Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
L

Er
10 Şubat 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
1 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
L
4 yıl
Amerikan park
Arkadaşlar megan 2 aracıma 1 ay önce ayarlı amerikan park taktırdım ama farkında değildim aynalı cam yansımasından gördümki frene basınca sinyal veriyor baglantılar doğru diyor usta ve sorunu bulamıyor neden yapar böyle bişey.
L
6 yıl
ıphone 6s bluetooth
arkadaşlar ıphone 6s bilgisayarımla dosya müzik aktaramıyorum bluetooth ile. pc baglandı dıyor ama telefon baglanmıyor.sonra baska telefonlarla denedım onlarlada baglanmadı nedenını bilen varsa yardım edebilirmi ?
L
6 yıl
G/ Ç HATASI
ACER 5742G PC
BİLGİSAYAR BİRDEN MAVİ EKRAN VERDİ VE DAHA SONRA KAPANDI. TEKRAR AÇTIĞIMDA G/Ç HATASI VERDİ.

BAŞLAT FLN ÇIKMIYOR SADECE SİYAH EKRANDA KALIYOR. YARDIM
AAAAAAAAAAACCCCCCCCİİİİLLLLLL
L
6 yıl
kyk yurtları
arkdşlr bu kyk yurtlarlda kalanlar nasıl rahatmı yoksa kötü mü bn alanyadakinde kalmyı düşnyorum.yemekleri nasıldır kahvaltı akşm yemegi falan bilgisi oln vrmı ?
L
6 yıl
alaaddin keykubat Myo Turizm Ve Otel Işletmeciliği
Altso Myo Turizm Ve Otel Işletmeciliği


aynı yere çıkanlar yaada daha önce okumus olanlar bı bakabılırlermı bılgi amaçlı
L
6 yıl
sizce hangisi arkadşlar kullnanlar varmı
xo-charistamic (xo kirmizi
++Versace Eros
Calvin Klein Euphoria for Men EDT
pour homme 2
hugs boss pure
++Jean Paul Gaultier - Le Male
++Bvlgari Aqva
bunlardn hngisi sizce aarkdslr yorumlarda okuduklrıma göre basına artı (++) işareti koydukarım daha ilgimi çekti
L
6 yıl
acil parffüm öneri aarkadaşlar
arkadaşlar kalıcı kokusu olan insanın üstünde izlenim bırakan hayraan bırkan bi daha koklama istegi getirecek bir parfüm arıyorum kullanıpta memnun kalanlar lüütfn yrdmcı olun :) fiyat 160-170 i geçmese iyi olur
L
6 yıl
laptop önerileri acil
arkadaşlar yeni bir laptop alıcam 10 gün içerisnde filan pc lerle arası iyi olan arkdaşlar yrdm edeblirmi ısınma olmasın kasma filn olmsn oyun oynamk içn degil ama özellikleri yetmesi lazım iş için alıcgım dosyalar filn evrak vb. arkdslar fiyt aaralıgı 1500-2000 arası yardm edenlere şimdıden teşekkür ederim:)
L
7 yıl
ahududu-bögürtlen
arkadşlar ahududu ve bögürtlen reçelleri alıcamda hangisi daha güzel sizce bi kere yemiştim ama baya bi oldu ne yedigimi hatırlamıyorum ama tadı güzeldi sizce hangisi daha agız tadına hitab ediyor
L
7 yıl
yıl sonu balosu acil
arkadaşlar lise son sınıfım ve haliyle bu sene balo yapmayı planlıyorlar ve ben takım elbise giymeyi sevmiyorum tahmin ediyorum ki bi çok kişi belkide hepsi takım elbiseli gidecekler oraya uygun giyim den anlayan arkadaşlar varmı güzel yakışan kombin mesela siyah keten pantolonun üstüne ne gider lütfen yardmcı oln arkadaşlar :)
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.