Sürücü Optik Blu-Ray Okuyucu[sx-077v modeli için] / DVD Yazıcı Combo


Bağlanabilirlik Bluetooth Var
Dahili 3G Modem Yok
Ethernet 10/100/1000 Gigabit Ethernet Lan
Fax Modem Yok
Firewire Yok
Hdmi Var
Wireless WiFi 802.11b/g/n
Usb Sayısı 1 adet USB 3.0 + 3 adet USB 2.0


Sistem Özellikleri Chipset Intel
Kamera Var
Klavye Türkçe Q Numerik Klavye, TouchPad[multitouch var]
Marka Asus
Parmakizi Okuyucu Yok
Pil Ömrü 6 Cell Li-ion 1 - 3 Saat Arası Kullanım Odaklı Değişim Süresi


Yazılım İşletim Sistemi Windows 7 Home Premium


Taşınabilirlik Ağırlık 2.71 KG


Asus'un yenilerde piyasaya sürdüğü orta-üst seviye denilebilecek bir dizüstü.
Halihazırda bildigim kadarıyla iki modeli var:sx-062v ile sx-077v
Bu iki model arasındaki tek fark Blu-RayDisc okuyucu(yazıcı degil).
Eksen'den bu hafta aldım, kullanıyorum mutluyum dolar yükseldi bu hafta biraz daha yükselmis fiyatı

Ekran kartı performansı
5730 düzeyinde. İki oyun deneyebildim yalnızca, evde olmam ve internetin kotalı olması dolayısıyla. Ara tatil sona erince okulda interneti somurme operasyonu vesilesiyle oyun performanslarını ve ekran goruntulerini eklemeye calısıcam.
Denedigim oyunun biri FarCry 2, UltraHigh - 1366x768 - 4X AA 22-26 fps civarında dolasıyor.




Digeri GTAIV-EFLC idi, 17-23 fps arası tüm ayarlar "High" ve 'distance'lar 60 iken 1366x768 de. [fraps kullandım]

Batarya suresi
Acıkcası beni tatmin etmedi tam dolu sarjla GTAIV yalnızca 1 saat 5 dakika kadar oynayabildim.Yalnızca müzik dinlenirse 2 saatten uzun gidiyor,bekleme durumunda 3 saati geciyor.

Ses sistemi
Müzik diyince, Bang&Olufsen ICEpower teknolojisi kullanılmıs hoparlörler icin, diger dizüstülerin arasından sıyrılıp hafifce üst sıralara cekmis kendini.Bir dizüstü icin beni tatmin etti sesi dinledigim tarz saglam sistemler gerektirse de(trance) keyifle dinleniyor.

Kasası
Cok saglam duruyor gercekten gerek gorunus olarak gerekse dokundugun zaman hissettiyor kendini.

Agırlıgı
Bu ekran boyutundaki dizüstülerle asagı yukarı aynı belki 100-200 gram kadar hafif denilebilir.


İşlemci
Intelin 2. nesil işlemcilerinden Sandy Bridge ailesinden i7-2630, 2.0 ghz hızında çalışıyor ve notebookcheck.com un testlerine gore superPi 647 sn de tamamlanmıs. i7-740QM in 816 sn de tamamlasıyla kıyaslanmıs yani asagı yukarı(yalnızca bu testle kesin sonuca varılamaz ama) %20 kadar bi performans artısı var denilebilir yeni nesilde.
Son dakika: Bu işlemci soketine sahip bütün anakartların sata2 portunda zamanla performans kaybına yol acan bi soruna sahip oldugu ortaya cıktı gelismeleri takip edin ve simdilik bu anakartları dolayısıyla bu işlemciye sahip dizüstüleri almayın!

Sıcaklık
1 saat kadar ,nternet kullanımından sonra havalandırmadan fanın ufledigi hava 36 derece idi.Klavyenin sol üst kısımları 31 derece sag alt kısımları ise 29 derece civarıydı.
Entegre ekran kartı yüklüyken fan 38 derece üflüyordu, harici ekran kartı devredeyken de 58 derece idi uflenen havanın sıcaklıgı.




Bu dizüstünü düşünenlerin sorularını cevaplamaya calısacagım bu konuda umarım yardımcı olurum..
13 yıl
2 yıllık servis maceram hala devam ediyor yok mu akıl verecek daha ne yapayım?!
quote:

Orijinalden alıntı: karavanasam_03

3 hafta önce telefonu şarj etmek için prize taktım ve şarj olmadı yani ekranda şarj oluyor ibaresi çıkmadı ve ben de telefonu aldığım yere adaptörle birlikte gittim.Daha sonra oradaki personel başka adaptörler denedi fakat yine olmadı ve en iyisi telefonu servise verelim dedik.Zaten fatura yanımdaydı, servise göndereceğimiz formdan şarj olmuyor ibaresini işaretleyip telefonu gönderdik.
2 hafta sonra telefon bayiye geldi.Servisin gönderdiği raporda ''telefonunuzdaki temassızlık sorunu giderildi,güncel yazılım yüklendi'' yazıyordu.Telefonu aldım ve hemen eve gidip şarj oluyor mu diye baktım.
Fakat yine şarj olmuyordu.Diğer gün tekrar telefonu aldığım bayiye gittim ve telefonu önceki gün teslim aldığım adama 'abi bu yine şarj olmuyor' dedim.Adam beni tanıdı.''Servis niye böyle yapıyor tamir etmeden geri veriyorlar biz arada kalıyoruz'' dedi ve tekrar form doldurdu.Forma bu sefer yine şarj olmuyor ibaresini işaretleyerek''bu telefonu 2. kez aynı sorunla gönderiyoruz, eğer sorun çözülemeyecekse kullanıcı değişimini istiyor, lütfen iyi bakın'' yazdık ve gönderdik.Gönderdikten 1 hafta sonra yani bugün bayiden bi telefon geldi ve telefonunuz yere düşmüş şarj kısmında kopma varmış tamir için 200 LİRA fiyat biçilmiş dediler!!Bu fiyat telefonun sıfırının fiyatının yarısı!!!
Ben şok olmuş durumdaydım.Çünkü 10-20 lira falan deseler yaptırabilirdim ama telefon takır takır çalışıyor sadece şarj olmuyordu ve bunun için 200 LİRA mı istiyorlardı.Hem de ilk gönderdiğimde böyle bişey dememişlerdi.Biz forma 'kullanıcı değişimini istiyor''yazdık diye 200 LİRA mı istediler.
Ben şimdi şöyle düşünüyorum.Bunlar telefonu yapamadılar ve oraya değişimini istiyor yazdığımız için bunu kullanıcıya mãl ediyorlar.Çünkü aradan sadece 1 gün geçince ben 2. kez gönderdim yani telefonla ilgili bi işlemim olmadı.
Yani bunlar demek istiyorlar ki 200 lira versin biz de tamir etmiş gibi yenisini verelim eski kapağı da taktık mı yuttururuz olur biter.
Biz servisi aradık fakat ordaki bayan sürekli bişeyler zırvaladı. Biz''telefonu kabul edemeyiz tüketici mahkemesine başvuracağız'' deyince, elimden bişey gelmez bu servis heyetinin kararı, dedi.Onlarla görüşemez miyiz dedik olmaz dedi.

Telefonum 6233.

Şimdi benim bu durumda ne yapmam gerekiyor.Mahkemeye mi başvurayım bir yerlere durumu e-postayla bildireyim mi(bu yer neresi olmalı)?
Yani ne yapayım?





Evet arkadaşlar hikayem böyle başladı.Buradan sonra ayıplı ürünü 1 sene daha kullandım, ümidim kesilmişti çünkü.Tüketici mahkemesine de başvurmuştuk fakat bize dönmemişlerdi.

Bir gün tüketici mahkemesinden bir karar geldi ve bu karar bize bi' ümit verdi.Kararın gecikmesinin sebepleri ile birlikte ürünü incelediklerini ve ürünün imalat hatalı olduğunu belirlediklerini söyleyen bir kağıt tomarı. Biz de bunu alıp telefonu aldığımız yere gittik.Onlara da karar ulaşmış.

Daha sonra bir hevesle telefonu servise gönderdik yine(teleservice arvato)[tarih 24.03.2009].Onlar da onarım işlemini başlattıklarını söylediler.Bir ay oldu telefondan haber yok.Servisi aradık ve telefonun onarımının mümkün olmayacağını ve değiştirmek için işlem başlattıklarını bunun da bir hafta daha süreceğini söylediler.Tamam dedik bekleyelim.1 hafta oldu aradık ve telefonun türkiye stoklarında kalmadığından avrupadan getirileceğini söylediler ve biraz daha zaman alabilir dediler.

Biz tabi tamamen ümidi kesmiştik fakat böyle bir karar gelince ve bizde ümit oluşunca beklemek sorun olmadı.1 ay daha geçti biz bir kaç kere daha aradık bu zaman döneminde ama telefonun hala ellerine ulaşmadığını geveleyip(!) durdular.Okullar kapandı hala en ufak bir gelişme kaydedemedik ve tüketici mahkemesine bir dilekçe daha yazdık.Dilekçede para iadesini istediğimizi belirttik ki ellerinde yoksa telefon parayı alalım para da mı yok yani!.Ama anlaşılan paraları da yokmuş ki bugün tarih 04.09.2009 ve hala hiç bir gelişme yok.

Biz bu dönemde boş durmadık tabi her hafta 0212 337 17 17 numaralı danışma hattını aradık durduk ve her hafta aynı şeyleri zırvaladılar.Yok işlemdeymiş yok para iadesi işleme konmuşmuş yok yine onarımı gündemdeymiş değişsinmiş ellerinde değilmiş tam 6 ay daha bizi böyle oyaladılar ki hala arıyoruz danışma hattını ve her arayışımızda sövmemek için zor tutuyoruz kendimizi(babam ve ben).Ne yazıkki İstanbul'da değiliz ve gidip bi' kaçını iş çıkışı tekmelemedik fakat sorunun çözümü de burada yatıyor sanıyorum(!!).Her arayışımızda aynı şeyler bizim paramızı iade etmeleri için ne yapmamız gerek bir türlü çözemedim hala vermemekte kararlılar ve forumda okuduğum kadarıyla bir kaç kişinin parası bizim gibi 6 ay uğraşmadan ellerine geçmiş neden bize böyle bir muamele var anlayamıyorum.Ben bu doluluk düzeyine 1 ayda geldim normalde 3 ay önce aramaya başlamıştık ve tatlı dille telefonun durumunun ne olduğunu soruyorduk fakat tatlı dil de işe yaramıyormuş anlaşılan.

Şu mübarek ramazanda cuma günü yok mu bir Allah'ın kulu kardeşim şöyle yap ki işlem hallolsun diyecek.İlk çıktığı vakitler ben bu telefonu 580 liraya almıştım ve zengin bir aile olmadığımızdan yahu boşver para onların olsun diyemiyoruz.

Yardım edin arkadaşlar biraz yol gösterin lütfen.
14 yıl
Nokia SDK(software development kit) s40.6 yayımlandı ama...



Evet nokia sdk nın yeni versiyonunu yayımladı buradan eski ve yeni versiyonlara ulaşabilirsiniz.
Benim anlamadığım daha doğrusu bilmediğim ve öğrenmek istediğim nokta ise eski versiyonlu telefonlara bu yeni versiyonların yüklenip yüklenmediği,bilgisi olan var mı?
Benim 6233 e(s40 v3 sp1 di sanırım) bu yüklenir mi mesela?
Ya da bu uygulama yalnızca bilgisayar için telefonda işlem yapmamızı kolaylaştıracak bir yazılım mı?
15 yıl
Sistemimi yeniliyorum-Yardım-
@cagann arkadaşımızın önerisi üstüne sistemimi yenilemeye karar verdim. Sistemimi satın alacak birini buldum (150 liraya belki biraz daha para koparabilirim).
Şimdi aklımda bir sistem var onun üzerine yorumlarınıza ihtiyacım var biraz da aciliyeti var çünkü yarın akşam alacağım ve öğlen dershanede olacağımdan yorumlarınızı okuyamayabilirim.

AMD -Athlon-x2-dual4800-2.5 ghz-1mb
Asustek-m2n-n430-DD2Lan
1gb-dd2-667 mhz kingston
palit 8600gt-sonic(128bit)256 mb
200gb samsung-7200-sata 2-8mb


kdv dahil 535 dolar fiyat verdiler.Bu fiyatın üstüne çıkmadan başka sistem önerileriniz varsa alabilirim veya uyumlu olmayacak parça varsa başka önerileriniz neler.
Şimdiden teşekkürler
15 yıl
Nokia İzmir Servisine Ban!!! Lütfen Yardımcı Olun
3 hafta önce telefonu şarj etmek için prize taktım ve şarj olmadı yani ekranda şarj oluyor ibaresi çıkmadı ve ben de telefonu aldığım yere adaptörle birlikte gittim.Daha sonra oradaki personel başka adaptörler denedi fakat yine olmadı ve en iyisi telefonu servise verelim dedik.Zaten fatura yanımdaydı, servise göndereceğimiz formdan şarj olmuyor ibaresini işaretleyip telefonu gönderdik.
2 hafta sonra telefon bayiye geldi.Servisin gönderdiği raporda ''telefonunuzdaki temassızlık sorunu giderildi,güncel yazılım yüklendi'' yazıyordu.Telefonu aldım ve hemen eve gidip şarj oluyor mu diye baktım.
Fakat yine şarj olmuyordu.Diğer gün tekrar telefonu aldığım bayiye gittim ve telefonu önceki gün teslim aldığım adama 'abi bu yine şarj olmuyor' dedim.Adam beni tanıdı.''Servis niye böyle yapıyor tamir etmeden geri veriyorlar biz arada kalıyoruz'' dedi ve tekrar form doldurdu.Forma bu sefer yine şarj olmuyor ibaresini işaretleyerek''bu telefonu 2. kez aynı sorunla gönderiyoruz, eğer sorun çözülemeyecekse kullanıcı değişimini istiyor, lütfen iyi bakın'' yazdık ve gönderdik.Gönderdikten 1 hafta sonra yani bugün bayiden bi telefon geldi ve telefonunuz yere düşmüş şarj kısmında kopma varmış tamir için 200 LİRA fiyat biçilmiş dediler!!Bu fiyat telefonun sıfırının fiyatının yarısı!!!
Ben şok olmuş durumdaydım.Çünkü 10-20 lira falan deseler yaptırabilirdim ama telefon takır takır çalışıyor sadece şarj olmuyordu ve bunun için 200 LİRA mı istiyorlardı.Hem de ilk gönderdiğimde böyle bişey dememişlerdi.Biz forma 'kullanıcı değişimini istiyor''yazdık diye 200 LİRA mı istediler.
Ben şimdi şöyle düşünüyorum.Bunlar telefonu yapamadılar ve oraya değişimini istiyor yazdığımız için bunu kullanıcıya mãl ediyorlar.Çünkü aradan sadece 1 gün geçince ben 2. kez gönderdim yani telefonla ilgili bi işlemim olmadı.
Yani bunlar demek istiyorlar ki 200 lira versin biz de tamir etmiş gibi yenisini verelim eski kapağı da taktık mı yuttururuz olur biter.
Biz servisi aradık fakat ordaki bayan sürekli bişeyler zırvaladı. Biz''telefonu kabul edemeyiz tüketici mahkemesine başvuracağız'' deyince, elimden bişey gelmez bu servis heyetinin kararı, dedi.Onlarla görüşemez miyiz dedik olmaz dedi.


Şimdi benim bu durumda ne yapmam gerekiyor.Mahkemeye mi başvurayım bir yerlere durumu e-postayla bildireyim mi(bu yer neresi olmalı)?
Yani ne yapayım?
15 yıl
6230i mi S75 mi?
arkadaşlar babam telefon alacak 3-4 sene kullanır rahat.babam için kasa kalitesi sesinin yüksek çıkması gibi şeyler önemli kamerası fazla iyi olmasa da olur,babamın gönlü 6230i de ama radyo ve ekran çözünürlüğüne 30 milyon vermek mantıksız gibi geldi tabi aklıma gelmeyen bir kaç özellik daha varsa(servis hizmeti siemensin avrupada satışının durması gibi )
kısacası hangisi, neden?
15 yıl
400-200 YTL Telefon Tavsiyesi...
Arkadaşlar babam telefon almayı düşünüyor.Bi mağazaya 6230i gelmiş 395 ytl.Babam iyi telefon diyor almışken de 4 yıl kullanır herhalde.
babama o telefona takılmamasını söyledim ama o fiyatta yüksek ses çıkarabilen sağlam kasalı(babam ara sıra kafası bozulunca yere atar teli ) klasik ama güzel bi tasarımı olan başka hangi telefonlar var SE Motorola Siemens her türlü telefon tavsiyesine açığız.benim kafamda S75 vardı
yardımlarınızı bekliyorum...
15 yıl
Ekran kartı alacam f/p oranı en yüksek ekran kartı?
Arkadaşlar ekran kartı alacam en fazla 200 ytl lik bi bütçem var. 256 MB ya da 128 MB lık kartları ve bu kartların fiyatlarıyla oyunlarda gösterdikleri performansları yazar mısınız. Bu bölüme hiç takılmadığım için merakım da yoktu hiç bi bilgim yok ekran kartları hakkında şimdiki ekran kartım GeForce mx440...
sistemim: 2.66 ghz işlemci,256+512 MB ram...

e tabi size göre en iyi f/p oranına sahip ekran kartını da yazmayı unutmayın
15 yıl
Nokia'nın yeni multimedya harikası : N76
Nokia N76 ile Multimedya Deneyimi





Mobil iletişim ve multimedya cihazlarında dünya devi Nokia’nın yeni Nokia N76 multimedya bilgisayarı, kapaklı zarif tasarımı, kapağın üzerindeki özel tuşları ve ekranıyla, zengin multimedya içeriğine farklı bir tarz kazandırıyor. Nokia N76 ile, multimedya bilgisayar, teknoloji ve tasarım bir araya gelerek bu alanda bir devrim yaratıyor.

Finlandiyalı mobil iletişim cihazları devi Nokia, Nseries ailesine yeni katılan zarif multimedya bilgisayarı Nokia N76 ile, Nokia Nseries deneyimini daha şık tasarımlı bir gövdede sunuyor. Teknoloji ve dizaynı buluşturan yeni multimedya bilgisayarı Nokia N76, bu kategorideki cihazların tasarımında bir devrim yaratıyor. Dünyaca ünlü Nokia Nseries özelliklerini ve deneyimlerini en kaliteli malzemelerle sunan Nokia N76, farklı çizgisiyle tüm dikkatleri üzerinde topluyor.

Nokia yetkilileri, bu yeni multimedya bilgisayarı hakkında şunları ifade ediyorlar: “Nokia N76’yı tasarlarken Nokia Nseries’in sunduğu temel deneyimlerin hiçbirinden taviz vermek istemedik. Teknolojinin her zaman en yakın takipçisi olan Nokia Nseries kullanıcılarına, akıllı ve eğlenceli multimedya özelliklerini, kullanımı kolay ve son derece şık bir gövde içinde sunmayı hedefledik.”

Tarz ile kaliteli malzemeleri kusursuz şekilde bir araya getiren Nokia N76, kullanıcılara daha geniş bir multimedya deneyimi sunuyor. Yeni Nokia N76’nın müzik, video, fotoğraf ve İnternet özellikleriyle, kullanıcılar diledikleri gibi yaratıyor, üretiyor ve İnternet’e bağlanıyorlar.

Müzik dehası
Nokia Nseries’in sunduğu müzik deneyiminin tutkunları, Nokia N76’nın kapağındaki hızlı erişim tuşlarıyla, cihazın kapağı kapalı olduğunda da müziğe kolayca ulaşabiliyorlar. 1500 şarkıya kadar müzik saklama kapasitesiyle Nokia N76, standart 3,5 mm kulaklık çıkışı ve uyumlu Windows Media DRM ile desteklenebiliyor.*

İnternet’te keyifli turlar
16 milyon rengi destekleyen 2,4” renkli ekran manzara moduna getirildiğinde, Nokia N76 ile İnternet’te kolayca sörf yapılabiliyor. Mini Map özellikli Nokia Web Browser ile web sayfalarında hızla ve kolayca dolaşılabiliyor. Kullanıcılar, araştırma, alışveriş ya da paylaşım için sıkça ziyaret edilen Flickr ve Amazon gibi popüler İnternet hizmetlerine de rahatça ulaşıyor.

Nokia Mobile Search’ün yerel hizmetleriyle restoranlar, barlar, mağazalar ya da akla gelen her yer, dilediğiniz an ve dilediğiniz yerde avucunuzun içinde oluyor.** Aranan her yer, online haritada görülebiliyor ve tek bir tuş hareketiyle aranabiliyor.

“An”ı yakalamaya hazır mısınız?
Nokia N76’nın kapağındaki kolay erişim tuşlarıyla, yakalanmak istenen “an”lar, cihazın kapağını açmaya gerek kalmadan ölümsüzleştirilebiliyor. Çekilen görüntüleri paylaşmak için, Flickr gibi online fotoğraf paylaşım sitesine görüntüleri yüklemek de mümkün oluyor.

Nokia N76’nın 2,0 megapiksel (1600 x 1200 piksel) çözünürlüklü kamerasında çekilen görüntüler, 2.4” genişliğindeki ekranında izlenebiliyor. Bunlar daha sonra hareket halindeyken bile düzeltebiliyor ya da uyumlu bir bilgisayara aktarılabiliyor. Hatta Adobe Photoshop Album Starter Edition ile yaratıcılığın sınırları zorlanabiliyor.

Size özel
Nokia N76’ya eklenen yeni hizmetleri ve yazılımları görmek ve seçilen diğer uygulamaları güncellemek için Download! uygulaması kullanılabiliyor.** 2GB’yi aşan genişletilebilir hafızasıyla Nokia N76 multimedya bilgisayarı, yaşam biçiminize en uygun hale geliyor.***

Symbian işletim sistemi üzerinde S60 3rd Edition yazılım ile çalışan Nokia N76’nın, 2007’nin ilk çeyreğinde piyasaya sunulacağı belirtiliyor.....






yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle