Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Binbaşı
21 Ocak 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
77 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
2 yıl
hangisini tercih ederdiniz. VIEWSONIC XG2705 vs LG 27GL650F-B
aradığım monitör ips, full hd, 144hz, 27 inç.
2k ve daha üstü için bütçem yetersiz malesef.
max bütçe 2000 TL. bu fiyat çerçevesinde alternatiflerimi 2 ye düşürdüm. siz olsanız hangi monitörü neden tercih ederdiniz.
bu arada ekran kartı 1080. o yüzden LG daha mantıklı geliyo bana.
3 yıl
Max 2000 tl telefon tavsiyesi. Kriter fotograf kalitesi
4 senedir kullabmakta olduğum samsung note 4 artık beni değiştir demeye başladı. Fiyat 'güncellemesi' gelmeden evel bir telefon almak istiyorum

Beklentiler
İyi foto çeksin
Kasmadan normal şekilde kullanılabilsin.
Oyunlarda yüksek performans beklentim yok.

Ajlımdaki modeller

A7 2018 (üretimi durdu)
huawei p20 lite

Alternatif cihazlara açığım.
6 yıl
Tunçmatik Lite II vs Digitech Pro (hangisi tercih edilmeli hangisi alınalı)
iyi formlar

ups im yeniliceğim. tunçmatik markası hakkında iyi yorumlar okudum.
bütçe sınırı 300 TL. Bu bütçe ile online lara yanaşamıyorum. Bende bu 2 modelden birini seçmeyi düşünüyorum.

Tunçmatik Lite II 1000VA https://www.tuncmatik.com/urun/genel-bakis/lite-ii-1000va.html
Tunçmatik Digitech Pro 850VA https://www.tuncmatik.com/urun/genel-bakis/digitech-pro-850va.html

iki modelin fiyatları yakın.

farklar
Digitech Pro LCD ekran ile durum bilgilerini gösteriyo, 1 adet 12V 9ah akü var, 480 W diyo
Lite II 1000VA LCD ekran yok, 2 adet 12V 7ah akü var, 600 W diyo

Benim bilmediğim başka ne farkları var bu 2 ürünün, ev için hangisi tercih edilmeli.

Kullanım alanı bilgisayar olucak ve yakın zamanda 550 veya 600 lük psu ya geçicem. Bunu desyeklemesi için lite II mi tercih edilmeli yoksa Digitech Pro mu tercih edilmeli.

not: güvenilir marka, bu fiyat aralığında(300 TL) olmak şartı ile arternetif önerilerine açığım.
12 yıl
4850+psu mu direk 5750 mı (kasadaki 400 lükle)
başlık biraz ekran kartı seçimi gibi gelsede 2 kartın arasında fiyat ve performans farkı var

ya ucuz kart +PSU yada sadece pahalı kar

5750 (512 mb) i 210-220 TL fiyatlara gördüm
4850 de 170 TL dolaylarına gördüm
ama benimde şöyle bi sorunum var. bendeki sistemde 400 watt lık ucuz psu var sistemin geri kalanları ise şöyle

abit ana kart (A9 du galiba şimdi hatırlıyamadım)
E4200 intel
3 x 1gb (633) rem
4 x HDD
3 x fan
x1650 ekran kartı

http://www.extreme.outervision.com/PSUEngine

sitesinde verileri girdiğim zaman 285 watt

5750 ile 297 watt a çıkıyo
4850 ilede 346 walt a çıkıyo

ama
http://donanim.thgtr.com/grafik/ekran-karti/ekran-kartinizin-ne-kadar-guce-ihtiyaci-var/gercek-guc-tuketimi-ve-sistem

adresinde ise benim kartımın yük altında 58 watt çektiğini söylüyo yani 5750 ında 120 watt çektiği söyleniyo

benim hesaplamam ise
ana kart 40 watt
işlemci 70 watt
4 x HDD+DVD 70 watt
3 x fan+ 3 xrem+usp=20 watt

diye tahmin ediyorum yani 200 watt gibi bi sistem oluyo
(bu deyerler tahminidir illa bişiler unutmuşumdur sizce eksik bişi görürseniz bildirin ve güncelliim..)
yani bu sisteme max 170 walt lık bi kart takabilirim gibi geliyo bana

benim sorum bu tip bi siteden alınan veriler veya kendim oluşturduğum u değerler ne kadar doğrudur yani bu verilerle 5750 ı sisteme yeni psu almadan da takabiliceyim anlamına geliyo...

not (eve gidip kasayı açınca psu nın +12V lık bölümünden ne verdini yazıcam)
13 yıl
eski kuzey güney savaşı oyunu ismini hatırlayan varmı
arkadaşlar eskiden diskette amerikan kuzey güney savaşı oyunu vardı hatırlarmısınız...

kaleleri tirenleri filan ele geçirilirdi. tur sonunda adam verirdi hatırlayan varsa oyunun tam ismi neydi acaba???
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle