Donanım Haber

Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu

Yüzbaşı
29 Temmuz 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme (?)
73 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
4 yıl
CHP'li vekilden Seyit Rıza Tweeti




Seyit Rıza denen teröristin Atatürk'e söylediği sözü Atatürk'ün partisindeki adam söylüyor. Erdoğan düşmanı olacağım diye terörist sever oldu parti. Yazık ki ne yazık.
5 yıl
3 Büyükler Artık Fakir (Devlet yardımı olmadan çulsuzlar)
Galatasaray parasızlıktan Hakan Balta'yı sol beke hazırlamaya çalışıyor. Bu yarıda alsa alsa en fazla 1 tane sol bek alınacak. Takım bariz bir şekilde rotasyonsuz ancak elde para olmadığı için yedek topçu bile alamıyor. Terim 13 futbolcuyla nasıl şampiyon olacak bilemiyorum valla. Allah vere de kimse sakatlanmasa.

Fener'in artık kazık yemekten hali kalmamış.Geçen sene sadece Skrtel ve wiel aksiyonunu alabildiler karşılığında da Nani satıldı, Caner ve Gökhan gibi alternatifsiz direk 11 oyuncusu olan adamları beleşe rakibine verdiler. Sene başında Valbuena hariç hep ortalama topçu aldılar. Biraz da Guilano göz kırpıyor diyebiliriz. Gerisi ortalama adamlar. Bu sene de başka transfer yapmayacaklar sanırım. Her bölgede adamları var ancak hepsi formsuz veya yeteneksiz. Bir kez daha kadro yenileme operasyonuna kolay kolay giremezler. Durum zor.

En başarılı yönetim ve kadrolaşma Beşiktaş'ta ancak hala acayip borçları var. Bu kadar gelire rağmen kredilerin ardı arkası kesilmiyor. Harika bir kadroları ve hocaları var. Tek sıkıntı Fikret orman bazen futbol takımı değil de şirket yönetir gibi davranıyor. Beleş ve kariyerli her topçuya salça oluyor reklam için ve kadronun yapısını bozmayı göze alıyor. Tıpkı Terim-Aysal olayı gibi. Eğer Şenol ve Fikret ayrılmadan devam ederse sadece Beşiktaş bu bataklıktan kurtulabilir gibi.

Dünyada futbola bu kadar devlet desteği sağlanan iki ülkeden biri olabiliriz. Birincisi kuşkusuz İspanya. İkincisi ise net Türkiye. Vergiler silinir stadları yapılır borçlar ertelenir vergiler düşürülür destekler çıkılır kredilerde kolaylık sağlanır ve daha bir sürü şey. Eğer devlet arka çıkmasa (Parti olarak söylemiyorum) 3 büyükler en fazla Basel, Kopenhag, Anderlecht seviyesinde falan olurlardı. Yatıp kalkıp dua etsinler.
5 yıl
Ziraat Türkiye Kupası için Passolig
Sivas belediye maçı için illa Passolig gerekli mi ? Kardeşime sürpriz yapıp maça götürmek istiyorum ancak daha o yaştaki çocuğa banka kartı çıkarmak istemiyorum. Geçen senelerde kağıt biletle gitmiştim ben hala geçerli mi acaba ?
5 yıl
DH Türkçe Çeviri Ekibi
Saygıdeğer Çeviri yapan arakdaşlar. Neden tek tek ve yavaş bir şekilde oyunları çeviriyorsunuz. Neden birleşip tek bir yama üzerinde kolayca sonuca gitmiyorsunuz.Böyle bir ekip kurulsa hem daha güçlü hem daha hızlı hem de daha efektif bir şekilde çeviriler bitmez mi?

Örneğin Forumda bir Anket yapılsa her ay(süre çeviriye göre değişir) hangi oyunun çevirilmesini isteyen kullanıcı arkadaşlar da oy verse ona göre toplu ve güçlü bir şekilde çeviriye girilse ve daha hızlı bitirilse daha güzel olmaz mıydı ?

Daha önce böyle bir girişim oldu da sonradan dağıldı mı bilgim yok ancak sürekli bitmeyen çevirilerden, milleti heyecana sokup ortadan kaybolan çevirmenlerden, bir umut işe girişip yarım bırakan arkadaşlardan artık sıkıntı geldi. Hem bunu başarınca isim olarak da daha çok duyulmaz mısınız ? Belki de ileride bir şirkete kadar ilerleyebilir.

Naçizane tavsiyem budur arkadaşlar.
5 yıl
FireWatch Türkçe Yama Kampanyası
Böylesine güzel ve hikaye dolu bir oyunun neden adam akıllı bir Türkçe yaması yok ? İnternette bir yama var ama çok kötü hiçbir şey anlaşılmıyor resmen. Hem yapımcı şirket dehttps://www.transifex.com/firewatch/firewatch-localization/ böyle bir kampanya başlatmış neden devamını getirmiyoruz ? Çevirici arkadaşlar lütfen saçma sapan hikayesi olan vur kırdan öteye gidemeyen bir oyun yerine şöyle sağlam hikayesi olan bir oyuna çeviri getirsinler rica ediyorum.
5 yıl
HDD ömrü uzatma
Bu HDD lerin ömrü nasıl uzar. İlla bad sector olması zorunlu mu ? En fazla kaç yıl kullandınız ve tavsiyeleriniz nelerdir ?
5 yıl
960 2GB mi yoksa 1050 4 gb mi ? Lütfen acil yardım
İkisi de hp. Ben bu işte baya geri kaldım lütfen yardım eder misiniz?
5 yıl
TOYOTA YARİS 1.33 COOL OTOMATİK VİTES 2014
Arkadaşlar bu araba hakkında şikayetiniz falan var mıdır ? ve yakışı ne durumdadır ?
6 yıl
Neden finallere çalışmıyosunuz ?
Hadi ben twitterda tivit okuyup ülkenin geleceğini kurtarıyorum. Ya siz ?
6 yıl
EURO 2016'yı topluca izlenecek yerler
Arkadaşlar 10 gün sonra ilk maçımız var yurt dışında böyle etkinlikler yapılıyor bir meydana büyük bi ekran koyulup izleniyor. Aradım biraz ancak bulamadım bizde böyle bir şey var mı?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle