Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
M

Teğmen
29 Ekim 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
21 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
M
4 gün
Enpara'dan Paribu'ya Para Gönderiliyor mu.?

Yapı krediden masrafsız hallede biliyordum ancak bugünden itibaren 5₺ yollama ücreti almaya başladı. Enpara almıyor diye biliyor eft havale ücreti bu sebepten gönderimlerimi artık buradan yapmayı düşünüyorum.

M
2 hafta
Kamera koruyucu lensler görüntü kalitesini düşürüyor mu

Bütün kamera ya cam şeklin de takılan değil de her bir kamera’nın üzerine takılan bu camların görüntü kalitesi üzerin de negatif bir etkisi’nin olup olmadığını merak ediyorum. Deneyimleyen arkadaşlar aydınlatırsa seviniriz.

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https%3A%2F%2Fimg.donanimhaber.com%2Fupfiles%2F2160490%2Fade0b38b-a79f-42d9-95dd-7ffedf3c9a7c.png&t=0&width=480&text=1
M
5 yıl
Platinum 10 GB Paketi Hakkında
**Normalde 10 gb internet ama platinum yeni gelen müşterilerine 5 gb 12 ay boyunca hediye

Bence çok avantajlı güzel bi paket olmuş almayı düşünüyorum. Faturasız kullanıyorum turk telekom 49tl 8 gb 1000 dk 1000 sms şuan kullandığım paket ama memnun değilim. İnternet çok hızlı bitiyor, internet yavaş bazen tel çekmiyor turk telekom yani fazla bir şey beklememek lazım.

Bu paketi hali hazırda kullanan arkadaşlar düşüncelerini yazarlarsa memnun olurum birde sormak istediğim bi kaç soru var.

**Hiç Faturalı Kullanmadım, faturalıda dikkat etmem gereken şeyler var mı ?

1.Paket bitince akıllı durma özelliği varmı
2.Fatura fiyatı 79 tl her ay değişir mi yoksa hep aynı fiyat üzerinden mi gelir paketi aşmadığım sürece
3.Salla Kazanı bu pakettede kullana biliyormuyuz





M
5 yıl
NİKE HURACHE RUN ULTRA KULLANANLAR BURAYA
Arkadaşlar almayı düşünüyorum bu ayakabıyı beyazını kulanan var mı sağlamlığı rahatlığı nasıl çabuk kirleniyor mu ?
M
5 yıl
NİKE HURACHE RUN ULTRA KULLANANLAR BURAYA
Arkadaşlar alıcağım bu ayakabıyı ama kullanan arkadaşlarda. Almadan önce bir fikir edinmek istedim rahatlığı sağlamlığı nasıl bilgilendirirseniz sevinirim
M
5 yıl
Ttnet yalın adsl 8/16 mbit internet önerileri ?
Arkadaşlar alabiliceğim en yüksek 14 mbit miş alt yapım okadar destekliyormuş 16 mı alayım direk yoksa 8 mi 8 kullandım daha önce 2 yıl fena degildi ama 16 yıda denemek istiyorum kopmalar vs olur mu yalın alıcam bildiğiniz kampanyalar var mı ? Ve 1 yıllık taahaddütlü bildiğiniz bu tarz kampanyalar var mı ?
M
5 yıl
Turkcell faturalı paket önerileri
Arkadaşlar faturalı hiç kullanmadım şu yaşıma kadar sebebi çevremden aldığım duyumlar fatura 50 tl ise 100 tl gelmesi gibi tek korkum bu size sormak istediklerim şunlar uzun zamandır faturalı kullanan arkadaşlar bana 7,10 gb arası yeterli interneti yoğun kullanıyorum böyle interneti bol bi paket lazım aylık 50 tl verebilirim aylık fiyatı sabit olan bi paket önerirmisiniz birde bi turkcell bayiye gitsem faturalı hatta geçmek istiyorum desem seçtiğim bi paket var onun üzerinde indirim yapıyorlar mı mesela paket 70 tl 50 yaparlar mı bu sadece bi örnek güzel yorumlarınızı bekliyorum
M
5 yıl
GNÇ TURKCELL 5+5 kullanan arkadaşlar bakabilir mi !
Arkadaşlar türk telekomdayım şuan kullandığım paket 25 tl ye 4 gb 750 dk 1000 sms ama internet çok gidiyor turkcelli denemeyi düşünüyordum uzun zamandır gnçturkcellde bi kampanya var 5+5 pek mantıklı gelmiyor bana bu kampanya ama denemekte fayda var benim sormak istediğim asıl 2 soru var 1 bu kampanyada internet kullanımı nasıl 1 ayı rahat çıkartıyormusunuz 2. 40 45 tl faturasız interneti bol konuşması az olsada olur sms de aynı şekilde bu tarz bi tarife arıyorum
M
5 yıl
Süperonline internetim 7 gündür yok acil yardım dostlar
Arkadaşlar merhaba ben 1 marttan beri superonlineden internet almaktayım ama sadece 2 tam gün kullana bildim 7 gün internet yoktu bana müşteri hizmetleri portlardan kaynaklı olduğu söylendi doğru da olabiliceği kaanatimdeyim neden derseniz ben ttnet kullanıyodum bundan önce sonra superonlineye geçtim ama eve gelen ekip sadece modemi takıp gitti benim port hala ttnete mi bağlı acaba diye düşünüyorum bu yüzden internetim gelmiyor olabilir mi ? Yada sizin paylaşa biliceğiniz bir şey var mı benimle yeni aboneyim ve canım aşırı derece sıkkın kapatıcam eyer pazartesine kadar hal olmazsa mecbur 250 tl verip :/ bu arada sadece wlan ışığı ve power ışığı yanıyor başka ışık yanmıyor ttnetteyken hiç internetsiz kalmamıştım superonlineye geçince oldu 8 mbit yalın adsl 75 gb 62 tl olanını kullanıyorum
M
5 yıl
Arkadaşlar lütfen acil bi bakarmısınız !!!
Ya arkadaşlar benim telefon değişti apple de eski telefonumda ios 9,3,5 yüklüydü çok çok akıcıydı bu bana yeni verdikleri telefon ios 10 da akıcı bir sorun yok ama ios 9,3,5 yüklediğimde takılmalar kasılmalar oluyor sebebi nedir sizce temiz kurulumla yüklüyorum pc den hep
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.