Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
1

Onbaşı
07 Mayıs 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
11 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
1
3 yıl
bir dual bir single ranka sahip ram
merhaba bugün bir ram aldım. cl,volt,mhz değerleri uygun ancak dikkat etmediğim nokta rank değerleriymiş. birisi dual birisi single olarak gözüküyor. bunun çalışma sırasında bir zararı ya da dezavantajı olur mu?



1
7 yıl
3kişinin oynayabileceği ilerlemeli bi oyun tavsiyesi
arkadaşlar öğrenci evi 3kişiyiz modem üzerinden ilerlemeceli oyun arıyoruz ama oyun kültürümüz kötü olduğundan bulamadık her türlü tavsiye için şimdiden teşekkürler
1
7 yıl
En az internet kullanımıyla konuşma sağlayan android uygulaması hangisidir
denizciyim ve gideceğim gemide 100mb internet veriliyo kişi başı kota çok düşük olduğundan min. internet kullanımı ile konuşma yapabileceğim bir program arıyorum yardımlarınız için teşekkürler
1
8 yıl
ekran kartımın driverinda yardım lazım
merhaba arkadaşlar bugün laptop aldım.amd raedon hd8750 ekran kartı var ama dxdiag tan baktığımda intel hd graphics 4000 gözüküyor ve systemrequirementslab.com dan normalde ekran kartımın yettiği oyunlarda sanırım sürücü yüzünden yetersiz gösteriyo. sürücüyümü değiştirmem gerekiyo ne yapmam gerekiyo?
http://www.vatanbilgisayar.com/samsung-np370r5e-s06tr-np370r5e-notebook-core-i5-26ghz-4gb-500gb-2gb-156-w8-tasinabilir-bilgisayar/productdetails.aspx?I_ID=64483 bilgisayar budur. yardımcı olabilirseniz sevinirim.
1
8 yıl
bilgisayarım yere düştü
merhaba arkadaşlar bilgisayarım yere düştü ve bilgisayarla birlikte çay bardağımda düştü ve yere düşmüş laptopuma birde çay döküldü.şimdi bilgisayar bazen açılıyor bazen açılmıyor.açıldığında 10,15 dk kadar kullanabiliyorum sonra tık diye kapanıyor.tahmininizce ne olmuştur ne kadar tutar.şimdiden teşekkür ederm
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.