MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Teğmen
04 Temmuz 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme (?)
20 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
6 yıl
Ders Kaydı Gecikmesi.
Merhaba arkadaşlar;

Selçuk Üniversitesi öğrencisi 1. sınıfım.

İki gün öncesine kadar bildiğim kadarıyla ders kayıtları 2. sene yapılıyordu. Bu yüzden ders kaydımı yapmamış bir halde okula eksiksiz bir şekilde gidip geliyordum. Listede adım yoktu fakat, öğretmenlere sorduğumda "kağıdın altına ad soyad imza at yeter" diyorlardı.

Taa ki iki gün öncesine kadar arkadaşım durumu fark edene kadar...

Ders kaydını yapmadığımı fark etti. Hemen öğrenci işlerine gittim, mazeretli ders kaydı tarihinin geçtiğini, fakat dilekçe yazabileceğimi söylediler. Mazeret tarihinden sonra gelen dilekçeler hep red cevabı almış.

Eğer bana da red gelirse, bu senem komple yanacak. Staj için güzel bir firma ile anlaşmıştım, bu da yanacak.

Durumum çok kritik, ders kaydını yaptırabilmem konusunda fikirlerinize ihtiyacım var.

Şöyle yap, böyle yap gibisinden.

Şuana kadar sadece müdür yardımcısı ile konuşabildim. Kendisi de "şahsi" olarak yapabileceği bir şey olmadığını, kurul karar aldığını fakat muhtemelen red yanıtı alacağımı söyledi.
6 yıl
Selçuk Üniversitesi Bahar Şenlikleri-Heijan'a Oy Lazım
6 yıl
SALA SALA SALARIM
YANINDA OYNARIM
6 yıl
Kanada'ya göçmen olarak gidebilirim [%100lük durum]
Merhaba arkadaşlar,

Kanada 285 bin göçmen alacağını duyurdu. Bunun 100 bin kadarı üniversite öğrencisi olacakmış.

Benim de elçilikte bir tanıdığım var. Daha önce Almanya vatandaşı olup, orada öğrenim görmek istediğiimi, olası bir fırsatta haber vermesini söylemiştim.


Her neyse, Kanada bu duyuruyu yaptıktan sonra bu abi beni aradı. Kanada için bir fırsat olduğunu, eğer benim kabul etmem durumunda kendi yetkisini kullanarak %100 göçmen adı altında, bir yıl içerisinde vatandaş olabileceğimi, devletin bana yer ve okul, sosyal açıdan maddi destek sağlayacağını söyledi.


İki arada bir derede kaldım. Ağzımdan çıkacak tek bir kelime ile gidebilirim. Şuan o kadar heyecanlıyım ki, ne yapsam bilmiyorum. Elim ayağım titriyor...
6 yıl
Kıza Attığım Efsane Kazık
Çiğköftecide menüleri yedikten sonra hesabı ödememek amacıyla dışarıya sigara içmeye giden kızlardan alınmış bir intikam hikayesidir.

Dün gece bu kızların evinde kaldım. Hikayenin başında geçen ilk olay, evlerine giderken yolda gerçekleşti. Her neyse, sabah erken kalkıp ses etmeden pılımı pırtımı toplayıp çıktım. Bir şey hariç; telefonumun şarj aletini evde unutmuşum!

Öğlen üzeri şarjımın bitmek üzere olduğunu, aleti getirip, getiremeyeceğini sordum.

Her neyse, iki saat kadar sonra aleti site girişine getirmiş. Ben de inip aldım. Kafelerin birinde çay içelim görüşmüşken dedi.

Bilgi notu:Kapımızın önü kafeler sokağı. En yakımımızdaki ise aşırı pahalı bir mekan.

Ben de cüzdanımı yanıma almadığımı söyledim ve lafı boğazıma dizerek "ben hallederim aa" triplerine girdi.

Menü geldi, kız bir çay istedi. Ben ise menüdeki en pahalı içecek olan latteyi istedim...

O an kız kekeme oldu. Bakışı değışti, yüzü soldu...

Ben:
Kız:
6 yıl
Uçak Bileti Hakkında Sorum
Merhaba arkadaşlar,

Pegasus'dan uçak bileti rezerve ettim (ptesi günü için)
Gidiş dönüş olacak şekilde.

Koltuk numarası v.s seçmedim, seçmem durumunda +10-20 tl gibi fazladan ücret istiyor.

Daha önce hiç uçağa binmedim, bilet de almadım haliyle.

Ne yapmam gerekiyor şimdi, uçuş kodumu v.s aldım.
6 yıl
Sanırım Ölüyorum
Günaydın arkadaşlar,

Dün gece boğazımın ağrıdığını hissetmem ile birlikte tylolhot içip, yaklaşık 13 saat uyudum. Şuanda ayak serçe parmağım dahil, bilimum tüm kemiklerim olmak üzere ağrı içerisindeyim.

Kıç kemiğim bile sızlıyor, sanki tecavüze uğramış gibiyim

10 ve 12'de finallerim var. Öneriniz varsa alırım bi dal..


Ayrıca ateşimin de olduğunu hissediyorum. Gaffam yanıyor anne!
6 yıl
İçine Cin Kaçmış Kedi
OLM BUNELAN


6 yıl
Yerli One Direction'larımız
OLM BU NE LAN

6 yıl
Kartta para var mı bilmiyoruz...
Arkadaşım Burger King'den sipariş verdi. Kartında para olup olmadığını bilmiyor. Şansını denemek istedi.

Kapımıza geldiklerinde karttan para çıkmazsa sizce ne olur? Tahmin veya deneyimlerinizi bildirirseniz sevinirim
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.