Donanım Haber

Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu
E

Yarbay
03 Nisan 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme (?)
108 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
E
8 ay
Yüksek lisans erasmusu ve vize hakkında

Merhaba Arkadaşlar, özetle sormam gerekirse, ben yüksek lisansımın son döneminde parise gidiyor olacağım ama ardından orada iş bulmak ve bir süre sonrada işimi kurmak istiyorum. Detaya girip kimseyi yormak istemem. Erasmusu son dönemimde yapıyor olacağım ve orada yüksek lisans bitirenlere vb 1 yıllık iş arama yada kurma üzerine bir vize veriliyormuş, acaba bu erasmus yapanlarada verilir mi? bir çeşit diploma eki yada diploma alınacağını biliyorum ama bu kural sadece bir X üniversitesinde baştan sona okuyanlara yönelik olabilir mi? yüksek lisans erasmusu bu belgeyi sağlıyor mu?

E
4 yıl
Eskilerden kardeşinize bi yardım edin
3 Nisan 2014 de kaydolmuşum 2542 mesajım varmış, laptop kısmı saolsun, 6xx serisi gpu lu laptoplar önererek başlamıştım buralara, senelerdirde girmiyorum. Bilgisayar mühendisliği okuyoruz tabi, artık her anımız dolu, yerimizi daha genç arkadaşlar aldı her neyse selamımı verdikten sonra

Benim emektar note3 400.darbesinden sonra bana darıldı ve ekranı karardı, artık dokunmatiği çalışsada ekrana güç gelmiyor. Saolsun biz pariste erasmuslar, amerikada work and travel lar düşünürken bir kriz geldi. Eskiden çorap olsa giyilmez dediğimiz markalara eskiden en iyi telefonlara ödediğimiz paraları öder olduk, 12 taksit olayı çoktan bitti, artık size hayat sigortası yapıp 6 taksit veren, sizden bir nevi zorla teminat alan, vergi alan bankalar dönemine geldik. Bu mesajı macbook retina 2015 den yazıyorum ki kendilerini 4bin civarında bir fiyata almıştım, şimdi yenisi (ne kadar değişti bilinmez) 10bin liralara geldi. Ufaktan sitemimide yaptıktan sonra soruma geleyim

Dediğim gibi telefon gitti, ee hayatımız artık telefonda, android kodlamak yada iOS bunun en küçük bahanesi, banada cidden herkese nasıl lazımsa öyle lazım oluyor, sosyal medya kullanmasamda, notlarım, kitaplarım, programım, numaralarım, iletişimim her şeyim orda. Mecburen alacağız, eskiden olsa iPhone var falan alırdım tabi ama son 1-2 yıldır söylediğim gibi artık o telefonlar o paraları hak etmiyor. Sözüm sadece apple a değil. Orijinal fiyatlarını hak ediyorlar ama bizdeki fiyatlarını hak etmiyorlar.

2000-2100 lira civarı bir bütçe düşünüyorum, son dönemler malum ailelerin cebinde kuruş kalmadı, öyle gidip 2000 vermeyeceğim, bi bankaya 300 lira 6 taksit vadesi ödedikten sonra ben tek çekimle alacağım onlarsa taksit verecek, netten alabiliyor muyum bu şekilde bilmiyorum. O nedenle net fiyatı ve mağaza fiyatı olarak ayrı yazarsanız çok yardımcı olursunuz.

Benim öyle oyunla işim olmaz laptobumdan az çok anlamışsınızdır, zaten bugüne kadar başıma ne geldiyse sevmeye sevmeye gidip 1 tık güçlüsünü almaktan oldu, insan seveceği cihazı almalı birazda. Zamanında 5s alıp hala kullananda var, note 4 alıp çöp bıktım vs diyenlerde var. Öyle arkası çöp gibi duran telefonlar (galiba q6) yada kasası kaba, görünüşü hoş olmayan nokia 8 gibi telefonları önermeyin lütfen. Cidden siz oyun oynuyorsunuzdur, o cihaz donmuyordur sizin için mükemmel olabilir ama ben oynamıyorum, kamerasıylada tahtadaki şeyleri yada notların fotoğrafını çekiyorum, instagram ım falanda yok (telefon numarası ile halletiyorsunuz her şeyi, instagramın sıradanlığında kimsenin bir yerlerini kaldırmaya gerek yok bence).

Vestel v20 alayım diyorum (vestelde yığınla staj yapan arkadaşlarım var, memnun olan yok bende sevmemde hani telefon sonuçta noa n7) ya bunu alayım diyorum ya v30 bekleyim diyorum, o da malum noa n10 aslında ve fiyat olarak 2700 lerden giriş yapacak, az daha iyi olup çentikli olup 700 lira fark ettirecek, ne gerek var? z20 1800 lira zaten netten alabilirsem ama belki kötü yanları vardır siz yazarsınız. q6 baktım arkası kötü geldi. Son olarak ben öyle zor kullanmayacağım için telefonu, iOS programcılığı da yapabileceğim için 6 - 6s falan mı alsam diyorum? Hepinize şimdiden teşekkür ediyorum, ben sql .net php ve database işlerime geri dönüyorum :)
E
5 yıl
Dokuz eylülde bilgisayar müh okuyorum sorularınızı sorabilirsiniz
Evet konu hakkında merakı olan , genel olarak , deu , izmir , pc müh , ing eğitim vs hakkında sorabilir , üniversite hayatınıda sorabilirsiniz
E
5 yıl
Acil Astra Hb 2008 1.3 dizel vites sorunu Acil Acil
öncelikle acil yazdım çünkü bugün sokedeyim araba almak için geldim az sonra yazacagim sorunla karşılaştım yarın tekrar bakıp gideceğim , yarına kadar halledilmeli.

2008 dizel 1.3 hb opel astra buldum , içi biraz yıpranmış , dışında ise değişen yok, ön kaput , tavan orjinal , kalanı boyalı ama sorun değil benim için ,ustalar vs baktı fiyatına göre iyi dedi şimdi sorunu anlatayım.

Arabanın motoru , direkleri iyi , ustalar dedi biraz yorgun ama yaşına göre iyi , fiyatıda iyi dediler ,motor expertde 9p vermiş falan biz o belgeleri aldık gösterdik ustalara ,işte onlar baktı vs , içimize sindi , biride dedi ki yolda basın biraz canlı mı bakın , hani ölümü yoksa basınca gidiyor mu falan dediler , çıktık 1 2 3 4 basıyor hız 90 100 vs 5 e bi aldık bi sürtme sesi gibi bir şey geliyor , biraz hız azaltıp tekrar 100 yaptık 110 vs , 5. viteste ses veriyor , 6. viteste biraz veriyor ama 4 de 100 110 yaptığımızda ses yok ama 5 e aldığımız an ses var , 6da da biraz. Hani ses ufak bi ses ama sürekli bi ses , bi anda olup bitmiyor , devamlı ve ufak bir sürtünme sesi gibi , kulağı rahatsız etmiyor , arkadan zor duyuluyor. Sorun nedir ?
E
5 yıl
Acil Astra Hb 2008 1.3 dizel vites sorunu Acil Acil
Oncelikle acil yazdım çünkü bugün sokedeyim araba almak için geldim az sonra yazacagim sorunla karşılaştım yarın tekrar bakıp gideceğim , yarına kadar halledilmeli.

2008 dizel 1.3 hb opel astra buldum , içi biraz yıpranmış , dışında ise değişen yok, ön kaput , tavan orjinal , kalanı boyalı ama sorun değil benim için ,ustalar vs baktı fiyatına göre iyi dedi şimdi sorunu anlatayım.

Arabanın motoru , direkleri iyi , ustalar dedi biraz yorgun ama yaşına göre iyi , fiyatıda iyi dediler ,motor expertde 9p vermiş falan biz o belgeleri aldık gösterdik ustalara ,işte onlar baktı vs , içimize sindi , biride dedi ki yolda basın biraz canlı mı bakın , hani ölümü yoksa basınca gidiyor mu falan dediler , çıktık 1 2 3 4 basıyor hız 90 100 vs 5 e bi aldık bi sürtme sesi gibi bir şey geliyor , biraz hız azaltıp tekrar 100 yaptık 110 vs , 5. viteste ses veriyor , 6. viteste biraz veriyor ama 4 de 100 110 yaptığımızda ses yok ama 5 e aldığımız an ses var , 6da da biraz. Hani ses ufak bi ses ama sürekli bi ses , bi anda olup bitmiyor , devamlı ve ufak bir sürtünme sesi gibi , kulağı rahatsız etmiyor , arkadan zor duyuluyor. Sorun nedir ?
E
5 yıl
Bir kaç hafta içinde alınacak 30bin tl araba önerisii
Öğrenciyim 20 yaşındayım, arabalardan anlarım ama ne demişler bin bilsende bir bilene danış . 30 bin tl ye otomatik vites araç arıyorum , model önerirseniz sevinirim. Megan2 , eski kasa (2004-2008 galiba) fiesta , alfa 147 , opel astra , 2003 volvo s40 vs bir çok araba var . Getz , punto vs eminim daha çoğuda vardır , siz biliyorsunuzdur zaten , önerilerini bekliyorum.
E
5 yıl
Bir kaç hafta içinde alınacak 30bin tl araba önerisi
Öğrenciyim 20 yaşındayım, arabalardan anlarım ama ne demişler bin bilsende bir bilene danış . 30 bin tl ye otomatik vites araç arıyorum , model önerirseniz sevinirim. Megan2 , eski kasa (2004-2008 galiba) fiesta , alfa 147 , opel astra , 2003 volvo s40 vs bir çok araba var . Getz , punto vs eminim daha çoğuda vardır , siz biliyorsunuzdur zaten , önerilerini bekliyorum. Yanlış bölüme açmış isem kusura bakmayın.
E
6 yıl
Indie folk / indie rock dinleyen dostlarım
Bir kaç parça önerinde kitaplığımız genişlesin ayrıca theheadandthehearts gibi grup veya damien jurado gibi sanatçı önerirsenizde olur yani , sevinirim :)
E
6 yıl
Mac safari youtube donuyor
Bu aralar ne olduysa youtube da falan safari tamamen donuyor , tam ekran falan yaparken 10saniye gidip geliyor , güncellemede görünmüyor sorun bir tek bende mi ?
E
6 yıl
Dokuz eylül okuyanlar ...
Bu üniversitenin dersleri zor olması ve iyi eğitim vermesi dışında iyi bir yanı var mı ? Hani bende tınaztepedeyim geçen sene de dokuzçeşmelerdeydimde yok gibi , tıbbını konservatuvarını bilemem tabi de bi aydınlatma.
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle