Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Teğmen
29 Ocak 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
280 (Bu ay: 5)
Gönderiler Hakkında
6 ay
Superonline ve NordVPN Sorunu

NordVPN kullanımında şu sıralar sorun yaşayanız var mı? Client zaten bayadır kullanılamıyordu chrome extension ile hallediyorduk 2 gün önce o da gitti? Tam bilgisi olan var mı?

4 yıl
Oyun Anahtarı (KEY) Satan Site Paylaşımları
Arkadaşlar merhaba,

Şu an gerek yabancı menşeili gerek Türk kökenli bir çok oyun anahtarı satan site mevcut. Öyle ki bazı oyunlar bir sitede pahalı iken diğerinde daha ucuz olabiliyor. Bu nedenle güzel bir araştırma yapmak şart. Bu nedenle bu konu altında bilinen güvenilir ve daha önce alışveriş yaptığımız siteleri paylaşmamızın tüm oyun severler için faydalı olacağını düşünüyorum.

Aslında bu işi yapan yapan bir yabancı site mevcut fakat malum kurun yüksek olmasından dolayı fiyatları pek makul olmuyor. Yinede biz bildiğimiz siteleri burada paylaşırsak elbet faydası olacaktır. Aşağıdaki listede olmayan site olursa kontrolden sonra ekleyebilirim.

Bu sayfada yer alan ve alacak hiç bir site ile herhangi bir bağlantımın olmadığını özellikle belirtmek istiyorum. Dediğim gibi amaç tamamen biz oyun severlerin istediği oyunu uygun fiyata alabilmesi.

Türk Lirası Üzerinden Satış Yapan Siteler
http://www.voidu.com
En ucuz FM18 ve R6|Siege Year 3 Pass (Uplay) burada
http://www.droyun.com
http://www.durma play.com
http://www.oyunfor.com
http://www.oyunparam.com
Steam Cüzdan Kodlarında Güzel Kampanyalar Olabiliyor
http://www.foxngame.com
http://www.hi2games.com
En ucuz PUBG yi burada gördüm
http://www.bursagb.com/
5 yıl
PSN Account Satan Siteler (plati.ru)
Merhabalar,

PSN Primary account olarak satış yapan bir çok site var. Bunların en populerinden biri de plati.ru. Kafamda bazı sorular var, bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum;

1) Bir account ile 2 ps4 kullanabiliyor diye biliyorum. Bu accountları sadece iki kişiye mi satabliyorlar?
2) Eğer iki kişi ise sadece 60 dolar olan bir oyunu nasıl 8 dolara satabiliyorlar?
3) acaba içine ps3 vita oyunlarıda serpiştirerek cihaz sayısını 4-6 mı yapabiliyor?

Desteklerinizi bekliyorum.
6 yıl
Solidworks Lisans Deviri
Arkadaşlar merhaba,

şirket içinde lisanssız kullanımdan kanyaklı zorunlu bir solidworks ümüz olacak gibi görünüyor. Bu lisansı hiç kullanmadan başkasına devretme gibi bir ihtimal var mı? konu hakkında bilgisi olanlardan yardım rica ediyorum.

teşekkürler.
7 yıl
Benq W1070+ | Optional Wireless Transmitter
Arkadaşlar Merhaba,

Internette gezinirken Benq W1070+ modeline rastladım. En belirgin yeni özelliği opsiyonel satın alabilenecek olan wireless görüntü aktarım cihazı. Ürünün resmi çıkış tarihi Eylül olarak görünüyor fakar yurtdışında dahi çoğu sitede bulmak mümkün değil. Bazı alman menşei li sitelerde fiyatı 700-800 Euro civarı. Wireless cihazını ise henüz hiç bir sitede (Benq Online da bile) göremedim.

Diğer eski modelle göre farklarından biride sonunda yatay görüntü düzeltme (horizontal keystone) gelmiş olması. Zaten neden bu özelliğinin olmadığını araştırırken bu ürüne rastladım. Sırf bu yüzden W1070 alamıyordum fakat artık W1070+ alabileceğim.

Ek olrakda lümen değeri geliştirilmiş ve sesi 4 desibel daha azaltılmış :)

İnceleme okumak isterseniz

http://www.trustedreviews.com/benq-w1070-1-review

Benq Sitesinden özellikleri görmek için;

http://orwww2.benq.com/product/projector/w1070%2B/

Ayrıca Epson TW5200 ile karşılaştırma video su yayınlanmış detaylı olarak ;

http://www.youtube.com/watch?v=MGnZV06WzxE
7 yıl
Benq W1070+ | Optional Wireless Transmitter
Arkadaşlar Merhaba,

Internette gezinirken Benq W1070+ modeline rastladım. En belirgin yeni özelliği opsiyonel satın alabilenecek olan wireless görüntü aktarım cihazı. Ürünün resmi çıkış tarihi Eylül olarak görünüyor fakar yurtdışında dahi çoğu sitede bulmak mümkün değil. Bazı alman menşei li sitelerde fiyatı 700-800 Euro civarı. Wireless cihazını ise henüz hiç bir sitede (Benq Online da bile) göremedim.

Diğer eski modelle göre farklarından biride sonunda yatay görüntü düzeltme (horizontal keystone) gelmiş olması. Zaten neden bu özelliğinin olmadığını araştırırken bu ürüne rastladım. Sırf bu yüzden W1070 alamıyordum fakat artık W1070+ alabileceğim.

Ek olrakda lümen değeri geliştirilmiş ve sesi 4 desibel daha azaltılmış :)

İnceleme okumak isterseniz

http://www.trustedreviews.com/benq-w1070-1-review

Benq Sitesinden özellikleri görmek için;

http://orwww2.benq.com/product/projector/w1070%2B/

Ayrıca Epson TW5200 ile karşılaştırma video su yayınlanmış detaylı olarak ;

http://www.youtube.com/watch?v=MGnZV06WzxE
8 yıl
Disk ışığı durmadan yanıyor tepki vermiyor.
arkadaşlar merhaba, hard diskim dün gece bozulma sinyalleri vermeye başlayınca verilerimi yedeklemeye başladım. bugun de devam edeyim diye hdd yi taktığımda hdd nin sadece ışığı yanıp sönüyor ve herhangi bir tepki vermiyor. disk yönetimini açıyorum disk yönetimi hizmete bağlanıyor diyor ve öle kalıyor. disk ile ilgili hangi program olursa olsun hdd takılıyken öle donup kalıyor. taki hdd yi çıkarana kadar. bu konuda yardımlarınız bekliyorum. hdd yi kutusundan çıkarıp denemeyi düşünüyorum fakat o işe girişmeden kurtarabilirmiyim diye uğraşıyorum.
8 yıl
Lenovo Y500 klavye boşluğu ve ses
arkadaşlar selam, sorunsuz seriden (470)sli li versiyonu var. bir sorunum var. delete tuşunun olduğu bölgede klavye oturmamış ve sıkı bastığında gövde ile arasında boşkuk oluşuyor ve sinir edici şekilde ses çıkarıyor. araştırdım birinde de z580 serisinde olmuş. ilk başlar önemsemeyim dedim ama kafam hep takılıypr. bunun için de servisi göndermek istemiyorum. aynı zamanda zamanında bu sorun için biri servise göndermiş hiç bişi yapmadan geri göndermişler. bizim yapabileceğimiz bişi var mı fikri olan arkadaşlar yardım lütfen... y500 konusuna yazdım ama sallayan olmadı o yüzden yenikonu açtım .
13 yıl
ASUS M51Sn250DV - MONSTER T93FL900 Sizce hangisi???
arkadaşlar MONSTER T93FL900 ile ASUS M51Sn250DV model notebooklar arasında kaldım.özlleikleri hemen hemen aynı çok ufak farklar var fakat elbet mantıklı şekilde biri üstün dür .. yardımlarınızı istiyorum.. öncelikle Monster ın özellikleri

MONSTER T93FL900


Intel® Core 2 Duo T9300 ( 800 Mhz )
512 MB nVIDIA GF8600M GT DX10
15.4" WXGA (1440 x 900)Parlak Ekran
4 GB DDR II 667 Mhz KINGSTON
1 GB Intel Turbo Memory
200 GB 7200 RPM SATA 16MB Cache SEAGATE
Dual Layer DVD RW +/-
Intel 4965 802.11 ( 3 Anten )
4 in 1(SD/MMC/MS/MS Pro )Card Reader
Dahili Bluetooth Ver. 2.0
Biometric Parmak İzi Okuyucu
Dahili Camera 2.0 Megapixel


Asusun özellikleri

# LCD 15.4 WXGA Color Shine
# İşlemci T9300-2.5G
# Ram 2GB (1Gx2)
# HDD 250G-5400rpm
# Ekran kartı NV 9500M GS
# Ekran kartı belleği 512MB
# Optik 8xSuper Multi-Dual/LS
# WiFi 802.11a/b/g/N
# İşletim sistemi Vista Premium
# Bluetooth Var
# Webcam 1.3M



işlemcileri ikisininde aynı . HDD kapasiteleri asusun daha fazla ama monster ın cache i 16 mb ve rpm i daha fazla.Ram monster da da 2 gb fazla ve kingston markalı.Ekran kartlarında da 9500 ile 8600 aynı özellikte sadece mikron sayısı farklılığı var..Monster da bir işletim sistemi yok ama asusta lisanslı olarak var.

Fiyat olarak monster 100 ytl fazla .bir kaç ufak ayrıntılar aralarında da oynamaya dewam ediyor.. Sizce bilindik bir marka Asus mu yoksa performans delisi monster mı ..
14 yıl
W810i , dosyaları neden yavaş atıyor?
W810i yi aldığımda içinden sandisk 512 mb kart çıktı. Mp3 atarken telefona çok yavaş atıyo.yani yavaşlık faktörü bana göre veya sizlere göre değişir ama dandik bir mp3 playerimdan bile yavaş atıyo. 4-4.5 mb lik bir mp3 ü yarım dakkaya yakın sürede atıyo ..bu normalmi yoksa sandiskten kaykankalan bir problemmi..

yardımcı olursaız sevinirim
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.