MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
18 Ekim 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme (?)
25 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
4 yıl
6s ekran yanığı (başına gelen oldu mu?)
Telefonla çok kısa işlemler yapsam bile ekranda hayalet görüntüsü kalıyor hafta sonu üni için kıbrısa gideceğim bu yüzden garantiye veremiyorum versem simdi kaç güne gelir belli değil. Hiç başına gelip de servise veren yada vermeyip sorunu büyüyen oldu mu merak ediyorum? Google da bi uygulama var falan diyor bunun hakkında ne düşünüyorsunuz kullanan oldu mu?
4 yıl
Sıralama hakkında bi sorum var
Meslek lisesi olarak sınava girdim ygs2 den tercih yapıcam 235 puan ile 500 k sıralamam varken arkadaşım anadolu lisesi olarak 240 puanla 215k da nasıl bi olay bu? Bilgisi olan yardımvı olabilir mi?
4 yıl
Türkçe ve fende kaydırma yaptım bi öneriniz varmı?
18d 17y türkçe
12d 24 y fen
18d 5y sos
8d 6y mat


Ygs2 660k ygs5 800k civarı

Mezuna kalayım mı yoksa tmden birşeyler gelir mi?

Şuan kafamda mezuna kalmak var

ama lys asılsam tm den kaça çekerim bi fikri olan varmı?
4 yıl
İçim acıyor içim
Sevdiğım kız WhatsApp ppsiini en beğendiğim resmiyle değiştirmiş yine aklıma geldi ben sigara içmiyorum siz benim yerime yakın beyler 🚬 Artık konuşmuyoruz...
4 yıl
Yazılım mühendisliği tavsiye eder misiniz?
Bilgisayar müh. veya ee müh. e göre nasıldır iş imkanı olarak sorun olur mu? Bu bölümü okuyan veya mezun olan aramızda var mı? veya okumayı düşünen.
4 yıl
Değişik bir düşüncem var yorumlarınızı merak ediyorum
12. Sınıf sağlık meslek okuyorum. Hedefim mf4 de 100k civarı. Mf4 de 100k çıkarmak için şimdi çalışmaya başlasam başarabilir miyim? Bunu kısaca evet hayır olarak yazarsanız sevinirim..

Öncelikle şuanda hafiften temel matematik fizik var diyebilim. Lys için hedefim matematik 2 ye çalışmak hep ve 3 ay sonunda matematikden 25 e yakın net çıkarmak. Sizce çok mu abartı bu rakamlar.

Kısaca ygs ye bir ay kaldı. türkçe-sosyal çalışıp (günde 100-150soru kadar) üstüne kalan vakitlerimde de temel matematik fizik çalışsam daha sonra kalan 3 ay sürede de matematik 2 ye abansam 30 mat 10 geo 7-5-5 fizik kimya biyo şeklinde abartı mı olur?
4 yıl
Eski kız arkadaşımın doğum gününü kutluyorum.
Birazdan mesaj atıcam. Yaratıcı fikirleriniz varsa yazın bende kıza yazayım. Tabii fazla abartmadan seviyeli mizah yapalım. ss'le destekleyeceğim.
5 yıl
Antalyadayım soruları alayım ss'li
Birde bisikletim var. Sanırım mutluluk evde değil dışarıda..
5 yıl
Hikayeyi devam ettirmece oynuyoruz
Haydı ahali.. Eskilerden gelen geleneksel bilmem kaçıncı oyuna hoşgeldiniz başlıyorum izninizle..

Adamın 15 yıl önceki mesleği kapıcılıkmış.. Ama bu aralar..
5 yıl
Ufak çaplı sohbet konusu
Hayırlı geceler forum ahalisi. Gece gece uyku tutmadı kaç saattir forumdayım görüyorum ki konular hep aynı hep bi hüzün hep bi aşk falan.. Bu konulae hakkında iki üç kelam edelim hem vakit geçsin hemse bilgi aktarımı olsun ya da sizin seçtiğiniz bir konu da olur geceye renk veren
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.