MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
H

Onbaşı
23 Kasım 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
20 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
H
5 yıl
PES 2016 myClub Bağlantı Sorunu
ARKADAŞLAR YARDIM EDİN PES 16 DA MYCLUB'DA MAÇ YAPARKEN OYUN Bİ ANDA BAĞLANTI KESİLİYOR SİZİNLE (RAKİP OYUNCU) ARASINDAKİ BAĞLANTI KESİLDİ TARZINDA Bİ HATA VERİYOR MYCLUB'DA PUANIM 400DEN 200E DÜŞTÜ
7 MAÇTAN 1 TANESİNİ TAMAMLAYABİLDİM DİĞER 6 MAÇTA BU HATAYI VERDİ
H
5 yıl
PES 2016 myClub'da maç yaparken bağlantı kesiliyor puan kaybediyorum!!!!
Yukardada yazdıgım gibi mac oynarken bi anda mac kapanıyor tekrar maç baslatıyorum yine aynı
Sorunlar
Sizinle x arasındaki iletişim bağlantısı koptu (Bu tarz bi yazıydı galiba)
Bazen maç kesiliyor puanda kaybetmiyorum hükmen bişey olmuyo sorun nedir bi yardım edin
H
5 yıl
Oyun Performansı Bi anda Düşüyor
Evet Arkadaşlar bi sorum olcak Pes 15 oynuyorum oyun hızlı fakat dakika 15e geliyor ve bian agır cekime dönüsüyor oyunda bi cözümü varmıdır
H
5 yıl
EXPER MS-1682 UYUMLU İŞLEMCİLER
ARKADASLAR YARDIM EDİN İŞLEMCİM SUAN T4400 AMA PEK MEMNUN DEĞİLİM EXPER MS-1682 BİLGİSAYARA HANGİ İŞLEMCİLER UYUMLU ACABA ???
H
5 yıl
İnternetten torrent olmayan bir dosya nasıl torrent indirilir???
ben bi dosya indirecem fakat tarayıcı yavaş indiriyor ve indirecegim dosyanın torrent'i yok bunu ben hızlı indirsin diye torrentten indirmek istiyorum çözümü yoktur sanıyorum ama belkide vardır bi soruyim dedim KONUNUN EN DOGRU YERİ BURASIDIR DİYE TAHMİN EDİYORUM AMA BİLMİYORUM
H
6 yıl
exTReme 13 sorunu yardım edip konuyu kapatın..
Merhabalar bilerek buraya actım cünkü konunun asıl yeri pek ziyaret edilmiyor neyse konu kapatılır zaten ama cevabı alıyım öyle kapansın
Ben exTReme 13 v8 repack yükledim mod calıstırıyorum ama oyun icinde aktif olmuyor bende nette arastırdım tscserver icersinde config.txt yok
çözüm icin bu dosya gerekli ne yapabilirim yardım edin
H
6 yıl
MİNECRAFT HAMACHİ SERVER HERKESİN SKİN'İ AYNI
ARKADAŞLAR GEÇEN GÜN SKİN YÜKLEDİK HEPİMİZ ARKADASLARLA. SONRA HAMACHİ ÜZERİNDEN OYNAYALIM DEDİK. AMA BENDE HERKESİN SKİNİ BENİM SKİNİM GİBİ
ARKADAŞIMDA HERKESİN SKİNİ ONUN SKİNİ GİBİ GÖZÜKÜYOR SORUN NEDİR NASIL ÇÖZÜLÜR LÜTFEN (TAHMİNİNİZ OLSA BİLE YAZIN LÜTFEN) ?????????
H
6 yıl
Mini DV Kaset Her Kameraya Uyar mı?

ARKADAŞLAR MİNİ DV KASET OLAN Bİ KAMERAM VAR YANİ MİNİ DV DİSK TAKILIYO KAMERAM PANASONİC BEN BUNA SONY MİNİ DV KASET ALSAM UYARMI YARDIM EDİVERİN LÜTFEN
H
6 yıl
Clash Of Clans Sorun Nolur Yardım Edin!
Konuyu bilerek buraya actım dogru yere kimse gelmiyor..Herneyse ben XMOD Games'den clash of clans'ı açıyorum tam adam cıkartacam moddan ama hata veriyor Hata Başlıgı Şu
OOPS! MOD DOESN'T WORK NOW
nolur yardım edin nolur arkadasıma yatpık bana olmuyo yardımm!!!1
H
6 yıl
DROİD BOOT EKRANI ...POLYPAD
POLYPAD İ7 PRO TABLETİM VAR ÇAMAŞIR ASKISINDAN MERMERE DÜŞTÜ TUŞLARI İÇİNE KAÇTI AMA TIRNAĞINI İÇİNE SOKUNCA AÇILIYORDU TABLETİ KAPATTIM TEKRAR AÇTIM ÖYLESİNE! SONRA DROİD BOOT EKRANI GELDİ EKRANDA POWER OFF FALAN YAZIYO BİLGİSAYARDA BIOS EKRANI GİBİ YADA TELEFONA SES TUŞU POWER TUSU VE ORTA TUSA BASTIGIMIZDA ÇIKAN EKRANA BENZER Bİ EKRAN GELDİ DENİYOM HERŞEYİ OLMUYOR YARDIMMMMMM
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.