Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
31 Temmuz 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
47 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
2 yıl
ANKARA TOEFL IBT KURS -KIZILAY
Kizilay-cebeci taraflarinda en iyi kurslar nerelerdir ? Nereleri tavsiye edersiniz ?

Suan b1-b2 gibiyim. 2-3 ay icinde en az toplam 79 ve en az 22 writing skoru almam gerekiyor
3 yıl
IELTS VS TOEFL
IELTS 7 veya toelf 80 almam gerekiyor en az. intermediate seviyesindeyim. Kaç ay çalışma gerektirir ? Sizce hangisine girmeliyim ? Toefl en son nisanda yapılıyormuş. IELTS hangi tarihlerde ?
3 yıl
TOEFL'DA 80 ALMAK
İngilizcesi pre intermediate olan bi kişi için toelf'da 80 almak çok mu zordur ? kaç aylık bir çalışma gerektirir ?
3 yıl
HUKUKTAN BAŞKA BÖLÜME GEÇEBİLİR MİYİM ?
hukuk 1. sınıfım. sene sonunda istediğim tm puanım yeten herhangi bir bölüme geçebilir miyim ? hukuktaki not ortalama bakarlar mı ?
3 yıl
ODTÜ İŞLETME+ENDÜSTRİ MÜH. ÇAP
internette gördüğüme göre yapanlar var. ama zorluğu nasıldır ? hukuktan geçeceğim için çalışmayı çok dert etmem. ne kadar zorlar ?
3 yıl
ODTÜ İŞLETME-ENDÜSTRİ MÜH ÇAP
böyle bişey yapabilir miyiz ? işletme kazandığımızda endüstrü müh. ile çap yapmak ne kadar zor olur ?
3 yıl
ODTÜ İŞLETME-ENDÜSTRİ MÜH. ÇAP
işletme kazanıp endüstri müh. ile çap yapılabilir mi ? Zorluğu ne kadardır ?
3 yıl
YERLEŞTİRME PUANIYLA MERKEZİ YATAY GEÇİŞ
Ankara hukuk fak.'ne başlıycam ben. bu sene sonunda odtü işletmeye geçebilir miyim mesela ? puanım yetiyo.

geçersem hazırlık okuyo muyum,yoksa ingilizce sınavı yapılıp sınavı geçenler mi okula kayıt ediliyo sadece ? bu sene yapmam gereken ayrıca bi not ortalaması var mı ?
3 yıl
TURKİYE'NİN EN İYİ VAKİF UNİVERSİTESİ
Özelliklerini toplu bi biçimde ele alirsaniz sizce en iyisi hangisi ?
3 yıl
YAMACİ OLMAK İSTİYORUM
Hazirlik okurken ing.mi gelistirmek amacli ugrasmak istiyorum. Tecrubeli bi ekiple calisirsam daha iyi olur. Hic denememistim cunku boyle seyler
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.