Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
10 Temmuz 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
29 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
3 yıl
Kaza yaptım ikame araç alımı
Selamlar.
Geçenlerde ben de talihsiz bir kaza geçirdim ve suç sigorta şirketleri tarafından karar ile %100 karşı tarafın.Benim ikame araç almam için nereye ile konuşmam gerek kendi kaskomla mı yoksa karşı tarafın trafik sigortasıylamı yoksa kendi trafik sigortam ilemi ?(karşı tarafın kaskosu yok)
4 yıl
Araba Sigara Yanığı
meraba arkadaşlar seat leon aracımda tavan döşemesinde ve kapı döşemesinde(üst tarafı camın çıktığı tarafta derimsi kısım) bir kaç sigara yanığı var.Ankarada bu tarz sorunları iyi bir şekilde gideren işini iyi yapan bir yer arıyorum bildiginiz önerebileceğiniz bir yer varmıdır?
Birde fiyatları nasıl olur onun hakkında bilgisi olan bir arkadaş varsa bilgilendirirse sevinirim
4 yıl
Stajyer Ehliyet
merhaba arkdaşlar 2 hafta önce polis tarafinan promil testine tabi tutuldum ve promilim 0.34 çıktı.Memur beyin bana dediği normal ehliyetlerin promil sınırı 0.50 fakat sizin stajyer ehliyet olduğu için 0.20 promil sınırı var diyip ehliyetimi benden aldı.Şuan tekrardan ehliyetime kavuşmak istiyorum ama prosedür nasıl işliyo geri almak için neler yapmam gerekiyor tam bilmiyorum.Bilen bir arkadaş beni aydınlatırsa cok mutlu olurum

----edit-----

Bu konuyu ne sizin benim hakkımdaki düşüncelerini okumak için ne de ne içtimigi konusmak için acmadım Ayrıca ne halt yediğimi gayet farkındayım sizden ricam konu hakkında kesin bilgisi olan bir arkadaş varsa tekrardan ehliyetimi almak için adım adım neler yapmak gerektiği soylerse sevinirim
5 yıl
MÖNİTÖR BOZULDU(SS)
Meraba arkadaşlar,
bikaç gün önce mönitörü kulanırken gözüme kirli gozuktu bende hemen bir bezle cam temizleme suyunu kapıp mönitör açıkken temizledim bir güzel son durumda şudur;ekranı açtıgımda 2 resim deki gibi sürekli değişiyor

size sormak istediğim acaba ben bu mönitöre ne yaptım? tamir edilebilirmi? ve tamir edilebiliyorsa ankarada güvendiğiniz bir yer varmı?
5 yıl
xbox one adaptör
merabaha arkadaşlar yaklaşık 1 ay önce evde elektrik ile ilgili bir kaç sorun oldu.Bu sorundan dolayı xbox one adaptörüm kurban gitti şuan calısmamakta.bende yeni bir tane almayı planıyorum.Orjinallerin fiyatı cok fazla geldi ondan dolayı yan sanayi almayı planlıyorum.Yan sanayi urunleri icinde sesli çalısır diyorlar benim sormak istediğim bu ses nasıl ve ne kadar rahatsız edici?
5 yıl
ASUS X550VX-XX147D touchpad
meraba arkadaşlar,küçük bir sorum olucaktı. asus x550vx de touchpadi nasıl kapatabilirim ?
5 yıl
BİLETİX PDF BİLET YARDIM
Merhabalar.
Biletix'in akıllı bilet uygulaması varmış. Aldıktan sonra pdf formatında biletleri gönderdi.Gönderdiği pdflerin çıktısını alın diyor.Benim bilmediğim şey çıktıyi ne üzerinden alıcam a4 kagıt yoksa başka bir kagıt türümü?

bu konuda tecrübesi olan bi arkadaş varsa yardım ederse sevinirim
5 yıl
Bankadan Kredi çekmek
meraba arkadaslar ben 18 yasında bi ogrenciyim hic bir işte çalısmıyorum kayıt edilebilecek bir gelirim de yok sormak istedigim benim gibi biri bankadan 10 bin civarı bi kredi çekebiliyormu
6 yıl
kum torbasi
Merhaba arkadaslar bu sene üniversite sinavina hazirlanacagim dolayisiyla evden cikmam pek mumkun olmicak bende evde ayırdigim vakitlerin bir kismini kum torbasiyla gecirmeye karar verdim ve size sormak istedigim kum torbami barfiks demirim ustune asmayi dusunuyorum ev icin uygun kum torbalarini nelerdir nasil seçmeliyim kullanan varsada tavsiye ederse sevinirim
7 yıl
Forza 5 Soru
forza 5 de yolda arabanın yavaşlamasını ve hızlanmasını sağlayan mavi çizgiyi nasıl kaldırabilirim
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.