Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yarbay
29 Ağustos 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
11 üye
Görüntülenme (?)
518 (Bu ay: 26)
Gönderiler Hakkında
dün
3000 lira civarı projeksiyon cihazı önerisi

Okulda ders sunum için bi projeksiyon cihazı arıyorum. Aşağı yukarı 3 bin lira civarı bi bütçe var. Marka model önerileriniz var mı ?

geçen hafta
Ütüden anlayan var mı ?
tr.russellhobbs.com
Steam Power Mor Ütü | Russell Hobbs Türkiye
https://tr.russellhobbs.com/product/steam-power-purple-steam-generator-24440-56

Bu ütü nasıl sizce ? Önceki ütüde kıyafetler hep tabana yapışıyordu

2 hafta
ML240L v2 alınır mı ?

Sıfırını 650 liraya buldum alınır mı ryzen 5600x için ?

Ve sanırım corsairin icue yazılımıyla Uygun değil gibi tam bilen var mı acaba

3 hafta
Hangi harddiski almak mantıklı

Evet arkadaşlar hangisi daha mantıklı sizce

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/0b/1e/a0/0b1ea077fad63ed65f4f3ff4f517e4cd.jpeg&t=0&width=480&text=1
https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/c1/ed/db/c1eddb01811fb6c7aef4d6c29abaf662.jpeg&t=0&width=480&text=1
https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/6f/68/b7/6f68b7d3d5c3c99208f3c6765b2a864b.jpeg&t=0&width=480&text=1
3 hafta
Bu sistem ne kadar eder ?

Sistem benim bu arada




Şöyle bi sistemim var 2019 yaz ayında alındı sadece 1 sene kullanıldı 1 senedir yatıyor evde. Satmak istiyorum yeni sistem dizicem sizce ikinci elde fiyatı nedir bunun ? 

Ryzen 5 2600

Corsair Vengeance 16GB(8*2)3000Mhz

MSI B450-A Pro Anakart

Cooler MasterBox MB520 500W 80+

Samsung 250gb 860 EVO SSD

Seagate 1TB 7200Rpm HDD

4 hafta
Gaming sistem topluyorum.

Aldığım parçalar şunlar.

Corsair Tx750m

Corsair 4000D airflow Beyaz




İşlemci olarak 5600x indirimi bekliyorum. Ekran kartı 3060 3070 civarı bişey almayı düşünüyorum. Ram ssd anakart hakkında yardıma ihtiyacım var. Bunların yanına 240hz 24 inç bi monitör alabilirim.Acaba şöyle beyaz bi sistem dizsem kaça patlar sizce ?

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/18/fa/cb/18facbd40bc581cb224629778a157853.jpeg&t=0&width=480&text=1
4 hafta
Corsair 4000D
https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/f7/e4/44/f7e4443be20ac808a2a820537169e99f.jpeg&t=0&width=480&text=1

546 lira şuan bu modeli. Sizce alınır mı hava akışı nasıldır ? Ben ön tarafı çıkarmak istemiyorum çirkin gözükür diye hava akışı çok mu olumsuz etkilenir ?

4 hafta
Donanim Arşivi yeni sistem
geçen ay
Devlet neyi bekliyor ?

Merak ediyorum gerçekten neyi bekliyor ? Devlet harici herkes biz tamir ücretini karşılayacaz diye kendini öne atıyor ? E neyi bekliyorsunuz o zaman neden tamam demiyorsunuz ? İtibarınız düşücek diye mi tamam demiyorsunuz ?

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/72/27/58/722758c3b6671719e37fe993192445ff.jpeg&t=0&width=480&text=1
2 ay
God of war oynuyorum beyler

İlk oyunum bu olucak ama yapacak bişi yok daha ilk saatten efsane sardı

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/a8/5a/7d/a85a7d5e032238e700a1c0340e120360.jpeg&t=0&width=480&text=1
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.