Donanım Haber

Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu
R

Çavuş
21 Kasım 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
24 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
R
geçen yıl
nerede farm yapabilirim? ne kadar kasarım günde

oyuna yeni başladım da baya sardı merak ettiğim şey Arkadaşlar nerde farm yapıyorsunuz

millet gold satışına bile başlamış :)


1 günde 1m kasmak mümkün mü?

R
6 yıl
Nasilgecer sorunuza cevap vermeye geldik

http://www.nasilgecer.us
Kafanızdaki soruları cevaplayacak adım adım büyüyen projemi sizlere sunmaktan gurur duyuyorum
http://www.nasilgecer.us
Yeni açılmış olan sitemde ;
Nasıl Geçer?
Nasıl İyileşir?
Nasıl Tedavi Edilir?
Neden Olur?
Gibi genellikle tıbbi, ama sadece bunla bağlı kalmayan içerikler paylaşılmakta umarım sizin aklınızı kurcalayan soruları, doğru diye bildiğiniz yanlışları anlatacağız.
ayrıca pratik bilgiler ve günlük içerik paylaşımlarıyla en üst sıralarda yerimizi almaya geliyoruz.
site adresim :http://www.nasilgecer.us
R
9 yıl
Yeni mesaj sesim nasıl beyler.
R
9 yıl
silinsin lütfen..
silinsin lütfen
R
9 yıl
bendeki şans kuşta olsa ters uçardı...


bi 20 bide 26 liralık kupon yapacağım onlarda tutmassa bırakıyorum bu işi beyler..


hep tekten gidiyorum çıldırıcam yahu..
R
9 yıl
Almanya napıyo ya
Dakka 28 maç 4-0
R
9 yıl
Yazın basket maçları oluyormu?
beyler başlıktada belirttiğim gibi basket maçları oluyormu.

bide hangi kanallarda cıkıyo bu basket maçları aradım internette bulamadım.
R
9 yıl
5 Oranlı kupon yazarmısınız?
arkadaşlar akşama İDDAA'ya 10 lira atayım diyorum.
güvendiğiniz 5 oranlı kuponunuz varsa yazarmısınız? şimdiden teşekkürler..

suan aklımda kurguladığım kupon ;

Benfica - Chelsea - KG VAR 1,55
BON - Oldenburg Üst 155.5 1.70
U.Kazan- L.Kuban Alt 144.5 1.70

R
9 yıl
Evini Arabanı Sat - Bas [%99]


Münih - Barça - Kg var
Dortmund - Real - Kg var

Oran ; 1,82


Güven %99
R
9 yıl
Multiplayer ilerlemeli oyun.?
Arkadaşlar multiplayer ilerlemeli oyun arıyoruzda. yardımlarınız gerekli bi türlü bulamadım.

call of duty sarmıyo

left 4 dead 2 yi bitirdik cok iyiydi mesela
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle