Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
PATLATILAN BALON: 0
BALONLARI KAPAT

Çavuş
05 Ekim 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
37 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
6 yıl
Windows10 ekran kartımı tanımamaya başladı
Merhaba yaklaşık beş gündür böyle, driverları silip yeniden kurdum işletim sistemim güncel. Acaba neyden olabilir? Kafayı yemek üzereyim yardım edin
6 yıl
1 uykum var
2 uykum var
6 yıl
Artık ben de anlatıyorum
Başlamadan önce şunu kısık seste açın




Merhaba herkese. Aranıza 3 ay önce katıldım. Ondan önce misafir olarak 4 yıl kadar takip etmiştim.
Öncelikle ben aşka inanan birisi değildim o güne kadar. Resmen hayatımın içine etti hala da etmeye devam ediyor ama hiçbir şey diyemiyorum. Onu görmek, sesini duymak hem mutlu ediyor hem de acı veriyor.

Sizlere hayatımda inanılmaz değişimlere ve 9 aydır tarifi imkansız acılara sebebiyet veren aşk hikayemi anlatacağım.

Her şey geçtiğimiz sene üniversiteye girmemle başladı. Sınıfın WhatsApp grubu vardı. Bir gün rahatsız olduğu için okula gelememişti. Ama sınıfın grubuna yazmak yerine notları direk benden istedi. Neyse yolladım, teşekkür etti. O günden sonra hep mesajlaştık, o zamanlar konuşmayı başlatan taraf hep karşı taraftı. Bana sürekli sorular soruyordu kendi hakkımda. Bu mesajlaşmalar gitgide arttı. Artık onun yazmasını beklemiyordum, okulda görüştüğümüzün dışında bir de mesajlaşıyoduk tüm gün. Hiçbir şekilde sıkılmazdık birbirimizden. Ama ben o zamanlar bir şey hissediyorum ama ne olduğundan emin değilim. Sadece onunla 1 dakika konuşmak bile hayatımdaki tüm sorunların kafamdan uçmasına yetiyordu.

Bir gün derse geç kalmamla her şey benim için daha da tarif edilmesi zor bir hale geldi. Metrodan indim, bir de ne göreyim karşımda Elif (gerçek adı değil). O güne kadar böyle bir his olmamıştı hiç. Yani nasıl diyeyim kalbim yerinden çıkacak gibi oldu onu görünce. Aynen şu konuşma geçti aramızda:
E: "Aaa! Sen de mi geç kaldın :)"
B: "Evet ya uyanamadım yine."

Beni görene kadar suratı asıktı beni gördüğü anda yüzü güldü resmen hissettim. O anda hiçbir şeyin eskisi gibi olmadığını anladım. Neyse oradan bindik otobüse hala konuşmaya devam ediyoruz ama kelimenin tam anlamıyla 'mal' gibi oldum. Ne dediğini bile anlamıyorum. Otobüsten inince derse girmesek olur mu dedim. O da sen bilirsin dedi. Kafeye girdik birer kahve aldık. Ama gerçekten yoktu böyle bir şey ya. Hayatımda hiç kimseyle konuşurken bu kadar mutlu olmamıştım. Kahveler bitti, ders de araya girince gittik sınıfa. O gece hiç uyuyamadım.
Neyse asıl olaya gelelim bir gece alkol almıştım o anın vermiş olduğu gazla açıldım WhatsApp'ten. Ama planlı değil yani yüzyüze açılacaktım öyle telefonla olmaz biliyordum ama oldu bir kere. Zaten anladı herhalde uykum geldi sabah konuşalım dedi ama dinlemedim.
O gece hiç cevap vermedi. Ertesi gün aradım yine açmadı, sonra bir mesaj geldi, çok şaşırdım ne diyeceğimi bilemiyorum filan hiç yaşanmamış gibi davranalım diye. Tamam demekle yetindim sadece çünkü utanmıştım zaten yeterince. Okulda ve sınıf grubunda konuşuyorduk tabi o kadar samimi değildik ama yani bir şey filan sorunca cevap veriyordu herkesten önce.
Hazırlık bitirme sınavı geldi çattı zaten o kafayla hiç ders çalışmadım ama yine de geçtim bir şekilde. Şimdi birinci sınıftayız. Bu sene daha yakın davranmaya çalışıyor ama elimde olmadan ben soğuk davranıyordum ta ki "artık hayatımdan defol" diyerek WhatsApp dahil birçok yerden engelleyen kız tekrar engeli kaldırana kadar. Yedek durumu filan yok buna eminim sadece o kadar söylediği sözden sonra cesaret edemiyor. Bende de yüz kalmadı artık.
Ne yapsam bilemiyorum. O günden sonra 25 kilo verdim ve tam olarak 95'ten 70 kiloya düştüm.
Bana yaşattıklarından dolayı bu senenin başında iğrenç bir nefret başladı ona karşı içimde ona karşı ama her şey onu tekrar karşımda görene kadarmış.
Ne kadar saklamaya çalışırsam çalışayım olmadı bir türlü sonunda birileriyle paylaşma ihtiyacı hissettim. Okuyanlara teşekkür ederim.

ÖZET: Sarhoşken açıldığım kız ve yaşadığım tarifsiz acılar. Sonunda WhatsApp'teki engeli kaldırıyor.

Edit: Bugün öğlen tekrar muhabbeti kurmaya çalışacağım tekrardan, şans dileyin bana
7 yıl
Forum çöktü yine
Hiçbir konuya giremiyorum ve "anlık bir hata meydana geldi" diyor Citizen neler karıştırıyorsun yine
7 yıl
I hate everything about you
Why do I love you?
7 yıl
2005 model fiesta 1.4TDCI alınır mı?
7 yıl
Psikolojik sorunlar var
Beyler okb ve antisosyal kişilik bozukluğum var ne yapmalıyım
7 yıl
Maksimum 15000tl ye öğrenci için araba
Merhaba en fazla 13000 aslında ama 15000e kadar çıkmaya çalışırım. Benim için yakıtı çok önemli. Opel Astra F güzel araba önceden kullanmıştım ama 8 yıllık arabaya da fazla geliyor o para. Bir de Fiat palio nasıldır? Başka önerilerinize de açığım. Teşekkürler
7 yıl
Yalnızlık ve asosyallik hk.
Ben genelde yalnız takılmayı severim ama başka insanlarla da çok rahat iletişim kurarım. Sizce yalnızlığın asosyallikle bir ilgisi var mı?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.