Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Teğmen
07 Temmuz 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
40 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
5 yıl
İphone 5 sürekli reset atma
Arkadaşlar telefonu dün elime aldığımda itunes ekranındaydı. (Gece şarjda kaldı sabah uyanınca itunesi gördüm direkt) mecbur ituness bağlayıp güncellemeye çalıştım. Güncellemeye başladıktan sonra bir yeniden başladı başlayış o başlayış elma çıkıyor 3 4 sn sonra kapanıp yine açılıyor bu böyle gidiyor. Sadece dfu modda itunes görüyor ama güncellemeye çalışırsam aynı kısır döngüye giriyor sorun nedir sizce?
5 yıl
Kabinsiz kolon yardımınıza ihtiyacım var öğrenci halleri
öğrenci halimle sahip olduğum 85 model renault 12 aracını kendimi toplu taşıma kullanmadan bir yere taşımak için kullanıyorum. araçta herhangi bir multimedya bölümü yok (boş kolon kabinleri gibi) yok ama bir arkadaşım bana 2012 model hyundai accentten söktüğü arkada duran 2 adet balık kolon verdi. ben de kendime evkurandan en adisinden bir teyp aldım(40 tl) bunu auxla girip 3 5 bir şeyler dinliyorum ama ses çok kötü ve tiz geliyor. bu kolonları veren arkadaş kabin yok ondan böyle kötü çıkıyor ses teyp istediği kadar dandik olsun kolonlar o kadar vasat değil dedi. bu arada kolonlar torpido gözünde duruyor sabit bile değil. bunlara bir kabin alsam (gittigidiyorda 30 40 tl arasında standart ölçülerde satılanlardan) performansında nasıl bir değişiklik olur ve eskiden bu aracı kullananlar kolonları nere takmışlardı? (bagaj lazım oluyor yarısında tüp var ve bazen arabayla nakliye işi falan yapıyorum koltukları yatırıp) yardımlarınıza açığım
5 yıl
Bildiğiniz usb tanımama sorunlarından değil gerçekten çok yardıma ihtiyacım var
note2 telefonumu sorunsuz kullanıyordum dn4 romunu yükledikten sonra fark ettiğim bir şey oldu normalde çok fazla pcye bağlamam sorun ne çözmüş değilim yani romu attıktan sonra mı oldu önce mi oldu bilmiyorum

şimdi telefonu pcye bağlamak istediğimde sadece şarj oluyor bazen anlık ortam cihazı olarak bağlandı yazıp hemen kayboluyor bazen de yuva bağlandı diyor yine hemen kayboluyor bildirim ekranına gelmiyor bile tıklayamıyorum ya da kabloyu çıkarttığımda yuva bağlandı yazıyor taktığımda reaksiyon yok sadece şarj oluyor.

şimdi denediklerimi yazayım da ona göre öneride bulunun;

-farklı rom yükleme (orjinal roma dönme)
-farklı kablo farklı pc farklı port kombinasyonları;
-usb hata ayıklama geliştirici seçenekleri aç kapa
-*#0808# usb mtp seçimi
-yukarıdaki *#ye benzer başka bir şey daha
-kies güncellemeri
-samsung driverleri
-usb 3.0 port

anlayacağınız her şeyi denedim donanımsal olduğu aklımın ucundan bile geçmiyor çünkü dn4 romu kablo ile bilgisayardan taşımıştım romu zaten 2 gün kullandım ama sorunun ne olduğunu anlamış değilim

tahminim ortam cihazı olarak bağlandığında telefon kendini bilgsayara tanıtmak için bir şeyler yüklüyor o yüklenen şeyler silinmiş olabilir fakat orjinal roma dönmeme rağmen neden ısrarla görmüyor bilmiyorum.

yakıcam telefonu şimdi çıldırmak üzereyim artık kaç gündür uğraşıyorum
6 yıl
LG G2 PC Suite "Yükseltme Çalıştırılamıyor Lütfen Tefeon Durumunu Kontrol Edin" Hatası
G2 güncellemek istiyorum fakat başlıkta yazdığım hatayı alıyorum.Rootluydu sildim temizledim her şeyi root checkerden bakıyorum kalkmış görünüyor yaşayan çözen var mıdır ?
6 yıl
Yeni Batarya Yeni Adaptör Yeni Kablo Fakat...
İyi akşamlar İphone 5c cihazıma bataryasını yeni değiştirmeme(ifixitten aldım) yeni kablo ve adaptör almama (teksonasadan aldım) telefon çok yavaş şarj oluyor ve çok hızlı şarjı bitiyor ne kadar hızlı diyecek olursanız yaklaşık 1 saat ekran görüntüsü 4 saat bekleme aldığında bitiyor buna rağmen bataryanın dolma süresi yaklaşık 6 saat ne yapacağımı bilemiyorum internette araştırdığıma göre kablodan dediler arkadaştan orjinal kabloyla denedim nispeten daha hızlı dolmuştu aa bundanmış diyip yeni aldım hemen meğer kabloyla alakası yokmuş garantisi bitti maalesef pilini kendim değiştirdiğim için servise verdiğimde siz bunun içini açmışsınız biz bakamayız dediler ne yapmalıyım sorun nedir ?
7 yıl
İos 7 için imzalar açılsın kampanyası!
İyi akşamlar dostlar ben ios 7.1.1 den 8.1.3 e telefonumu bataryasız açmaya çalışmam ve çökmesi sonucunda güncellemek zorunda kaldım. Beyler toplanıp apple destek servisine mail mi atarız imza mı toplarız size bırakıyorum ama bunun için görüşelim beni çok bezdirdi bu 8 yardım fikir ve tavsiyelerinize açığım. ( Daha önce açıldıysa yok edin )
7 yıl
4s 3g sorunu şebekenin kaybolması
Arkadaşlar birkaç gündür dikkatimi çekiyor ve bu durum şarjımı emiyor telefon vodafone 4s 3g açtığımda ya şebeke komple gidiyor ya da 1 çubuk çekiyor aşırı ısınmaya başlıyor fakat edge ye geçtiğimde şebeke full çekiyor izmir bornova merkez hatta her yerde böyle anlamış değilim birden oldu yardım.
7 yıl
İp4s ifixtit alınan batarya şarj sonuçları
İlk günün sonunda durum bu şekilde arkadaşlar evdeydim tüm gün yani aynı baz istasyonuna bağlıydım büyük ihtimal 3g yi hiç kapatmadım sadece 1 saat dışarı çıktım beni mutlu eden kısım artık bataryanın ne kadar gideceğini tahmin edebiliyorum lap diye kapanmıyor parlaklık %40 civarlarındaydı bu arada
7 yıl
İp 4s / 4 batarya durumlarınızı paylaşır mısınız?
Benim pilde 400 mAh a yakın kayıp var oyun indiriyordum durum bu eğer wi fi kapalı olsaydı 4 5 saat arası bir değer alacaktı pil de %14 civarındayken kapanacak benim durumum bu sizin nasıl
7 yıl
Yeni batarya aldım değiştirdim fakat
N11 den aldığım bataryayı kendim değiştirdim fakat telefon hala %10 da falan kapanıyor ve bataryanın olduğu kısım ısınıyor dün gece %100 de sarjdan çıkardım beklemede wi fi bağlı sabah uyandığımda %92 ydi 3 saat kullanım süresi 11 saat bekleme süresi aldım beni pek tatmin etmedi eski batarya da hemen hemen bu kadar gidiyordu kalibrasyon falan derken telefon %12 de kapandı batarya da mı sorun yoksa başka bir şey mi yardımınızı bekliyorum model 4s sürüm 7.1.1
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.