Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
K

Yarbay
06 Eylül 2004
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
321 (Bu ay: 3)
Gönderiler Hakkında
K
3 yıl
Filbox İadeleri
Filbox iade formu koymuş siteye. Herhangi bir şekilde bu formdan hata mesajı haricinde bir cevap vs alabilen var mı?
K
3 yıl
inventus lotus
K
3 yıl
4000 Liraya Her Şey Dahil Sistem
Monitör: G2260VWQ6 - 660
Kasa + PSU: Corsair Carbide Spec 04 600W - 620
Anakart: Asrock AB350M-HDV - 415
İşlemci: 2200G - 600
Ram: G.Skill RipjawsV Black 8GB 3200MHz DDR4 - 590
Ekran Kartı: Sapphire Pulse RX550 11268-03-20G 2GB - 710
SSD: JD240 - 260
---
Boşta iki tane cool master fanım var kasaya onlarla destek çıkacağım. HDD de mevcut. / Yoğun ve çok yüksek beklentilerle olmasa da oyun oynanacak.
---
3855 Yapıyor buraya kadar. Çekle, kuponla 100 150 düşer belki. Kalan parayla klavye fare hoparlör vs alınacak işte.

Ne dersiniz alınır mı?
K
3 yıl
Sistem Yükseltme Önerisi
Anakart: M5A97 R2.0
İşlemci: FX 6300 + 212 Evo
Ekran Kartı: Sapphire 7850 Dual X 2 GB
Ram: Tekli 8 GB 2333 (Mhz kısmından emin değilim)
120 lik ssd.
550W psu

Bütçe 550-600. Ne ya da neler alayım ki biraz da olsun sistem daha oyun oynatabilir bir hale gelsin. İkinci el almayı düşünüyorum.
K
3 yıl
3000 Liralık Monitörsüz Sistem
AMD 1500X
1050
Asrock AB350 PRO4 AM4 DDR4
510
Sapphire RX 560 Pulse 4 gb
900
Hi-Level 8GB 3000MHz DDR4 HLV-PC24000D4-8G
450
Corsair Carbide SPEC-04 CC-9020117-EU 600W
520
250 ssd
300
+++
3115 yapıyor. Çek vs ile 3000 e çekeriz gibi. Biraz oc yapar bir iki yıla parça parça güncellerim diyorum o yüzden psu ve anakartı yüksek tutmak istedim. 120 lik ssd anca windows barındırıyor, bir oyun kurulmuyor diye 250 yaptık zaten boşta hdd var diğer dosyalar vs için. Monitör daha sonra AOC G2260VWQ6 olarak alınacak. Ne dersiniz bu sisteme? Oyun odaklı düşündüm ama işte 3000 lira ile ne kadar düşünebilirsek.
K
4 yıl
.
.
K
4 yıl
gençler bi gelin
şimdi alese hazırlanıyorum. bu sınav için çok düzgün kaynak yok zaten 3 senede 3 kere falan değişti sistemi vs. neyse şimdi mevcut tyt ile yakınlaşmış biraz. o yüzden yardım eden çıksa çıksa buradan çıkar diye umuyorum. öncelikle bana güzel bi konu anlatımı video yahut kitap olarak ne önerirsiniz?
sayısal mezunu değilim ama çok yabancı da değilim ne bileyim işte işçi problemleri vs de temel şeyleri hatırlıyorum örnek vermem gerekirse aradan 5 yıl geçmesine rağmen. şöyle kısa güzel bi özet ardından soru yağmuru şeklinde bi kaynak işimi görür diye düşünüyorum. ancak geometri kısmı o kadar iyi değil. ya da siz ne dersiniz bu konuda nasıl yapabilirim?
yayınları inceledim pegem ve 657 güzel görünüyor. bi de burada gördüğüm 3d örnek soruları üzerinden değerlendirecek olursak o da güzel gibi. bunlardan başka önerebiliceğiniz soru, konu, deneme, video vs ne vardır? sayısal bölümünde en az %80 gibi bir başarı yakalamam gerek.
K
4 yıl
Bulunamayan Şarkı
K
4 yıl
KPSS A ve Eskişehir
Eskisehir de a grubu için onerebileceginiz bir kurs var midir? Kurs araken nelere dikkat edelim, ne soralim? Fiyat araligi nedir bu kurslarin?
K
4 yıl
Xiaomi Wireless Mi WiFi Amplifier 2 Kurulum Sorunu
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.