Donanım Haber

Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu
S

Er
29 Kasım 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
0 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
S
6 yıl
6s hafıza sorunu
Merhabalar,
Arkadaşlar 6s 16gb sahibiyim. Şimdi bildiğiniz gibi işletim sisteminden geriye 12 gb falan kalıyor kullanmamız için. Bende resimdeki gibi 11 gb kullanılmış duruyor fakat o kadar kullanmıyorum. Fotolar 1gb civarı onun dışında pek bir şey yok. Yani toplamda 11 gb etmiyor sizce ne yapmalıyım?
 6s hafıza sorunu 6s hafıza sorunu
S
7 yıl
Mediamarkt iphone 6s
Arkadaşlar 14 ocakta mediamarktın sitesinden iphone 6s'i 2800 liraya satın aldım. Bu ürüne özel 100 lira indirim kodu çıktı siteye girdiğimde.Mağazadan teslimat seçeneği aktif değildi. Yani belli bir ürün yolluyorlar mağazadaki herhangi bir iphone'u alamıyorum. Sizce bir sakatlık çıkar mı?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle