Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
J

Çavuş
16 Ağustos 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
22 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
J
9 yıl
bi-xenon ve 307
meraba arkadaşlar aracım 2003 model 307 farlarım halojen aydınlatmasıda iyi ama bi xenon lu aracların selektörlerine hayran kaldım şimşek gibi çakıyor. kendi aracıma da mercek alıp ve gerekli aparatları alsam uyar mı?. mercek far ve bi xenon konusunda hiç bilgim yok hangi malzemeler gerekli mercek farlar hepsi aynı mı (ölçü olarak) xenon kiti nedir? bana yardımcı olursanız sevinirim tşk
J
9 yıl
307 bi-xenon far
mrb arkadaşlar aracıma bi-xenon taksam olur mu aracım 2003 model farda mercek falan yok. yine de mümkün mü ? uzunu yaktığında şimşek etkisi yaratıyor süper bişi :) ve tahmini maliyeti ne olur
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.