Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Teğmen
21 Ocak 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
32 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
3 yıl
Arkadaşım işlemcilerin overclock yapılabildiğine inanmıyor
Sınıfta bir arkadaş var. Ben donanımdan anlarım falan dedi. Muhabbet ediyoruz falan konu işlemciye gelince "salak mısın işlemci overclock mu edilir?" dedi. Ben şaşırdım tabi. Internetten onlarca makale gösterdim ama inanamadı nasil doğru yola çekerim bu arkadaşı bu arada csb değil ciddi ciddi inanmıyor boyle bir şeyin olduğuna sadece gpu oc edilir diyor.
4 yıl
Şu oyunu bulma konusunda yardımcı olabilecek var mi
5-6 ay önce bir oyun videosu görmüştum. Robotlar birbirine ateş ediyordu ve isabet ettirdiginiz kısım sizin vücudunuzda buyuyordu. Yani robotun bacağına vurdukça sizin bacaginiz buyuyordu. Oyun alpha sürecindeydi. Bilen varsa oyunu yardımcı olursa sevinirim
6 yıl
Konu dışında neden bu kadar ziyaretçi var ?
Ne yapiyo 4500 kişi bu kadar troll dolu bi forumda ?
6 yıl
Eğitim hakkına sınırlama getirilmeli.
Şimdi sert tepkiler alacağımı biliyorum ama artık dayanamadım.Benim fikrime gore çeşitli testlerden geçen çocuklar zeka türüne göre okullara gitmeli.Mesela adam matematik zekası gelişmiştir fen liselerine yerlestirilir.Ama adamin zaten okuma isteği yok saçma salak anadolu lisesi yerine meslek liselerini gerçekten mesleki anlamda iyi eğitim veren yerler yap gerekirse motor ustası tut ona anlattir ama çocuk ordan çıktığında gerçekten bir mesleği olsun öyle diplomalı işsizlerden olmasın.

Gelelim üniversitelere,şimdi tüm üniversiteler gerçekten bilim yuvası olmalı adam sınavlara gelip diploma almamalı.Üniversitelere sadece %10 dilimindeki öğrenciler girsin.Öğretmenleri teşvik amacli maaş zammı gelsin ama öğretmenlerde çok sıkı denetlensin.Ögrenciyi ölçmeye yönelik sınav deilde farklı bir sistem gelsin.Kendimden biliyorum bizim için her şey test çözüp ezber yapmak olmuştu.İyi bir liseye gitmek için bu ikisini yapmazsan gidemiyodun.

Neyse benim gözümde ülkedeki saçma politik tartışmalar yerine derhal eğitime canla başla sarilmalilar bunu muhalefette yapmalı yoksa tek bir düşünce sistemine gore eğitim sistemi oluşur.Bide gençler olabildiğince televizyon ve internetteki ahlak dışı ve gereksiz şeylerden uzak tutulmalı.Burdada RTUK devreye giriyor.Neyse uzun yazdım ama bence ülkenin gelecek nesle bağlıyken eğitimin bu kadar boş bırakılmaması lazim.Ülkenin kalkinmasi için eğitim sistemi derhal duzelmeli bence.İyi forumlar,iyi akşamlar.

Edit:İmla
6 yıl
İ3 4160+r9 280 mi i5 4460+r7 260x mi ?
Oyunlarda 280 daha iyi performans veriyor ama i3 iki çekirdekli olduğu için kararsizim sizce hangi ikiliyi secmeliyim ?
6 yıl
İ3 4160+r9 280 mi i5 4460+r7 260x mi ?
Oyunlarda 280 daha iyi performans veriyor ama i3 iki çekirdekli olduğu için kararsizim sizce hangi ikiliyi secmeliyim ?
6 yıl
İ3 4160+r9 280 mi i5 4460+r7 260x mi ?
Oyunlarda 280 daha iyi performans veriyor ama i3 iki çekirdekli olduğu için kararsizim sizce hangi ikiliyi secmeliyim ?
6 yıl
İ3 4160+r9 280 mi i5 4460+r7 260x mi ?
Yeni bir PC toplayacagim ama hangi ikiliyi secsem karar veremedim.280 performansı daha iyi ama i3 de çift çekirdekli olduğu için oyunlarda sorun cikarir mı bilemedim.Sizce hangisini almaliyim ?
6 yıl
DH ölucusu Kardeş Payında.
6 yıl
hd 7870 kullananlar bi bakabilirmi
Merhaba arkadaşlar bir kaç gün içinde yeni bir sistem toplayacağım ama ekran kartı konusunda ikilem yaşıyorum normalde hd7870 alcaktım ama herkes r9 280 öneriyor.Benim planım ilerde 7870'in yanına bi tane daha 7870 ekleyip cf yapmaktı ama üstüne ekleyip r9 280 mi alsam ?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.