MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
J

Çavuş
03 Temmuz 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
0 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
J
13 yıl
Tömermi yoksa American kültürmü?
Herkese selam arkadaşlar ingilizce kursuna yazılacağım bu iki kurs arasında tercihimi kullanacağım ... siz hangisini önerirsiniz ?

bide bu kursların verdikleri sertifikalardan hangisi daha geçerlidir yada böyle bir kavram varmıdır yok bilmem tömerin sertifikası daha çok iş görür gibi yada American kültürün verdiği sertifika arasında ne gibi farklar vardır eğer ayrdım ederseniz sevinirim karar vermek için fazla zamanım yok...şimdiden saolun ...
J
13 yıl
Pc de ve seslerde takılmalar yardım lütfen...
Herkese selamlar ...

Sorunumun başlangıcı windows sp3 ü kurduktan sonra olmaya başladı sp3 ü kurdum pc ye winapta şarkı dinlerken şarkıda takılmalar cızırtılar windows açılışındaki seste bile cızırtılanma oluyordu ... sistem geri yüklemeyi kullandım gene sorun çözülmedi ... formatı denedim formattan sonrada gene seslerde takılmalar bazende daha önce yaşamadığım mause imlecinde bile takılmalar olmaya başladı pc yoğun çalıştığında daha çok bu takılmaları görmekteyim Bunun nedeni sizce ne olabilir nasıl çözebilirim? daha önceden böyle bir sorunum yoktu bnm tek yürüttüğüm fikir işlemcinin çok ısınmasından kaynaklanabilirmi acaba yardımcı olursanız sevinirim ...
J
14 yıl
8800 gts donma
arkadaşlar ilk aldığımda olmayan bi sorun akrtı cumartesi günü aldım oyun oynarken ekran donuyo ve mavi bi ekran geliyo bişeyler yazıyo hemen geçiyo ve

pc res atıyo kendiliğinden başka topiclerde kartımın ısısının fazla olduğundan bahsetmiştim bu sorun neden olabilir gigatekten aldım değiştirirlermi alalı daha

2 gün oldu bi karta bu kadar para verip bide bu kadar sorun yaşamak aşırı derecede moralimi bozdu..
J
14 yıl
xfx 8800 3dmark05 ....
Arkadaşalar sistemim şu

işlemci
intel piv 945 - soc 775 3.40 ghz dual core 8 boxed orj k 64 bit 2 mb
anakart
Asus p5pl2 intel chip dual core soc 775 ddr2 sata 800m ses+ vg
ekran kartı
xfx 8800 gts
ram
1 gb ddr2 ram kingston
harddisk
160 gb.samsung seagate 8 mb cache(7200)
kasa
ATX lasa piv ( codegen 6054 .4046)

ekran kartını daha 2 gün önce aldım ve performansını ölçmek için 3d mark 05 i yükledim ve çıkan sonuç --9775-- sizce bu sisteme göre normalmi yoksa ekran kartında bi sorunmu olabilir...1 gün öncede burda ısısının fazla olmasıyla ilgili bi topic açmıştım kart sizce sorunlu olabilirmi daha 2 gün oldu değiştirme şansım var yardım ederseniz sevinirim şimdiden saolun...
J
14 yıl
xfx 8800 gts yardım lütfen..(((
arkadaşlar bugün xfx 8800 gts aldım pc ye taktık ama aşırı asınıyo gibi geldi elimi koyduğum zaman yakıyo resmen bu durum normalmi yoksa powerim felanmı yetersiz acil yardıma ihtiyacım avr powerımda 2 ay önce aldım antec 480 W 100 ytl vermiştim powerada eğer bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim kart yanacak diye korkuyorum vallahi ....okadar para verdim
J
14 yıl
e6300 ile 3.4 arasındaki fark...
herkese selam arkadaşlar ben 3 ay önce intel 3.4 işlemcili bi pc aldım e6300 den cidden haberim yoktu bunu tavsiye ettiler geçen fiyat farkına baktığım zaman 30 dolarlık felan bi fark var aralarında sizce performans olarak aralarında çok fark varmı merak ediyorum ?
J
14 yıl
frisbyy
mrb arkadaşlar tembel bi insan olmam dan kanaklanan araştırmama gibi bi huyum var bu sefer bide sizlere sorayım 400 W frisby ye 24 dolar artı kdw dediler yeni modelmiymiş neymiş siz nedersiniz sizce nasıl ha bide 50 mil luk bütçeyle sizce hangi power splayları alabilirim şimdiden teşekkürler ...
J
14 yıl
Pc res atıyor?
herkese merhaba cvp alamadım soruma tekrar sorayımd edim pc kendi kendine durduk durduk yere res atıyodu bi ara o kesildi geçenlerde nfs carbon adlı oyunu yükledim oyunu açarken daha bişey çıkmadan pc kendini resliyo oyundan olamaz başkasınada yükledim oyunu sizce bu problem neden olabilir güç kaynağından dediler aslı varmıdır varsa aşağıdaki sisteme nasıl ve ne marka güç kaynağı önerirsiniz?


işlemci
intel piv 945 - soc 775 3.40 ghz dual core 8 boxed orj k 64 bit 2 mb
anakart
Asus p5pl2 intel chip dual core soc 775 ddr2 sata 800m ses+ vg
ekran kartı
256 mb asus x1300 16x pci express
ram
1 gb ddr2 ram kingston
harddisk
160 gb.samsung seagate 8 mb cache(7200)
kasa
ATX lasa piv ( codegen 6054 .4046) 230 V 50 hz

bi sorum daha oalcak bu sistem nasıl sizce kaç sene idare eder değiştirmem gereken parça varmı sizce şimdiden teşekkürler...
J
14 yıl
Sizce nasıl ?
işlemci
intel piv 945 - soc 775 3.40 ghz dual core 8 boxed orj k 64 bit 2 mb
anakart
asus p5pl2 intel chip dual core soc 775 ddr2 sata 800m ses+ vg
ekran kartı
256 mb asus x1300 16x pci express
ram
1 gb ddr2 ram kingston
harddisk
160 gb.samsung seagate 8 mb cache(7200)


dostlarım sizce bu sistem nasıl ? kaç sene idare eder beni ? bide bunun ederini lütfen bilenler yazsın?

bi sorun daha oalcak nfs carbonu yükledim bugün ve oyuna girerken pc kendi kendine res atıyo bu sizce neden kaynaklanabilir? bi kaç kişiye sordum power splaydan dediler benim kasanın üstünde 230 V yazıyo sizce ondanmı cvp verenlere şimdiden teşekkürler bb...;)
J
15 yıl
bilgisayar takılıyor ???
meraba herkese sorunumu anlatıyım hemen pc de cod2 oynarken pc dondu ve res attıktan sora windows loading çubuğundada dikkatimi çekti pc çok yavaşladı acamayip geç açıldı mause takıla takıla ilerliyo şu an ve rasgele bilgisayarım özelliklerden baktım cpu yazmıyo orda sadece 512 ram yazıyo işlemcininde yazması gerekmezmi??? herneyse bu arada ses kartınada ulaşılmıyo pc de neden oldu hiç anlamıyorum sorunuda tam olarak bilemiyorum tek bildiğim mausenin takıla takıla ilerdiği şu an ve acayip yavaşladı pc neden olabilir lütfen yardım istiyorum ???şimdiden teşekkür ederim;)
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.