Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Çavuş
08 Şubat 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
3 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
15 yıl
Minibüs Muhabbetleri
Şöför bey mübarek bi yerde inebilir miyim?
-Şu ilerdeki caminin önünde bırakayım teyze seni...

..................



Kaç vericem?
- 800.
Şöför:
- Arkadan vermeyen var mı?
Yolcu:
-Az önce eline verdik ya kardeşim..
.......................
Neriman sen arkadan verme ben önden veririm .

.......................

Kadın:
- Kızım dur! ben vereyim benimki bozuk zaten... Kızı:
- Aman ne olcak sanki nasılolsa benimki de bozulacak,ben vereyim!
.......................

Oğlum bu eminönü'nden geçer mi?
- Yok teyze biz taksime çıkıyoruz - Hah tamam oğlum siz gidin ben
gelmeyeceğim.

............................



Yolcu:
- Abi heykel'e çıkıyo mu? Şoför:
-Yok abi, yanından geçiyo.
..........................

Arkadaki aksi teyze öndeki uzun saçlı delikanlıya seslenir:
-Kızım şurdan bir kişi uzatır mısın? - Ben kız değilim!!!
-Amaaaan ne bileyim kızmısın dulmusun, uzat işte!!

.........................
Eve gitmek üzere Bakırköy dolmuşu bekliyordum. Sigaramın kalmadığı
aklıma
gelince önünde durduğum Tekel bayiine girecekken minibüs geldi.
Apar topar bindim. Şoföre parayı uzatıp,
- 'Bir Monte Carlo' dedim! Adam birkaç saniye yüzüme bakıp, 'Abi

bu
Bakırköy'e gider' diye cevap verdi!
İşte o an benimve şoförün bittiği andı

..................

Mükemmel bir yerde inebilir miyim? Yolcunun kafası karşıksanırım,
kendisi de dolmuştakilerle güler söylediine
Şöför kadını indirirken:
- Buyrun size layık değil ama!

...................
Yolcu musait bi yerde inmek ister ama dili surcer;
Musait bi yerde iner misiniz?
-Şöför :
- Niye sen mikullancan

.........................
Rumeli-Hisarüstü otobüsüyle taksim'e dogru gidiyoruz. Adamın biri
Besiktas
dolaylarında gayet aceleci bir tavirla Kaptan orta kapıyı rica

edebilir
miyim?? Bizim soför olaya hakim:
- Tabi abi ayıp ettin. al götür senden kıymetli mi

..........................
İstanbul' da, cok sıcak bir gunde,dolmuştaki bir kokonayelpazesiyle
-"Şöfeer bey klimayı acar mısınız cok sıcak olduu" demisti.
Pala bıyıkl şöfer amca teyzeyi bi sure suzdukten sonra, kapıyı acıp
acıp
kapatmaya basladı
.........................

Istanbul'dayiz ..Dolmuşa bindik, dolmuş doldu,tam kalkicak,

elemanın
biri
açtı kapıyı,
içerde tıkış tıkış oturmuşuz, önde 3 kişi arkada 4 ... Eleman hala
bir umut sordu: - "Kaptan, yer var mi?".
Şöför de arkasını dönüp cevap verdi:
- "Bilmiyorum, üst kata bi bak bakalım"
............................

Pek dolu olmamasına rağmen minibüs hareket etmek üzereydi.
Tam o anda kavga ettikleri her hallerinden belli olan iki arkadaş
minibüse
bindi. Birbirlerinin yüzüne bile bakmıyorlardı
Çocuklardan biri şoföre parayı uzattı:
- Abi bir öğrenci bir de hayvan alır mısın?????


alıntıdır...
15 yıl
Noel Baba ve Nasrettin Hoca Arasındaki 7 Fark
1-Noel baba yılbaşına doğru gündeme gelen bir ''dönem'' figürüdür. Nasrettin hoca yılın her günü yıldızdır!...

2-Noel baba 'bütün çocuklara karşılıksız armağan verme gibi ütopik,imkansız bir fikrin kahramanıdır. Nasrettin hoca , 'parayı veren düdüğü çalar' dürüstlüğüyle realist ve gerçek bir kimsedir...

3-Noel baba ÇAM AĞAÇLARININ toplu katliamında baş rol oynar Nasrettin hoca sadece bindiği dalı keser , zararı da sadece kendisinedir...

4- Noel baba maddecidir. Nasrettin hoca paraya çevrilmeyecek bir zenginlik kaynağıdır, ruhu ve zekayı besler…

5-Noel baba geyiklerin çektiği kızakla, üstelik bir de uçarak,itici bir sürrealite içindedir. Nasrettin hoca eşşeğine ters binerek reel ortamda sürreallik gösterdiği için daha çarpıcıdır.

6-Noel baba aslen Antalya çıkışlıdır fakat asimile olmuştur,doğum yerini meraklısı bilir. Nasrettin hoca sonsuza dek Akşehir'in evladıdır...

7- Noel baba herhangi bir babalığını görmediğimiz bir''baba'' dır Nasrettin hoca hepimizin hocasıdır



alıntıdır...
15 yıl
__K 790i'yi herkesten önce test ettik__ miş...
arkadaşlar sabah gazetesinde Rahşan Gülşan diye bir yazar k790i yi türkiyede ilk kullandığını belirtip birde yazı yazmış ve hatta talefondaki ona göre iki problemden bahsetmiş bunlardan biride __sıkı durun__ optik zoomun kalitesizliği imiş, uzak çekimlerde pikselleri görünen fotoğraflar çekiyor muş

birde bunu gazeteci yapmışlar...

buyrun buda linki
http://www.sabah.com.tr/2006/09/01/cm/gnc101-20060901-103.html
15 yıl
kendini psikopat sanan yaratık
haramidereden halk otobüsüne binilmiştir _şu rengi mavi, yenibosnaya gidenlerden biri__
arka kapının hemen önündeki koltukta oturan kendini psikopat sana gencin yanında ayakta avcılara doğru gidilmektedir. sadece bir durak sonra çocuklu bi bayan biner otobüse ve diyalog gelişir

yardımsever iyi insan -- kardeş bayana yer verirmisin
kendini psikopat sanan yaratık -- __şöyle bi bakar ve__ sanamı soracaz lan
yardımsever iyi insan -- iyi tamam sorma kardeş
kendini psikopat sanan yaratık -- iniyonmu lan aşşa
yardımsever iyi insan -- tamam aşağıyada ineriz kardeş

lafla yetinmeyen kendini psikopat sanan yaratık ayağa kalkar kalkmasıyla yumruğu akabinde gözlerine parmağı taşaklara tekmeyi yemesi ve acıyla yere yatması bir olur. ve yerde kafatasına tekme yemeye devam eder
akabinde otobüsdeki diğerleri __diğerleri diyorum çünkü ben kendini psikopat sanan yaratığı çocuklu kadına yer vemediği ve bana terbiyesizlik yaptığı için dövmeme rağmen__ kendini psikopat sanan yaratığı yardımsever iyi insan ın elinden alır ve aşağı indirir ve birde söylenirler burda kavgamı olur diyerek


Allahım Yarabbim iyide ben o kavgayı niçin yaptım o kendini psikopat sanan yaratığı niçin dövdüm

DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.