Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
30 Haziran 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme (?)
44 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
2 yıl
Renault Fluence kaza yaptım pert olur mu araç acil yardım....!
Öncelikle hayırlı geceler kaza yaptım bu gece önüme Araç kırdı vurduk 2 airbag açtı önden de darbe aldı araç araba perte çıkar mı ?

3 yıl
Xiaomi mi note 3 Video ses sorunu Yardım
Video çekerken sesim kısık geliyor arkadan , Instagram ve Snapchat den de aynı şekil mikrofon girişine hava tuttum video ses sorunu sanki çözüldü ama bu sefer de Instagram ve Snap aynı ses aşırı kısık kayıt ediyor ses kaydedici de vs gayet güzel kayıt yapıyor hâlbuki . Başına gelen ve çözüm bulan varsa yardımcı olursa çok sevinirim...
6 yıl
ALINIK 2011 caddy 1.6 trendline
Selam beyler bütçem en fazla 42-43 bin tl önerileriniz nelerdir. 2011 caddy 1.6 trendline alınır mı?
7 yıl
LG G2 PARALEL İTHALAT NERDEN ALINMALI EN UCUZ !!!
BEYLER YARDIM EDİN SİZCE NERDEN ALMALIYIM PARALEL İTHALAT LG G2 Yİ.
7 yıl
MOTOROLA RAZR ROOM MOBİL VERİ SORUNU ACİLLL
İYİ GECELER ARKADAŞLAR YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR cyanogenmod KURUYORUM FAKAT MOBİL AĞ GİRMİYOR BAĞLANMIYOR Bİ YARDIM EDERSENİZ ÇOK MAKBULE GEÇER ACİL YARDIMA İHTİAYCIM VAR
7 yıl
S K Y P E sorunu yardim edin
skypeden ses cizirtili geliyor beyler yardimci olurmusunuz
7 yıl
FOTMAT ATTIM SKYPE DEN CIZIRTI GELİYO!!
BEYLER GEÇEN GÜN PC FORMAT ATTIM ESKİDEN SKYPEDEN SES ÇOK NETTİ ŞİMDİ İSE SKYPEDE KULAKLIK FİLAN TAKINCA SES CIZIRTI YAPIYO KAFAYI YİYİCEM YARDIM EDİN LÜTFEN !
7 yıl
300 tl ye kadar gsm tablet önerisi acil
iyi geceler arkadaşlar 300 tl ye kadar gsm özellikli tablet önerileriniz nelerdir ACİL
8 yıl
samsung s5 1600 tl note 3 1400 tl s4 de 1100 tl
elam arkadaşlar mahalleden bi abim yurt dışından telefon getirtmiş. bunları satmak istiyor bende yardımcı olayım dedim ona telefonlar


samsung s5 1600 tl

note 3 1400tl

s4 de 1100 tl dir sıfır ambalajında dır telefonlar düşünenler pm yoluyla ulaşırsa sevinirim :)
8 yıl
Avea' dan Iphone 4s Almak ?
beyler idarelik telefon almam lazım avea nın Iphone 4s kampanyası varmıdır sizce hala ?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.