Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Binbaşı
05 Şubat 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
7 üye
Görüntülenme (?)
75 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
9 ay
Laptop Klavye soketi çıktı (fotoğraflı)

klavyem kırıktı yeni klavye aldım fakat fotodaki gibi klavye bandının takıldığı soketin sol kısmı koptu sağ taraf tutuyor ama klavyeyi görmüyor ne yapmam lazım. Görse bi şekilde sabitlerim ama leimli pinler çıktı ne yapabilirim?



https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/de/ef/89/deef896e4454cc776bee6f320370d890.jpeg&t=0&width=480&text=1
https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/69/f4/ca/69f4ca7ca5976a669d7b941a6f11db3d.jpeg&t=0&width=480&text=1
9 ay
Lenovo y510p klavye kırıldı

Merhaba lenovo y510p klavye tuşlarım kırıldı zaten o kadar dandik yapmışlar ki çıkarılmıyor takılmıyor gidiyor tek tek.. Klavye fiyatı 400₺ sanki laptop alıyoruz fiyatı aşırı fazla letgo ve sahibinden kovalıyorum fakat bulamadım şuan sizce nerden bulabilirim klavye?

11 ay
DH Gsm onayı için ne yapmam lazım?

Numaramı değiştiremiyorum sınıra ulaşmış

11 ay
Gsm Numaramı Düzeltemiyorum

Bi ilgilenen var mı yanlış numara girmişim ben hakkınız bitti diyor.

2 yıl
Hoparlörden gelen sesi mikrofona vermek
Windows 10 kullanıyorum ve bütün dengemi bozdu bu win10 benim. Hoparlördeki sesi mikrafona vermek istiyorum nasıl yaparım.

(Anlamayan varsa anlasın diye diyim mesela kulaklık takıyorsunuz müzik dinlerken pc de shazam olduğunu düşünün mikrofonu açıyorsunuz kulaklıkta çalan şarkı ses olarak oraya gidecek yani.)
2 yıl
Kablonet Wifi Işığı Yanmıyor?
Sorum basitçe modemimde 2.4g ve 5g ağlarının ışıkları yanmıyor ama internet var kablo ile giriyor şuan. Bu sürekli yaşandığı için şunu sormak istiyorum ışığın yanmama sebebi internet kablo girişinden mi yoksa modemin kendisinden yada kablosundan mı kaynaklanır?
2 yıl
24 Awg, Rj45, ethernet farkı?
Kablo alıcam kablonet için modem kutusundan ethernet ve 24awg kablo çıktı ama haliyle kısa uzunundan alıcam ama farkları ne hız açısından fark var mı?
2 yıl
Laptop Temizlik Yardım
lenovo y510p ideapad laptop var 5 yıldan fazla oldu alalı ve daha fan hariç temizlik yapmadım.Sizce termal macun alıp kendim mi temizleyeyim yoksa temizleteyim mi çünkü biraz karışık cpu ya ulaşmak. Eğer termal macun alırsam ne içerikli almalıyım önerisi olan ve de kullanmayınca kuruma yapar mı? Eğer temizlet bir yere diyorsanız kaç para civarı olur sizce dolandırılmayalım birde.
2 yıl
Kablonet Sinyal Sorunu
Merhaba arkadaşlar, turksat kablonet kullanıyorum aslında hızı ve değerleri de iyi fakat modemin tam yanından.. yaklaşık 3-4 metre mesafedeki odamdan internete bağlıyken ara ara internet tek dişe iniyor hatta bazen bağlıyken donuyor bağlantıyı kesip tekrar bağlanınca geliyor ayrıca 5g hiç çekmiyor yani 3-4 metre mesafede çok ilginç bir durum acaba arayüzden bir ayarı var mıdır kontrol kanalı vs ile olabilir mi? Var mı bu sorunu yaşamış yada yaşayanlar?
2 yıl
Yazıcı/Tarayıcıdan anlayanlar var mı?
Böyle bir ekran var kartuşun okuyucu kısmı mı bozulmuş yoksa mürekkep mi bitmiş anlamadım?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.